Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Pozemská raketa Gumpert Apollo: maximálka 360 km/h

Supersportovní auta schválená pro jízdu po silnicích mají nového konkurenta. Je jím německý Gumpert Apollo, který si před pár lety vysnil nyní už bývalý šéf sportovního oddělení Audi Roland Gumpert.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

veeger_x

26. 1. 2006 15:48
Bravo
Chlape, klobou dolů, to je vážně neuvěřitelný, oni ti to všichni žerou i s chlupama. Takhle nasbíráš víc informací, než jen na diplomku ze sociologie, ale nebude ten průzkum jednotvárný? Nebo také chodíš jinam? Co takhle zkusit zahraniční weby, zajímalo by mě, zda by ti tam věřily nebo měli za blázna. Doporučuji, když už jsi zvolil ten fenomén Audiny, jít někam šprechtit. Průzkum nacionálního cítění Němců se sejde rovněž, ale prosím, pak nás s ním tady seznam..
0 0
možnosti

veeger_x

26. 1. 2006 15:49
Re: Bravo
To bylo pro Reva, jenom jsem se přecvakl..
0 0
možnosti

Nooteboom

26. 1. 2006 11:27
Akcelerace nic moc
Tady z toho delaji aferu, ale moje Suzuki GSXR 1000 sice nema takovou maximalku, jede jen 299km/h, ale z 0-200 zvlada za 7 s!  Oproti tomu je tahle bestie za miliony lina mrcha :o)))
0 0
možnosti

lex

28. 1. 2006 0:51
Re: Akcelerace nic moc
Tvým příspěvkem jsi se odepsal! Už nic nemusíš psát....
0 0
možnosti

ares

25. 1. 2006 13:27
mě se to nelíbí-vůbec!
je tu ještě někdo, komu to auto přijde jako absolutní hus? Neberu parametry, ty jsou jistě úctyhodné, ale vzhledově je mi z toho trochu blitno
0 0
možnosti

KocuR

25. 1. 2006 15:13
Re: mě se to nelíbí-vůbec!
Nemecky design. Uderny, ucelovy, co nejjednodussi tvary, ve vysledku dost tuctovy a ten buldoci predek mi pripomina traktor. V porovnali s Italama
0 0
možnosti

Trix

25. 1. 2006 11:14
heh
me by stačil Golf GTI
0 0
možnosti

Cinko

25. 1. 2006 9:15
Hmm neni spatny ale Bugatti je lepsi
No tohle priblizovadlo neni nejhorsi ale kam se hrabe na Bugatti s 1001 konmi, ktere jede lehce pres 425 Km/h a pripada mi hezci.
0 0
možnosti

saya

25. 1. 2006 10:10
Re: Hmm neni spatny ale Bugatti je lepsi
jo a při 390 se odlepí od země a převrátí :D, chlapče, veyron těch 425 jede zatim jen na papíře a nepomůže mu ani to stádo 1001 koniků. Další problém je s obutím, protože když už by ses chtěl pokusit zdolat hranici 400 km/h, tak předtím musíš vyměnit všechny gumy (někde psali, že ti je dodá zdarma výrobce-to bych asi zkoušel těch 400 pořád :D) Veyrona provází zatím jen samé problémy a kdoví, esli ho vůbec někdy potkáme na silnici, nebo bude jen ozdůbka na autosalonech. btw, nijak moc jsem nezjišťoval, které auto umí jet pře 400, ale z paměti bych vylovil asi koenigsegg a jehle ze švajcu (pěkně hnusnej trojúhelník na kolech)
0 0
možnosti

revo

25. 1. 2006 1:01
nádhera ! !
Děkuji redakci iDnes za článek o skutečném vozu, kterému nechybí nadbytek výkonu ! !  Ne náhodou, je tvůrcem tohoto šperku Ronald Gumpert ( bývalý šéf sportovního oddělení AUDI ! !  Motor AUDI BITURBO V8, 650 koní ( na přání 800 koní ), z 0 na 100 za 3 sekundy, max rychlost 360 km/hod ! !  AUDI - Náskok díky TECHNICE ! !  To není podprůměr  jako je  Škodofka, korejci nebo japonci Honda-Mazda. Tyto vozy jsou předurčeny pro dělnickou třídu a průměrné vrstvy obyvatel světa.  Doufám, že chátra konečně uzná a pochopí, že AUDI je špička. A Gumpert Apollo je toho důkazem ! !  Zde není co dodat. AUDI je pouze pro vzdělané a úspěšné jako jsem já ! ! 
0 0
možnosti

tom

25. 1. 2006 7:06
Re: nádhera ! !
Myslím že si vzhledem k poslední větě docela slušný pako, teda pokud si to nemyslel ironicky (i když si nemyslím). Jinak si to užij, vzdělanče
0 0
možnosti

Tom

24. 1. 2006 23:26
Vyrobni cena?
Me by desne zajimalo jaka je vyrobni cena takovyho auta, kdyz stoji 198 tisic EUR...
0 0
možnosti

vtech

24. 1. 2006 22:43
docela pekne,
ale Koenigsegg CCR je lepsi. Ma na sobe totiz mnohem mene nemeckych dilu.
0 0
možnosti

Kvestural Romtok

25. 1. 2006 11:03
Re: docela pekne,
No taky je to Švéd, že jo
0 0
možnosti

jahodove_ticho

24. 1. 2006 18:35
je videt
ze tu pisou lidi co jsou absolutne mimo. supersporty se nekupujou proto aby se resilo kam se da nakup, jestli to ma elektricky stahovani okynek, pohodlny krsla, automatickou prevodovku, moc tomu krici motor az neni slyset naladene radio Blanik a chybi zrcatko ve spolujezdcove protislunecni clone...
0 0
možnosti

colin

24. 1. 2006 22:25
Re: je videt
A k čemu je teda takové "super" auto ??? abych ho měl v garáži a občas s ním vyjel, ale jen tak decentně, že tam nezařadím víc než dvojku ? podle mě taková auta jsou tak někam na výstavu, ale jinak nemá smysl za ně utrácet peníze, to auto je vlastně k ničemu.
0 0
možnosti

24. 1. 2006 16:02
nic moc
to radši Ford GT, lepší vzhled  a není potřeba připlácet 150k za el. okýnka
0 0
možnosti

loudal

24. 1. 2006 18:21
Re: nic moc
Ford GT ????????? Aha .......... Ty seš pěkně zhulenej .......... Si myslim, že Gumpert Apollo je o trochu silnější káva než konfekce GT od forda.
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!