Diskuze
Před 65 lety vyjela první sériová vejtřaska, u armády slouží dodnes
Děkujeme za pochopení.
V64í75t 15H75o78l56l17e39r
poprvé jsem ji řídil na sněhu v autoškole roku 1985 a když jsem přešel na IFU tak jsem myslel že řídím rolls royce :)
M79a17r82t20i66n 29N56e78b62e26s75k75ý
"Automobil je hlučný a náročné je také jeho řízení."
Pane redaktore, auto, které vyjelo v roce 1953 bylo prostě stavěné na to, aby ho řídil řidič, ale zas tak dokonalé, že tím řidičem mohl být i vyučený lakýrník a potřeboval autoškolu a KŘK na vojně. Nicméně absolvent vojny na V3S pak už opravdu řidičem byl, musel umět řadit s meziplynem, dvakrát šlapat spojku a vědět, co má pod sebou.
Tedy nic pro současné "jezdiče".
V3S byla pomalá, hlučná, v létě vedro a v zimě zima, volant potřeboval chlapa a ne třasořitku od počítače a hlavně:
projelo to i tam, kde už Tatra seděla na rouře, nastartovali jste to za každé zimy, pokud jste měli noviny a zapalovač.
O66d21s23t83r62a38n59ě85n53ý 17U72ž47i34v61a53t17e97l
E82v92z88e95n 27S78o32u34k22u21p
Jezdil jsem s PV3S dva roky na vojně a najezdil skoro 100 tisíc km. Kde neprojela vejtřaska, tak pak už žádné jiné auto....
V62o15k73o94u17n 39V40l92a75d33i23m32i26r
U jakeho utvaru jste prosim slouzil? To dava 150 km na den, vcetne sobot a nedeli. nehlede na to, ze jste musel mit take nejake sluzby a ta auta stejne vetsinou stala v autoparku.
P46a44v29e29l 27J71e91ř20á45b88e68k
Otec vozil dlouhé dřevo (klády) u lesů. Takže jako malí frackové jsme se v ní něco najezdili, později při studiu jsme jezdili jako závozníci o letních i zimních brigádách. Takže jsme si jí užili dosytosti. Jistě randál, natřásání, v létě vedro, v zimě i někdy teplo, věčně píchlé pneumatiky. Kam nedojela, tam se dotáhla přes naviják. Ale přesto, musíme si říci, že byla navržena krátce po válce, takže na svou dobu dobrá. Že se dál nevyvíjela, respektive, do výroby nezavedly další modifikace na zlepšení podmínek řidiče, na výkon atd., je jen politická neschopnost. tehdejšího systému. A nebylo to jen toto auto, ale motorky, zemědělské stroje, elektrotechnika, strojírenská výroba atd.
Š50i48m47o63n 36M90a33r31t80y94n81e90k
Na svoji dobu dobré auto. Ale doba pokročila. A dnešní armáda potřebuje něco jiného.
V78o12k83o47u27n 48V56l79a60d13i44m54i28r
Jezdil jsem na vojne, jak s vejtraskou, tak i se stojedenactkou. Ta Tatra, ac vlastne o deset let starsi byla po vsech strankach lepsi. A taky pro ridice pohodlnejsi.
J67i22ř38í 77P52o88k68o30r95n14ý
Na tehdejší dobu dobré auto , ale dnes...
K10a29t10e21ř88i82n93a 17V37ý29b79o59r89n79á
Dnes by asi nesplnila ekologické normy. Jinak šestiválec, 6x6... Jen ten hluk a topení tam není ideální... :)
J88e52n29d44a 16B71e43n48d20a
S vejtřaskou jsem jezdil na vojně, tenkrát jsem na ni nadával, ale dneska na ni rád vzpomínám.
M66a48r44t49i25n 53N19e69b37e93s84k24ý
V 70. létech jezdili řidiči V3S s auty, která byly stejně stará, jako oni a jelo to pořád.
L37a19d39i71s95l66a82v 23K13a75l70o84u89s
Obdivuji Vejtřasku. Škoda, že něco na ten způsob nevyrobili v podobě osobního vozu 4×4. Něco jako Impreza, Lancer EVO, Corolla WRC , Rav4,Hummel, ....
L63a34d82i65s55l28a95v 69K98a66l71o18u97s
Hummer - to produktivní psaní mi furt kurví psaní
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...