Diskuze
Nesmrtelná babička vejtřaska slaví šedesátiny
Děkujeme za pochopení.
J88a42n 88S24l79a22v35í41č79e31k
Vzpomínám si, že jsem kdysi v USA viděl staý náklaďák Studebaker, který měl stejnou konstrukci dvou zadních poháněných pevných náprav včetně jejich uložení a pérování a také přední pevnou nápravu jako má PV3S. Takže povídání o originální čeké konstrukci se moc nezdá...
J86o33s70e71f 14B93r65o20ž95k31a
Ten motor ve V3S je převzatý Deutz, který byl už za války vyráběn v Německu. Tatra při vývoji T 111, v r. 1942 použila stavebnicový Deutz V 12. Firma Deutz byla už před válkou specialistou na výrobu vzduchem chlazených dieselových motorů. Když to okouknete tak zjistíte, že i tvarem startéru, vstřik. čerpadla a jiných komponentů jsou si motory podobné. Takže ani motor nic překotně českého není. V té době asi byla práva průmyslové ochrany výrobků tabu, zejména německých.
E69v30z34e84n 41S93o50u87k10u51p
Nejlepší auto do opravdového terénu jaké znám :-)
Dva roky jsem s ním jezdil na vojně...
I36v55a32n 75M23a81r97e65k
Vatřaska>>>1*** >>>jízda nad 50km./hod nezapomenutelný zážitek !
E71v27z20e85n 55S25o44u58k45u86p
Při rychlosti kolem 52km/h začal kmitat volant, při vyšší rychlosti pak už ne.
S54t14a41n70i65s81l37a98v 79H11o90r75á31č25e92k
Z vojenských let nezapomenutelný vůz, jen při mrazech (kolem -20) to moc nestartovalo..
J23a82r50o98m19í96r 86K29r89á43l
Rudé právo a éter to jistily.
J92i25ř82í 73V19o49l82k58á62n
Je to v každém případě nostalgie, ale zároveň to ukazuje neschopnost bolševika rozvíjet geniální dílo.
Sklopná kabina, dělený klikový hřídel (ze starých se dá smontovat funkční), převodka řízení (šroubovým mechanizmem se vymezí vůle a jede se dál), aj.
Kdyby tento automobil bolševik inovoval a přizpůsoboval době, mohl by to ještě dnes být světový trhák. Pokud k tomu přičtete vyloženě špatné (konstrukčně slabé) materiály, ani nebyl zájem cokoliv měnit.
Pokud vím, tak bezkonkurenčně vyhrávala Vejda soutěže mezi náklaďáky v rámci Varšavské smlouvy, Rusáci měli gruzovik, který uvezl v terénu jen 1500kg. Vejda umí v terénu 3t a na silnici 5t, ale běžně vozila i jednou tolik, jenom to moc nebrzdilo.
A v autoškole platilo, kdo se naučil s Vejdou, tak už mohl jezdit se vším. Oprava převodovky na dvoře autoškoly byla normální, lámaly se vidličky a proto musela almara ven.
Mělo by se zvážit postavení pomníku vozu Praga V3S.
J43i95ř20í 65V88o50l48k24á11n
Níže se píše, co všechno Vejda vydržela. Můj příspěvek do diskuze je, že mi vyhořela el. instalace 150km od Prahy, v Dolní Poustevně. Natáhl jsem provizorní vedení, slepené z vyhořelého a v poho do Prahy dojel. Tedy stříhal jsem osmičku drát ...
M95a73r94e95k 93K91o42s41t93e58l35e89c67k83ý
Takový pěkný recyklovaný článek ČTK, kde se jen vymění čísla za aktuální!
Doslovně totéž vyšlo už před 5 lety na Auto.cz a jinde.
J51i36ř71í 65D53o34u70t61n18á27č
Na letišti jsme měli nahazovací zdroje na V3S .. mělo to přes 10 tun a stejně ta potrvora projela všude .. akorát víc než 30 to nejelo
O67n81d96ř13e27j 61T57o70m82a85š32o25v47i96č
Snad nikdy nezapomenu na mou první ostrou jízdu na vojně s V3S-kou.
Vyfasoval jsem jízdní rozkaz a tabulku na kobu "Nebezpečný náklad".
Vezl jsem do dílen lahve s kyslíkem a acetylenem a dolu z kopce se mi
utrhl ruční plyn.To byla sranda.
Ještě sipamatuju permanentně odřený palec od hrany pod volantem, když se řadila zpátečka.
Ale jelo to vždy a všude.
J31a90n 41R76a55c33h32u72n74e21k
Tak co se zdolavani kolmych sten tyce, tak hadam 2 metry smerem dolu zadny problem :p
P38e26t83r 93K88r39a44t64k77ý
Tak to je hodně dobrý to by neprojel ani můj BRDM-2 Rch , ale zase uměl pěkně plovat
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Prodej byt 3+1, 60 m2 - Kolín II
Mikoláše Alše, Kolín - Kolín II
3 700 000 Kč