Diskuze
Sovětská kráska slaví šedesátiny. Volha 21 mohla mít osmiválec i automat
Děkujeme za pochopení.
I71v31a96n 39P92e81t83r78í20k
Mal som 21 sedana 3 kusy a 22 kombíka 1 kus a musím povedať pomerne zaújmavé auto.Samozrejme na svoju dobu.Dnes pomerne zaújmavý veterán.To auto vydržalo neuveriteľne moc.
V78l70a67s17t39i75m22i32l 51S66l32a45v63í49k
Měl jsem dvě Volhy a to limuzinu a kombíka. Kombíka jsem koupil v Praze kde jezdil jako taxi, odvezl jsem si na stavbu domku veškerý materiál. Když ž dosloužil, tak jsem si koupil limuzinu. Lepší auto jsem neměl. Spotřeba okolo 11 litrů, ve voze pohodlí, výborná lůžková ůprava. Na tu dobu a cenu benzinu výborné auto.Podotýkám, že jsem měl více vozů a to Fiat 1100, Tatraplán, 3kodu Octavii, Wartburg, Vaz 2001 a Vaz 2004, Mazdu 323F a nyní mám Mitsibishi Colt. Ale na carevnu nedám dopustit.
P81a71v46e10l 13K29u92l40i87č84k23a
Na toto auto mám jedinečnou vzpomínku .. bylo mi asi 5 let, když jsem jel "Žralokem" - taxíkem někdy v podvečer to bylo, tuším z Karlova náměstí do Dejvic na Kulaťák,.. Do dnes si vybavuji ten ve tmě úžasně nasvícený modro-zelený tachometr a výrazné houpání nad pražskou dlažbou a naklánění v zatáčkách, jak na nějakém člunu...
Také mi připadala jako děsně veliké auto, ale za to mohl můj tehdejší vzrůst ... když ji vidím dnes třeba na srazu veteránů vedle Cadillaku z té doby, Carevna je vlastně prcek ... ;-)
T37o91m19á46š 72T53a22t10í82č81e88k
Jo, kdysi se vyráběly automobily, o kterých se dalo říct, že jsou pěkný. Po celým světě. Dnes už ne, nikde na světě.
M12a24r58t80i56n 39H62a63l84á43š17e80k
Já mám už své dvanácté auto, znovu VW a nesouhlasím, Zvláště , když první byla Škoda 100L...
I25v66a55n 81M80i58n26á48ř
Pochybuji, že by zrovna tento totalitní veterán, působil dojemně nostalgicky ! Zejména ne - na starší generaci ! Zpočátku byly k vidění pouze jeho tmavé verze, používané Státní bezpečností. Zastavil-li takový vůz v menším městě, či na venkově, vyvolával mezi lidmi okamžitou vlnu zděšení z oprávněných obav .. pro koho si "estébáci" přijeli tentokrát ?! Delší cesty s tímto vozem byly hotovým utrpením ! Jediné, co snad budilo "údiv", bylo tachometrové akvárium nad volantem. Pro socialistické podniky a taxikáře - byla Volha s třemi rychlostmi, líným motorem a vysokou spotřebou - jen trpěnou nutností. Již ve chvíli, kdy vůz vyjel z výrobní linky .. byl pouhým, jezdícím anachronizmem !
S80t67a92n69i32s51l31a72v 63K76r34e10j79c29a20r
Ano, vedle Tatraplánů opravdu v padesátých letech používala SNB i Volhy 21 a Škody Sedan 1201!
J93o78s26e71f 41V50a65l42a
otec ji mel, r.v. tak 1962, jeste s prvnim tvarem masky, ktery spise pripominal masky americkych aut s tretim svetlometem vprostredku, podobne jako kdysi Tatra 87. Auto bylo pohodlne a melo (relativne) vydrz. Jenom se na volze nesmelo chtit rychle rozjizdeni a jizda v zatackach. Pro zatacky opravdu nebyla konstruovana. U puvodni tristupnove prevodovky nebyl problem se rojet na dvojku, takze skoro celou cestu nebylo nutne radit
J15a29n 30P56e97t52e53r84a
Deda ji mel. Pamatuju jako maly, kdyz uz mela asi 20 let, spotreba byla kolem 16 litru.
Vepredu jeste sosku jelena
Krasne auticko na svoji dobu
M49a75r96t35i23n 32H95a33l39á58š84e62k
Otřesná kraksna -kopie amerických aut. S mizerným výkonem, zato s rekordní spotřebou. Mám jen ty nejhorší vzpomínky. Připomíná hrúznou dobu Brežněva a Husáka
M16a61r51t76i94n 25Š35t86ě50p11á93n33e30k
Pekne auto, ale nebyt popisku pod fotkami, netusim, co je to za auto ani na jake akci se vyskytlo...
D19e91n83i33s 81H93u96m70l
Kdyz si vzpomenu, jak v tom jel Jeremy Clarkson ...
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Pronájem byty 1+kk, 26 m2 - Pardubice - Polabiny
Ohrazenická, Pardubice - Polabiny
11 000 Kč/měsíc