Diskuze

VIDEO: Na pařížských přechodech děsili neukázněné chodce

V Paříži ročně zemře na čtyři a půl tisíce chodců. Ve francouzské metropoli proto zkusili originálním způsobem odnaučit chodce přecházet na červenou.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tohle není špatný nápad jak naučit chodce dodržovat předpisy.

1 0
možnosti

Mě spíš zaráží, že v dnešní době nejsme schopni udělat inteligentní signalizaci, která se automaticky přepne na zelenou, pokud nic nejede. Taky jako chodec nečekám na červenou, když široko daleko nic nejede, navíc v našem kocourkově, kde semafory běží klidně i ve tři ráno.

5 0
možnosti

sam jdu na cervenou kdyz nikde nic nejede a peclive dukladne se o tom presvedcuju nez prejdu. stejne tak i jezdim na cervenou kdyz v noci nikde nikdo a vim ze me na motorce ten system nedetekuje treba 10 minut. tj jsem presvedcen ze zachovavam materialni aspekt zakona, ac formalne je to poruseni. nicmene obcas me chodci na cervenou dostavaji a je dobre jim to takto naservirovat. jednou sem jel na motorce pres prechod za kterym byla ostra prava zatacka (praha - nahore na namesti miru vyjezd do francouzske) a je tam po leve strane obrubnik oddelujici pas pro tramvaje. ja mel samo zelenou a na prechod (na cervenou) skocil nejakej magor, kteryho sem minul dost tesne a pokud bysme se stretli tak bych asi i ja dopadl pomerne zle kvuli tomu obrubniku viz vyse. takze ten me fakt dost vytocil. Rv

0 0
možnosti

Pan autor Dvořák si zřejmě do příště ověří fakta o zabitých chodcích v Paříži a nebude tady psát takové bláboly.

0 0
možnosti

Tak buď je p. Dvořák na dovolené, nebo na to kašle, nebo je to záměr psát tyto nesmysly. Už ráno jsem mu psal, že ty údaje jsou velmi nepřesné.

0 0
možnosti

J34a55n 21B62o90h11a91t11ý

31. 5. 2017 21:25

Buďto je to nahrané, nebo by mě zajímalo, čím ty dokonale zaostřené snímky se správnou kompozicí dělali. Zkuste někoho rychle se pohybujícího vyfotit, aby se vám takhle krásně díval do objektivu : )). To by tam těch objektivů muselo být více, snímat to kontinuálně a ještě rychle vybrat ten povedený snímek, to vše v řádu sekund. Tak určitě : ))).

6 0
možnosti

.... já vás chápu, ale snad je to o tom poselství především a následné virálním šíření, že ...

0 0
možnosti

M85a31r56i58o 24P86e57t58r70ů

31. 5. 2017 17:35

Nevím, jestli je lepší stát a čekat několik minut na červené, když nic nejede a pak se rozejít na zelenou, když se řítí auta z vedlejší komunikace co mají taky zelenou a málem do vás najedou ...

0 0
možnosti

4 500 zabitých chodců v Paříži? fakt?

to je buď nesprávný překlad nebo genocida, o níž jsem neměl ani potuchy. vždyť v celé ČR, která má 5x víc obyvatel než Paříž, zemře při všech autonehodách "jen" cca 600 lidí.

8 0
možnosti

Zase nějaký redaktor neumí číst, samozřejmě se jedná o počet incidentů, tedy např. zraněných, či možná jen kolizí (viz. http://mychannel957.com/french-crosswalk-safety-advertisement-has-pedestrians-frightened-to-death-video/)

Snažte se jako já přestat číst bulvár idnes a svět bude hned hezčí, ušetříte si spoustu zbytečných informací, které vědět nemusíte a budete mít víc času na něco smysluplnějšího. (PS: Zatím se mi to moc nedaří, ale snažím se)

2 0
možnosti

Mně když nikdo nezaručí, že auta nevjedou na přechod ve chvíli, kdy mně svítí zelený panáček, tak na přechod bez rozhlédnutí NEVLEZU (= nejsem sebevrah!)

4 0
možnosti

Ty počty mi nějak nesedí . V ČR ročně zemře 128 chodců (2015) na 10 mil obyvatel . V Paříži na 2,2 mil lidí 4500 chodců. 5xméně lidí a 35x více mrtvých z toho mi vychází , že Paříž je cca 170x nebezpečnější než Česko. To teda musí být masakr.

7 0
možnosti

Kill de France....����

1 0
možnosti

I84v40a93n 32Z33y77k89á93n

31. 5. 2017 9:32

Lhostejno, jestli sedí čísla o usmrcených chodcích či nikoliv, na tom vzorku přecházejících bylo typické něco, co vídávám také velmi často. Ti chodci ne jen, že ignorují červené světlo, ale oni ignorují nebezpečí, protože se mnohdy VŮBEC neobtěžují rozhlédnout, mobil u ucha, nebo suverénní nepřítomný výraz a vyrazí do vozovky, vždyť přece to auto zastaví, má brzdy, ne? Kdo kdy nešel na červenou. Také nemám problém s racionálním zhodnocením konkrétní situace nad striktním výkladem pravidel (pokud tedy není na blízku dítě, abych nedával nevhodný příklad hodný nešťastného následování). Ale musím mít situaci zmapovanou a pod kontrolou. Ignorace řady chodců (a nejen jich) ale nezná mezí a tahle akce je dle mého dobrý štulec do suverénnosti těchto jedinců. Navíc zpracování na jedničku. Jen se obávám, že pro řadu hlupáků bylo důležitější si vyfotit sami sebe, než se nad svým chováním opravdu zamyslet.

18 0
možnosti

Obávám se, že to je sice napohled hezké, ale právě tohle ještě víc tlačí lidi do "bezhlavého" spoléhání se na barevná světýlka. I tady se v diskusích objevují názory ve smyslu, že zelený panáček chodce nějak ochrání.

Červená = stůj; zelená = jdi! je prostě špatně. Správně by mělo být (ač to už nezní tak úderně) Červená = auta mají přednost, velice dobře se rozhlédni a rozmysli se, než tam vkročíš; zelená = máš přednost, ale přesto tě můžou přejet, dobře se rozhlédni, než tam vkročíš.

Zažil jsem situaci, kdy značně naložený náklaďák se sunul z kopečka k semaforu a naskočila mu červená. Bylo náledí a on se to snažil ubrzdit i očima, protože vzápětí na zeleného pajduláka na přechod napochodovaly cca 7leté dívenky. Možná měly taky ve škole ten úderný plakát. Dopadlo to tak, že řidič začal troubit a to je konečně přimělo se podívat a stihly ještě zdrhnout.

(Pro některé zarputilé čtenáře tohoto příspěvku: ano, nehoda by byla jeho vinou, měl přizpůsobit. Ale to by jim život nevrátilo.)

15 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Zvolte jméno roku 2024 a vyhrajte Nutrilon a Hami v celkové hodnotě 130.000 Kč
Zvolte jméno roku 2024 a vyhrajte Nutrilon a Hami v celkové hodnotě 130.000 Kč

Každý týden můžete získat zajímavé balíčky od značek Nutrilon a Hami v celkové hodnotě 130.000 Kč. Hrajte s námi a získejte hlavní výhru, balíček s...