Diskuze
Před 65 lety vyjela první sériová vejtřaska, u armády slouží dodnes
Děkujeme za pochopení.
V29í63t 60H10o87l14l38e94r
poprvé jsem ji řídil na sněhu v autoškole roku 1985 a když jsem přešel na IFU tak jsem myslel že řídím rolls royce :)
M21a29r42t20i57n 95N38e74b57e62s69k29ý
"Automobil je hlučný a náročné je také jeho řízení."
Pane redaktore, auto, které vyjelo v roce 1953 bylo prostě stavěné na to, aby ho řídil řidič, ale zas tak dokonalé, že tím řidičem mohl být i vyučený lakýrník a potřeboval autoškolu a KŘK na vojně. Nicméně absolvent vojny na V3S pak už opravdu řidičem byl, musel umět řadit s meziplynem, dvakrát šlapat spojku a vědět, co má pod sebou.
Tedy nic pro současné "jezdiče".
V3S byla pomalá, hlučná, v létě vedro a v zimě zima, volant potřeboval chlapa a ne třasořitku od počítače a hlavně:
projelo to i tam, kde už Tatra seděla na rouře, nastartovali jste to za každé zimy, pokud jste měli noviny a zapalovač.
O46d39s26t18r30a37n89ě64n95ý 68U54ž95i39v96a25t51e14l
E81v54z13e77n 13S31o23u40k58u30p
Jezdil jsem s PV3S dva roky na vojně a najezdil skoro 100 tisíc km. Kde neprojela vejtřaska, tak pak už žádné jiné auto....
V71o18k46o47u16n 31V65l89a46d52i79m59i24r
U jakeho utvaru jste prosim slouzil? To dava 150 km na den, vcetne sobot a nedeli. nehlede na to, ze jste musel mit take nejake sluzby a ta auta stejne vetsinou stala v autoparku.
P73a98v51e74l 46J79e60ř80á85b70e92k
Otec vozil dlouhé dřevo (klády) u lesů. Takže jako malí frackové jsme se v ní něco najezdili, později při studiu jsme jezdili jako závozníci o letních i zimních brigádách. Takže jsme si jí užili dosytosti. Jistě randál, natřásání, v létě vedro, v zimě i někdy teplo, věčně píchlé pneumatiky. Kam nedojela, tam se dotáhla přes naviják. Ale přesto, musíme si říci, že byla navržena krátce po válce, takže na svou dobu dobrá. Že se dál nevyvíjela, respektive, do výroby nezavedly další modifikace na zlepšení podmínek řidiče, na výkon atd., je jen politická neschopnost. tehdejšího systému. A nebylo to jen toto auto, ale motorky, zemědělské stroje, elektrotechnika, strojírenská výroba atd.
R25o25m68a35n 94K94o88n77e68č91n86ý
Trosku ten clanek stoji za ho..o
Š31i17m89o18n 40M34a15r61t82y31n39e38k
Na svoji dobu dobré auto. Ale doba pokročila. A dnešní armáda potřebuje něco jiného.
V77o61k56o75u60n 97V49l84a47d52i67m89i15r
Jezdil jsem na vojne, jak s vejtraskou, tak i se stojedenactkou. Ta Tatra, ac vlastne o deset let starsi byla po vsech strankach lepsi. A taky pro ridice pohodlnejsi.
J95i64ř51í 57P90o81k55o80r21n30ý
Na tehdejší dobu dobré auto , ale dnes...
K67a56t71e29ř56i80n19a 20V57ý84b86o90r73n47á
Dnes by asi nesplnila ekologické normy. Jinak šestiválec, 6x6... Jen ten hluk a topení tam není ideální... :)
J28e38n79d29a 17B49e77n48d98a
S vejtřaskou jsem jezdil na vojně, tenkrát jsem na ni nadával, ale dneska na ni rád vzpomínám.
M12a44r69t62i14n 91N49e83b56e66s40k88ý
V 70. létech jezdili řidiči V3S s auty, která byly stejně stará, jako oni a jelo to pořád.
L87a78d92i14s37l42a19v 15K28a15l89o13u38s
Obdivuji Vejtřasku. Škoda, že něco na ten způsob nevyrobili v podobě osobního vozu 4×4. Něco jako Impreza, Lancer EVO, Corolla WRC , Rav4,Hummel, ....
L61a11d36i73s70l51a28v 57K69a83l85o27u14s
Hummer - to produktivní psaní mi furt kurví psaní
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...