Diskuze

Sovětská kráska slaví šedesátiny. Volha 21 mohla mít osmiválec i automat

Před 60 lety vyrobili první exemplář legendárního sovětského vozu GAZ-21 Volha. Elegantní a majestátně působící vůz přezdívaný carevna se ve výrobním programu Gorkovského automobilového závodu udržel do začátku sedmdesátých let.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J68a61n 14K30ř18í78ž

22. 10. 2016 17:57

Krásný auto.R^

0 0
možnosti

I71v31a96n 39P92e81t83r78í20k

17. 10. 2016 19:40

Mal som 21 sedana 3 kusy a 22 kombíka 1 kus a musím povedať pomerne zaújmavé auto.Samozrejme na svoju dobu.Dnes pomerne zaújmavý veterán.To auto vydržalo neuveriteľne moc.

2 0
možnosti

Měl jsem dvě Volhy a to limuzinu a kombíka. Kombíka jsem koupil v Praze kde jezdil jako taxi, odvezl jsem si na stavbu domku veškerý materiál. Když ž dosloužil, tak jsem si koupil limuzinu. Lepší auto jsem neměl. Spotřeba okolo 11 litrů, ve voze pohodlí, výborná lůžková ůprava. Na tu dobu a cenu benzinu výborné auto.Podotýkám, že jsem měl více vozů a to Fiat 1100, Tatraplán, 3kodu Octavii, Wartburg, Vaz 2001 a Vaz 2004, Mazdu 323F a nyní mám Mitsibishi Colt. Ale na carevnu nedám dopustit.

2 0
možnosti

Na toto auto mám jedinečnou vzpomínku .. bylo mi asi 5 let, když jsem jel "Žralokem" - taxíkem někdy v podvečer to bylo, tuším z Karlova náměstí do Dejvic na Kulaťák,.. Do dnes si vybavuji ten ve tmě úžasně nasvícený modro-zelený tachometr a výrazné houpání nad pražskou dlažbou a naklánění v zatáčkách, jak na nějakém člunu... :-)

Také mi připadala jako děsně veliké auto, ale za to mohl můj tehdejší vzrůst ... když ji vidím dnes třeba na srazu veteránů vedle Cadillaku z té doby, Carevna je vlastně prcek ... ;-)

3 0
možnosti

Jo, kdysi se vyráběly automobily, o kterých se dalo říct, že jsou pěkný. Po celým světě. Dnes už ne, nikde na světě.

1 0
možnosti

Já mám už své dvanácté auto, znovu VW a nesouhlasím, Zvláště , když první byla Škoda 100L...

0 0
možnosti

I25v66a55n 81M80i58n26á48ř

17. 10. 2016 16:35

Pochybuji, že by zrovna tento totalitní veterán, působil dojemně nostalgicky ! Zejména ne - na starší generaci ! Zpočátku byly k vidění pouze jeho tmavé verze, používané Státní bezpečností. Zastavil-li takový vůz v menším městě, či na venkově, vyvolával mezi lidmi okamžitou vlnu zděšení z oprávněných obav .. pro koho si "estébáci" přijeli tentokrát ?! Delší cesty s tímto vozem byly hotovým utrpením ! Jediné, co snad budilo "údiv", bylo tachometrové akvárium nad volantem. Pro socialistické podniky a taxikáře - byla Volha s třemi rychlostmi, líným motorem a vysokou spotřebou - jen trpěnou nutností. Již ve chvíli, kdy vůz vyjel z výrobní linky .. byl pouhým, jezdícím anachronizmem !

3 6
možnosti

Ano, vedle Tatraplánů opravdu v padesátých letech používala SNB i Volhy 21 a Škody Sedan 1201!

2 0
možnosti

J93o78s26e71f 41V50a65l42a

17. 10. 2016 15:29

otec ji mel, r.v. tak 1962, jeste s prvnim tvarem masky, ktery spise pripominal masky americkych aut s tretim svetlometem vprostredku, podobne jako kdysi Tatra 87. Auto bylo pohodlne a melo (relativne) vydrz. Jenom se na volze nesmelo chtit rychle rozjizdeni a jizda v zatackach. Pro zatacky opravdu nebyla konstruovana. U puvodni tristupnove prevodovky nebyl problem se rojet na dvojku, takze skoro celou cestu nebylo nutne radit

0 0
možnosti

J15a29n 30P56e97t52e53r84a

17. 10. 2016 15:32

Deda ji mel. Pamatuju jako maly, kdyz uz mela asi 20 let, spotreba byla kolem 16 litru.

Vepredu jeste sosku jelena

Krasne auticko na svoji dobu

0 0
možnosti

Otřesná kraksna -kopie amerických aut. S mizerným výkonem, zato s rekordní spotřebou. Mám jen ty nejhorší vzpomínky. Připomíná hrúznou dobu Brežněva a HusákaRvRvRvRvRv

3 12
možnosti

M71i58l81a23n 81V72i19k

17. 10. 2016 16:27

RvRv Co jiného od Vás čekat!

4 1
možnosti

Pekne auto, ale nebyt popisku pod fotkami, netusim, co je to za auto ani na jake akci se vyskytlo...;-D

0 0
možnosti

D19e91n83i33s 81H93u96m70l

17. 10. 2016 15:05

Kdyz si vzpomenu, jak v tom jel Jeremy Clarkson ...

2 1
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně

Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...