Diskuze
Praha chystá mýtné od roku 2010
Děkujeme za pochopení.
Qescob
Praha Pražanům
Tak jako obyvatele na periferii se mě to trochu dotýká. Myslím, že obyvatelé Prahy bez rozdílu by měli mít vždy možnost cestovat po svém městě "bez poplatků" - i na "Václavák". Především si musíme uvědomit, že v centru prakticky žádní Pražané nežijí. Takže toto opatření nutně vyvolává pocit, že centrum bude svobodné jen pro cizince a zahraniční majitele nemovitostí a poboček firem, které tam mají sídlo. A "skuteční Pražané" z periferie (je to trochu nadsazené - uznávám) nebudou moci jezdit (zdarma) do "svého" města. Takto to teda vnímám já...
goober
Re: Praha Pražanům
Já mám to štěstí, že žiji na Malé Straně a právě proto bych vjezd do
centra zakázal. Musíte si uvědomit, že v Praze je zaregistrováno přes 700 tis. aut. Centrum metropole je historická část města, která na takový nápor aut není uzpůsobena. Jediné řešení by pak mohla být další asanace, která byla provedena ještě za Habsburků, což by asi nikdo nechtěl.
Každopádně bych s poplatněním souhlasil pouze v tom případě, kdy bude mít Praha vhodnou a přiměřenou alternativu jiné dopravy (dostavěný vnější a vnitřní okruh, možnost záchytných parkovišť, atd.)
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...