Diskuze
VIDEONÁVODY: Jak se starat o vejtřasku. Babička slouží věrně dodnes
Děkujeme za pochopení.
D65o98r43a 85V33e10s35e24l49á
... startování "bošákem", otočné bakelitové blinkry na palubní desce - a ty se ještě otáčely na opačnou stranu, než se mělo blikat, koženkové sedáky za zády, meziplyn, neskutečný řev motoru, žádný posilovač řízení, žádný rejd, roztřesená venkovní zpětná plochá minizrcátka ...
... a celou autoškolu jsem se modlila, aby nepršelo, neb na páku stěračů uprostřed okna jsem nejenomže nedosáhla, ale ani neměla čas :))
Nj, nostalgie, kdo to neřídil, nepochopí. Ráda na ní vzpomínám, i bych se ráda opět svezla
V75á74c46l10a28v 47H30r63a41d87i62l
už je to pryč stejně jako doba kamenná tak tady přestaňte nostalgicky vzdychat soudruzi
E57v68z25e58n 79S14o60u19k24u47p
koncepce PV3S byla na papíře již v roce 1946 .... takže soudruzi ji nevymysleli...
J51a56r18o23m76í48r 73N51o76v64o36t27n77ý
Fantastická kára. Film jsem s chutí dokoukal do konce .... Jednou si ji koupím ...
A14l38e58š 15L67i76s85o24v22s64k54ý
ZAjímavý auto. Úzasná průchodnost, ale šíleně hlučný a náročná údržba a spouštění v zimě. Kluci v hotovosti vstávali každý 2-3 hodiny a roztáčeli motory. Taky se jim dávaly "číst noviny" . zapálily se u sání, aby se studený motor líp spustil. A v Iráku (nebo v Bosně?) konstrukce auta zachránila vojákům život - najeli na minu, ale díky tomu, že přední kola byly daleko před kabinou, tak to kluci přežili.
M40i28c36h53a94l 73S14e35m51i33k
Přesně...každě 2,5 hod nastartovat, 30 min beh na volnobeh až do rána....to znám.6ádny posilovač řízení, asynchronní převodovka, řve to jako Bůůů, netopí to atd......ALE jinak na ní nedám dopustit
E28v37z85e51n 97S55o22u63k32u35p
Na vojně jsem s PV3S jezdil denně a najel tisíce kilometrů..... Ve své kategorii vozidel nebyla ohledně průchodnosti terénem nebyla dosud překonána.....
M89a21r29t31i98n 92P42e37r32u39t91k63a
To, že nebyla překonána, může napsat jen někdo, kdo nejezdil v něčem modernějším... Když na cvičení jedeme s více vozidly, V3S bývá první, co se buď rozbije a nebo někde neprojede. Přecejen uz je to 65 let starý auto a s dnešními stroji se nemůže rovnat. Je spíš smutný, že armáda používá taková auta dodnes.
J15i46ř30í 46P97o81k90o31r91n36ý
neříkejte prosím vejtřaska, nám na moravě to trhá uši......:-)
O79n20d30r29e26j 77K40n12í58ž41e28k
OK, tak výtřaska. Lepší, ne?
M77i49l16a17n 31K95r80á71l
na video jsem kouknul a klikat jak trouba nebudu
M96a29r92t35i73n 80B14ř77e18z23i81n41a
Všiml jsem si té nové "módy", kdy jsou okraje starých dokumentů rozostřené. To má vypadat, jako že to bylo natočeno mobilem? Nějak mi uniká smysl tohoto "vylepšení".
P13e47t63r 40N18o11v79ý
To je proto, ze jsou natoceny v pomeru stran mensim, nez je soucasny standard. Osobne bych radeji vyplnil cernou barvou, ale ani toto reseni nijak obrazovou informaci nedehraduje.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...