Diskuze

Poslanci navrhují vrátit do zákona pokutu za chybějící povinné ručení

Do zákona o povinném pojištění odpovědnosti za újmu způsobenou provozem motorového vozidla, tedy o povinném ručení, by se mohl vrátit povinný poplatek motoristů, kteří nemají toto pojištění sjednáno. Dostávala by ho Česká kancelář pojistitelů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Stačilo by nainstalovat čtečky SPZ a každému provinilci poslat tučnou pokutu a při nezaplacení auto zabavit ,prodat a zbytek nákladů opět vymáhat.

1 0
možnosti

Kam s umístěním a jak byste chtěl toto provozovat? Toto není přestupkové jednání v rozsahu takovém, aby bylo něco takového nutné, pokud tedy nevěříte prolhané ČKP a zlobbovaným poslancům.

0 0
možnosti
Foto

Kdo se pohybuje v zahraničí,např. Itálii, mohl si všimnou jednoduchého způsobu kontroly zaplaceného povinného ručení. Každý automobil, pohybující se po veřejné komunikaci nebo na ní jen zaparkovaný, musí mít za čelním sklem viditelně umístěnou kartičku dokládající zaplacené povinné ručení na dané období. O jednoduchosti kontroly policií není potřeba diskutovat, stejně jako případné vymahatelnosti pokut-botička to jistí, neplatíš nejezdíš. Proč něco dělat jednoduše, když to jde složitě, že páni poslanci a paní poslankyně. Proč dělat zákony jednodušší, když mohou být složité a jejich vymahatelnost nulová. A pak se v tom prase vyznej ;-)

1 1
možnosti

Tady jde jen o byznys soukromé asociace. Neplatičů je minimum, to co uvádí nemají podložené, jen to zkoušejí jako v roce 2008 než od 2009 začala ČKP řádit. Není jediný důvod k tomuto kroku. Na to jaký je teď reálný stav stačí současná úprava.

4 0
možnosti

Pokud někdo vyjede na silnici bez pojištění, pak je pokuta na místě. Ale proč platit pojištění, když auto třeba půl roku nejezdí ?

2 1
možnosti

Od pokutování tu máme policii, paralelní městskou policii a dopravní úřady. Soukromá asociace už nikdy nesmí dostat pravomoc jakkoli sanckionovat státem vyžadované povinnosti., protože to dopadne jak už ti tu nedávno bylo. Zneužije toho a bude to sloužit jako bezpracný kšeft. Neplacení povinného ručení není takový problém jaký se z toho snaží udělat (opět vycucané údaje o nepojištěných jako v roce 2008). Je to jen zástupný problém k byznysu soukromé asociace.

5 0
možnosti

Ten návrh zákona je nesmysl! Poplatek do fondu je samozřejmě správně. Jenže nechápu, proč by nepojištěný viník nehody měl mít povinnost uhradit pouze 30% nebo max 300000,- Kč. Pokud někdo neplní své povinnosti a bourá, měl by mít povinnost zaplatit všechno i s chlupama. Je to opět úleva gaunerům a darebákům.

5 1
možnosti

už vidím vagabunda, neplnícího si svoje povinnosti a neplatícího si povinné ručení, jak po nehodě vytahuje několik milionů a platí vše i s chlupama, nevím proč mě taková představa příjde absurdní, já se obávám, že i těch 300 tisíc bude z vagabunda problém dostat

1 1
možnosti

Kancelář pojistitelů zrušit, její zaměstnance pozavírat. Zákonné pojištění také zrušit, ať se každý pojistí jak uzná za vhodné. A Těch osm poslanců? No...

2 1
možnosti

já bych povinné ručení raději nechal, představa, že do mě napálí nejakej ožralej vagabund, kterej nic nemá a nebude pojištěný a já z něj budu tahat neúspěšně roky 300 tisíc za opravu mýho auta se mě moc nelíbí, raději bych to nechal, jak to je

1 0
možnosti

Ukládat vozidla do depozita je výplod chorých nebo nenasytných mozků. Vozidlo je soukromá věc a nikde není nařízeno jak ho musím používat. Každý si ale musí uvědomit co hrozí, když někomu způsobím újmu. Když někdo vozidlem nejezdí z různých důvodů, proč má platit? Nařizuje (zatím ne) někdo jak používat dům, zahradu a pod? Nesmí se obtěžovat, ohrožovat a pod. Za své věci a chování majitel ručí. Ten se také musí rozhodnout, jak se chránit. Myslím, že nyní to je rozumné.

5 0
možnosti

Ano, je to soukromá věc, ale ne v zemi, kde je základním povahovým rysem snažit se vše o*ebat. Takže by to dopadlo tak, že kdo jezdí pravidelně, by platil, vesničtí povaleči s výletem do hospody a zpět ne (protože je to kousek a kdo by je tam kontroloval), přičemž pravděpodobnost nehody tam není zcela nízká...

Nicméně - pokud by se zavedly elektronické dálniční známky (jako třeba na Slovensku), pak není problém načtenou RZ prohnat i registrem povinného ručení.

0 2
možnosti

Jak vubec nekdo z nich ma koule na to vyslovit blabol ve smyslu, ze tohle neco zjednodusi nechapu... kazdej vi ze jde jen a pouze o velky prachy, navic ze slusne casti z nesmyslnych penale a tak podobne...

3 0
možnosti

To že auto není pojištěné vědí ze systému okamžitě. Vědí komu auto patří. To opravdu počítač nemůže poslat doporučený dopis s upozorněním ať se zaplatí nebo vyřeší stav auta v registru vozidel. Jde o dědictví, rozvody, těžké nehody, krádeže. Je to opravdu tak těžké? A ti co nehodlají zaplatit tak na to snad tu je policie. Když už šmírují kde co tak toto je to nejjednodušší.

1 0
možnosti

Kalousek zvedá vlajkovou loď.Divím se ČSSD,která se zasadila o zrušení,otáčí.

Exekutoři se napasou.Proč ČKP chce příspěvek za nepojištěné,když škody vymáhá přes exekutory od škůdců

3 0
možnosti

Když jí ho nezaplatíte dobrovolně, nemá jinou možnost než se obrátit na soud, po něm, když jeho rozhodnutí nerespektujete, následuje exekutor

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně

Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...