Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Praha chystá mýtné od roku 2010

Řidičům by se v příštích letech nemuselo vyplatit vjíždět do centra města. Naopak lidé ze starších městských částí by si mohli ulevit od hluku a provozu na silnicích.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Qescob

24. 12. 2006 22:59
Praha Pražanům

Tak jako obyvatele na periferii se mě to trochu dotýká. Myslím, že obyvatelé Prahy bez rozdílu by měli mít vždy možnost cestovat po svém městě "bez poplatků" - i na "Václavák". Především si musíme uvědomit, že v centru prakticky žádní Pražané nežijí. Takže toto opatření nutně vyvolává pocit, že centrum bude svobodné jen pro cizince a zahraniční majitele nemovitostí a poboček firem, které tam mají sídlo. A "skuteční Pražané" z periferie (je to trochu nadsazené - uznávám) nebudou moci jezdit (zdarma) do "svého" města. Takto to teda vnímám já...

0 0
možnosti
JF

goober

27. 12. 2006 10:46
Re: Praha Pražanům

Já mám to štěstí, že žiji na Malé Straně a právě proto bych vjezd do

centra zakázal. Musíte si uvědomit, že v Praze je zaregistrováno přes 700 tis. aut. Centrum metropole je historická část města, která na takový nápor aut není uzpůsobena. Jediné řešení by pak mohla být další asanace, která byla provedena ještě za Habsburků, což by asi nikdo nechtěl.

Každopádně bych s poplatněním souhlasil pouze v tom případě, kdy bude mít Praha vhodnou a přiměřenou alternativu jiné dopravy (dostavěný vnější a vnitřní okruh, možnost záchytných parkovišť, atd.)

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...