Diskuze
VIDEONÁVODY: Jak se starat o vejtřasku. Babička slouží věrně dodnes
Děkujeme za pochopení.
E34v80z28e32n 50S43o13u13k68u20p
Na vojně jsem s PV3S jezdil denně a najel tisíce kilometrů..... Ve své kategorii vozidel nebyla ohledně průchodnosti terénem nebyla dosud překonána.....
M58a68r57t52i70n 74P52e33r72u93t48k27a
To, že nebyla překonána, může napsat jen někdo, kdo nejezdil v něčem modernějším... Když na cvičení jedeme s více vozidly, V3S bývá první, co se buď rozbije a nebo někde neprojede. Přecejen uz je to 65 let starý auto a s dnešními stroji se nemůže rovnat. Je spíš smutný, že armáda používá taková auta dodnes.
E57v33z37e40n 91S80o81u91k68u79p
Píši "ve své třídě " užitkovosti... Vyjmenujte podobná auta dnešní doby....
V98á85c42l17a25v 45M68a56l36ý
Těžko některé auto V3S překoná v terénu, proto s ní jezdí armáda dodnes.
D32a22n85i62e70l 97T23s13c21h31e86r27n51a78y
Hlavne relativne jednoducha oprava zavad
M69a70r20t62i58n 17N64e26b67e65s22k52ý
Pane kolego, tvrdit, že V3S někde neprojede je docela odvážné. (a co by tam projelo, když ne V3S, nebo snad ještě Unimog)
Když máte tak jasno, s jakými současnými auty ji chcete srovnávat?
S Tatrou 810? Prozradím vám tajemství: T810 je postavena na základě koncepce V3S, jen to má místo bubnů kotouče, místo listových per pružiny a současný motor a boudu.
J89i68ř34í 18P51o37k62o60r56n85ý
a co třeba Pitzgauer 6x6 od Steyru..........(kostrukce p,Ledwinky jako Tatra)
V98á78c46l27a32v 65M44a14l93ý
V3Ska je alespoň hezká oproti Steyru a byla to naše výroba, dát na ní větší kola byla by ještě lepší, ale nutno říci, že to ani nepotřebuje. Na údržbu byla nenáročná, max. namazat kardanky a jezdit s ní mohl každý.
Š64i96m43o72n 75M93a32r51t16y53n29e50k
T 810 není postavená na základu V3S. Jediné co mají společného je, že to jsou vozidla 6x6 a mají použité portálové nápravy (které jsou úplně jiné u T810 než u V3S).
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...