Diskuze
Českou motocyklovou legendu křísí Brit. Jeho prase jezdí na baterky
Děkujeme za pochopení.
O93n39d14ř43e40j 60K18r93y74š44t67o21f
Jawa 21 Elektro to bude teprve ten pravý sršeň
J95i86ř98í 88K83o96c82u96r23e78k
Mám ale řešení: všechna auta v Praze bych mimo okruh zakázal a nařídil lidem si pořídit elektrický skútr.
---
Taky bych věděl, jak zajistit odbyt pro zboží. Třeba pro pěticípé hvězdy. No když přikážeme, aby si je všichni pořídili, tak odbyt bude, ne? A povinnost nosit ji hrotem dolů.
O58n11d17ř82e69j 81Č75a32p72k37a
Skútry a motorky určitě (i benzínová verze toho spálí o dost míň, než auto). Ale spíš než zakazování by to chtělo podporu, třeba víc krytého a bezpečného parkování za rozumnou cenu pro ty, co nemají barák s garáží. Auto venku stát může, u motorky je slušná šance, že tam už ráno nebude.
Z36d84e47n85ě84k 16Š46ť20a45s18t53n22ý
A už je to tady zase,
žasnu hned po první větě.
Nikdo nikdy neřek prase,
když byla řeč o čezetě.
M66i37c61h58a79e47l 31S43e82d16l24á80č12e35k
No vidíte a otec měl 2 a jinak se tomu neřeklo.
T90o35m28á51š 71T40a83t20í48č23e14k
Ušetřím na nový velorex džínový, mají ho v tuzexu v Praze.
T76o60m71á60š 14M35a46x34a
Je to ikonická legenda, ale cena bezmála 400.000 Kč je za skútr na mý gusto nějak moc. Pokud si to svoje zákazníky ale i tak najde, proč ne
L49u54k17á33š 94K84o51h93o53u78t
Zajímalo by mě čím si tento pán zasluhuje tu pozornost a už 3tí stejný prakticky článek.Kolik platí....
Je to celé pasé, zvláště když je vidět, že stále nenahradil ono vražedné řešení přívodu nabíječky. Tedy pokud i to video není recyklát, ale zdá se mi, že tam jsou nové pasáže.
Takže pán by měl vyměnit zásuvku za něco jiného, protože mít vidlici na přívodu znamená, že se klub majitelů tohoto výtvoru začne poměrně rychle zmenšovat a budou jich plné hřbitovy.
H33o15n82z80a 87T29a19r
Vidlice na přivodu nevadí, protože je bez napětí / proudu .
Klasická inteligentní nabíječka má připojovací svorky bez napětí, aby se aktivovala, musi se svorky přilozit na akumulátor.
Po připojeni elektronika inteligentní nabiječky zkontroluje napětí akumulátoru
až pak, pokud je vše OK se do zapojené vidlice pustí napětí a akumulátory se začmu nabíjet . Tuto technologii použivají i klasické nabiječka pro 12v olověné akumulátory, které chrání i proti nechtěnému přepolování . Bohužel některé nabíječky neumí nabíjet hluboce vybité akumulátory. Musíte nejprve obyčejnou nabíječkou akumulátor oživit, zvýšít napětí a až nasledně připojit tu chytrou nabíječku, která proces nabíjení dokončí. Pak se přepne do udržovacího režimu pokud je touto funkcí vybavena .
http://www.akumulatorybosch.cz/download/c3-zarucni-list.pdf
U elektromobilů při použití rychlonabijecí stanice je nabíjení jestě sofistikovanější . Elektromobil s nabíjecí stanci oboustraně komunikuje .
http://www.hybrid.cz/nabijeci-stanice-pro-elektromobily-druhy-pouziti-jak-nenaletet
P11e50t46r 81M27i22k45y75s69k69a
Ja vám nevím, my jsme tomu tak teda rikali odjakživa.
I71v31a11n 88M43i76n84á13ř
Opravdu nevím, proč se dnes, tomuto designově krásnému veteránu říká - prase !? Ne, že bych byl v tomto směru přecitlivělý, ale v době jeho největší popularity takto nazýván rozhodně nebyl !! V šedesátých letech, době svého vzniku, byl vnímán jako vrchol elegance. Mladé ženy na něm - nemusely sedět obkročmo a tím jeho atraktivitu ještě zvyšovaly. Ani nikdo z mé generace, jež jsem (pro jistotu) v tomto směru oslovil - tento název neslyšel. Obávám se, že autorovi jde o pouhou a doslova vymyšlenou floskuli .. jen pro hloupou atraktivitu v názvu článku !
R82o12b32e66r29t 46G40o40r25c
Neříká se mu tak jen dnes, ale od začátku co vyjel z výroby, leč někteří flustrovaní majitelé toto označení do dnes nepřenesli přes srdce tak jeho dobovou existenci popírají.
P17e31t95r 71L51a51n24g33e95r
Jo a nechápu proč ten článek dáváte znovu. Byl tu před 2 lety.
P87e67t36r 93L86a29n24g80e31r
To není kříšení ale prznění historie. Prasit prasátka na elektriku a předělávat takhle krásného veterána na rádoby modernu je k breku.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Prodej rodinného domu 125 m2, Karlovy Vary
Karlovy Vary - Rosnice
3 990 000 Kč