Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Praha chystá mýtné od roku 2010

Řidičům by se v příštích letech nemuselo vyplatit vjíždět do centra města. Naopak lidé ze starších městských částí by si mohli ulevit od hluku a provozu na silnicích.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Qescob

24. 12. 2006 22:59
Praha Pražanům

Tak jako obyvatele na periferii se mě to trochu dotýká. Myslím, že obyvatelé Prahy bez rozdílu by měli mít vždy možnost cestovat po svém městě "bez poplatků" - i na "Václavák". Především si musíme uvědomit, že v centru prakticky žádní Pražané nežijí. Takže toto opatření nutně vyvolává pocit, že centrum bude svobodné jen pro cizince a zahraniční majitele nemovitostí a poboček firem, které tam mají sídlo. A "skuteční Pražané" z periferie (je to trochu nadsazené - uznávám) nebudou moci jezdit (zdarma) do "svého" města. Takto to teda vnímám já...

0 0
možnosti
JF

goober

27. 12. 2006 10:46
Re: Praha Pražanům

Já mám to štěstí, že žiji na Malé Straně a právě proto bych vjezd do

centra zakázal. Musíte si uvědomit, že v Praze je zaregistrováno přes 700 tis. aut. Centrum metropole je historická část města, která na takový nápor aut není uzpůsobena. Jediné řešení by pak mohla být další asanace, která byla provedena ještě za Habsburků, což by asi nikdo nechtěl.

Každopádně bych s poplatněním souhlasil pouze v tom případě, kdy bude mít Praha vhodnou a přiměřenou alternativu jiné dopravy (dostavěný vnější a vnitřní okruh, možnost záchytných parkovišť, atd.)

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!