náhledy
Praga V3S
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Praga V3S
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Praga V3S
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Praga V3S
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Praga V3S: Nastartovat vejtřasku, zvlášť v mrazech, vyžadovalo zkušeného řidiče. Ovládání není nic pro třasořitky.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Praga V3S: Část motoru byla přístupna po odklopení krátké přední kapoty. Při větších opravách bylo třeba odkrytovat středový tunel v kabině. Celá kabina šla také odklopit dopředu, to už bylo těžší.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Praga V3S
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Praga V3S: Už jen na startování potřebujete školení. Ta páčka u okna vedle přístrojovky je ruční plyn.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Udržet volant při delší jízdě vyžadovalo opravdu hodně síly.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Praga S5T a Praga V3S
Autor: FORTEPAN / Nagy Gyula, CC BY-SA 3.0
Praga V3S byla a stále je ceněna pro své terénní schopnosti. "Vejtřeska", jak se tomuto vozu lidově nejčastěji přezdívá, byl určen zejména pro armádní potřeby. Výroba začala v roce 1953.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Praga V3S je nejdéle sloužící armádní vozidlo Československa
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Praga V3S
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Praga V3S: Vejtřaska má velké množství mazacích míst, která je třeba pravidelně kontrolovat.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Praga V3S: Otočit klíčkem "bošákem" (napravo) a pak startovat páčkou "spouštěčem".
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz