Diskuze
K plavkám bouchačka a gorila jezdí vpředu: tato pravidla fakt platí
Děkujeme za pochopení.
T66o82m12á11š 58S33t48r18m39i80s58k76a
V Německu zase smějí na dálnici zastavit jen policejní, hasičská a sanitní auta. Ostatním je to přísně zakázáno, a to i v situaci, kdy je potřeba nouzově zastavit z důvodu „vyschlé nádrže“. I za to totiž dostane řidič pokutu - na situaci je pohlíženo jako důsledek nedbalosti řidiče, který zastavením ohrožuje nejen sebe, ale i ostatní účastníky silničního provozu.
Zavedl bych i u nás, když vidím, kolik lidí kvůli zastavení na dálnici u nás zemře nebo "alespoň" přijde o nohy....
M91i57l43o51š 12K49o81l66m28a60n
Před dvaceti roky byl v Německu problém na dálnici natankovat, to my jsme byli proti nim supervelmoc s benzinkami.
W79a20l98t67e82r 81D66i45v13i22š
Nenapsal. Je to pravda. Po roce 1989 u nás začaly mimo jiné vznikat benzínky v obrovské míře. Byl to snadný zdroj příjmů, stavební povolení bylo snadné, pumpaři se předháněli v tom, jak dlouho budou mít otevřeno (ustálilo se to na celkem přijatelné době nonstop).
Německo si tenhle moment nezažilo, stavěli a rozvíjeli se tam plynule a tím, že řidiči byli na ten plynulý vývoj zvyklí, tak neměli ani potřebu to nějak skokově měnit. U nás bylo před tím pump vyloženě málo, navíc často s mizernou otvíračkou (pamatuju, jak táta kolikrát řešil, jestli o víkendu natankujeme, protože jediná víkendová pumpa při cestě měla v neděli do tří a to se nám z chalupy ještě nechtělo). Takže skutečně jsme před dvaceti lety měli paradoxně mnohem víc pump a s lepší otvírací dobu než Němci.
M98a28r48e39k 95M32a89l67ý
Myslím, že hustota čerpacích stanic je pořád vyšší u nás než v Německu, aspoň teda na dálnici je tomu tak určitě. Ale problém to není, 50km od jedné benzinky k druhé je v pohodě...
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...