Diskuze
Českou motocyklovou legendu křísí Brit. Jeho prase jezdí na baterky
Děkujeme za pochopení.
O40n75d17ř78e35j 13K53r34y25š31t55o53f
Jawa 21 Elektro to bude teprve ten pravý sršeň
J57i94ř46í 12K81o49c10u41r36e73k
Mám ale řešení: všechna auta v Praze bych mimo okruh zakázal a nařídil lidem si pořídit elektrický skútr.
---
Taky bych věděl, jak zajistit odbyt pro zboží. Třeba pro pěticípé hvězdy. No když přikážeme, aby si je všichni pořídili, tak odbyt bude, ne? A povinnost nosit ji hrotem dolů.
O88n17d30ř46e35j 35Č55a36p55k39a
Skútry a motorky určitě (i benzínová verze toho spálí o dost míň, než auto). Ale spíš než zakazování by to chtělo podporu, třeba víc krytého a bezpečného parkování za rozumnou cenu pro ty, co nemají barák s garáží. Auto venku stát může, u motorky je slušná šance, že tam už ráno nebude.
Z53d84e86n57ě92k 37Š80ť31a87s95t86n51ý
A už je to tady zase,
žasnu hned po první větě.
Nikdo nikdy neřek prase,
když byla řeč o čezetě.
M31i13c42h22a34e47l 88S66e84d24l88á27č81e17k
No vidíte a otec měl 2 a jinak se tomu neřeklo.
T97o88m74á29š 96T27a51t61í25č34e56k
Ušetřím na nový velorex džínový, mají ho v tuzexu v Praze.
T59o14m84á94š 15M47a49x23a
Je to ikonická legenda, ale cena bezmála 400.000 Kč je za skútr na mý gusto nějak moc. Pokud si to svoje zákazníky ale i tak najde, proč ne
L24u32k91á42š 12K18o50h86o98u71t
Zajímalo by mě čím si tento pán zasluhuje tu pozornost a už 3tí stejný prakticky článek.Kolik platí....
Je to celé pasé, zvláště když je vidět, že stále nenahradil ono vražedné řešení přívodu nabíječky. Tedy pokud i to video není recyklát, ale zdá se mi, že tam jsou nové pasáže.
Takže pán by měl vyměnit zásuvku za něco jiného, protože mít vidlici na přívodu znamená, že se klub majitelů tohoto výtvoru začne poměrně rychle zmenšovat a budou jich plné hřbitovy.
H97o30n67z53a 49T64a69r
Vidlice na přivodu nevadí, protože je bez napětí / proudu .
Klasická inteligentní nabíječka má připojovací svorky bez napětí, aby se aktivovala, musi se svorky přilozit na akumulátor.
Po připojeni elektronika inteligentní nabiječky zkontroluje napětí akumulátoru
až pak, pokud je vše OK se do zapojené vidlice pustí napětí a akumulátory se začmu nabíjet . Tuto technologii použivají i klasické nabiječka pro 12v olověné akumulátory, které chrání i proti nechtěnému přepolování . Bohužel některé nabíječky neumí nabíjet hluboce vybité akumulátory. Musíte nejprve obyčejnou nabíječkou akumulátor oživit, zvýšít napětí a až nasledně připojit tu chytrou nabíječku, která proces nabíjení dokončí. Pak se přepne do udržovacího režimu pokud je touto funkcí vybavena .
http://www.akumulatorybosch.cz/download/c3-zarucni-list.pdf
U elektromobilů při použití rychlonabijecí stanice je nabíjení jestě sofistikovanější . Elektromobil s nabíjecí stanci oboustraně komunikuje .
http://www.hybrid.cz/nabijeci-stanice-pro-elektromobily-druhy-pouziti-jak-nenaletet
P86e18t65r 61M87i83k81y89s19k51a
Ja vám nevím, my jsme tomu tak teda rikali odjakživa.
I68v91a75n 96M41i26n88á76ř
Opravdu nevím, proč se dnes, tomuto designově krásnému veteránu říká - prase !? Ne, že bych byl v tomto směru přecitlivělý, ale v době jeho největší popularity takto nazýván rozhodně nebyl !! V šedesátých letech, době svého vzniku, byl vnímán jako vrchol elegance. Mladé ženy na něm - nemusely sedět obkročmo a tím jeho atraktivitu ještě zvyšovaly. Ani nikdo z mé generace, jež jsem (pro jistotu) v tomto směru oslovil - tento název neslyšel. Obávám se, že autorovi jde o pouhou a doslova vymyšlenou floskuli .. jen pro hloupou atraktivitu v názvu článku !
R61o52b65e80r27t 84G81o85r73c
Neříká se mu tak jen dnes, ale od začátku co vyjel z výroby, leč někteří flustrovaní majitelé toto označení do dnes nepřenesli přes srdce tak jeho dobovou existenci popírají.
P47e93t10r 57L54a44n82g76e49r
Jo a nechápu proč ten článek dáváte znovu. Byl tu před 2 lety.
P65e15t19r 62L26a97n84g80e56r
To není kříšení ale prznění historie. Prasit prasátka na elektriku a předělávat takhle krásného veterána na rádoby modernu je k breku.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...