Diskuze
Pozemská raketa Gumpert Apollo: maximálka 360 km/h
Děkujeme za pochopení.
veeger_x
Bravo
veeger_x
Re: Bravo
Nooteboom
Akcelerace nic moc
Tady z toho delaji aferu, ale moje Suzuki GSXR 1000 sice nema takovou maximalku, jede jen 299km/h, ale z 0-200 zvlada za 7 s! Oproti tomu je tahle bestie za miliony lina mrcha :o)))lex
Re: Akcelerace nic moc
Tvým příspěvkem jsi se odepsal! Už nic nemusíš psát....ares
mě se to nelíbí-vůbec!
je tu ještě někdo, komu to auto přijde jako absolutní hus? Neberu parametry, ty jsou jistě úctyhodné, ale vzhledově je mi z toho trochu blitnoKocuR
Re: mě se to nelíbí-vůbec!
Nemecky design. Uderny, ucelovy, co nejjednodussi tvary, ve vysledku dost tuctovy a ten buldoci predek mi pripomina traktor. V porovnali s ItalamaCinko
Hmm neni spatny ale Bugatti je lepsi
No tohle priblizovadlo neni nejhorsi ale kam se hrabe na Bugatti s 1001 konmi, ktere jede lehce pres 425 Km/h a pripada mi hezci.saya
Re: Hmm neni spatny ale Bugatti je lepsi
jo a při 390 se odlepí od země a převrátí :D, chlapče, veyron těch 425 jede zatim jen na papíře a nepomůže mu ani to stádo 1001 koniků. Další problém je s obutím, protože když už by ses chtěl pokusit zdolat hranici 400 km/h, tak předtím musíš vyměnit všechny gumy (někde psali, že ti je dodá zdarma výrobce-to bych asi zkoušel těch 400 pořád :D) Veyrona provází zatím jen samé problémy a kdoví, esli ho vůbec někdy potkáme na silnici, nebo bude jen ozdůbka na autosalonech. btw, nijak moc jsem nezjišťoval, které auto umí jet pře 400, ale z paměti bych vylovil asi koenigsegg a jehle ze švajcu (pěkně hnusnej trojúhelník na kolech)revo
nádhera ! !
Děkuji redakci iDnes za článek o skutečném vozu, kterému nechybí nadbytek výkonu ! ! Ne náhodou, je tvůrcem tohoto šperku Ronald Gumpert ( bývalý šéf sportovního oddělení AUDI ! ! Motor AUDI BITURBO V8, 650 koní ( na přání 800 koní ), z 0 na 100 za 3 sekundy, max rychlost 360 km/hod ! ! AUDI - Náskok díky TECHNICE ! ! To není podprůměr jako je Škodofka, korejci nebo japonci Honda-Mazda. Tyto vozy jsou předurčeny pro dělnickou třídu a průměrné vrstvy obyvatel světa. Doufám, že chátra konečně uzná a pochopí, že AUDI je špička. A Gumpert Apollo je toho důkazem ! ! Zde není co dodat. AUDI je pouze pro vzdělané a úspěšné jako jsem já ! !tom
Re: nádhera ! !
Myslím že si vzhledem k poslední větě docela slušný pako, teda pokud si to nemyslel ironicky (i když si nemyslím). Jinak si to užij, vzdělančeTom
Vyrobni cena?
Me by desne zajimalo jaka je vyrobni cena takovyho auta, kdyz stoji 198 tisic EUR...vtech
docela pekne,
ale Koenigsegg CCR je lepsi. Ma na sobe totiz mnohem mene nemeckych dilu.Kvestural Romtok
Re: docela pekne,
No taky je to Švéd, že jojahodove_ticho
je videt
ze tu pisou lidi co jsou absolutne mimo. supersporty se nekupujou proto aby se resilo kam se da nakup, jestli to ma elektricky stahovani okynek, pohodlny krsla, automatickou prevodovku, moc tomu krici motor az neni slyset naladene radio Blanik a chybi zrcatko ve spolujezdcove protislunecni clone...colin
Re: je videt
A k čemu je teda takové "super" auto ??? abych ho měl v garáži a občas s ním vyjel, ale jen tak decentně, že tam nezařadím víc než dvojku ? podle mě taková auta jsou tak někam na výstavu, ale jinak nemá smysl za ně utrácet peníze, to auto je vlastně k ničemu.já
nic moc
to radši Ford GT, lepší vzhled a není potřeba připlácet 150k za el. okýnkaloudal
Re: nic moc
Ford GT ????????? Aha .......... Ty seš pěkně zhulenej .......... Si myslim, že Gumpert Apollo je o trochu silnější káva než konfekce GT od forda.Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...