Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Servis auta jako hypotéka: předplacený servis zafixuje ceny

Většina soukromých zákazníků při výběru auta upřednostňuje racionální ukazatele, jako jsou cena a užitná hodnota, tedy jak moc daný vůz vyhovuje jejich požadavkům. Propočítávají, zda připlatit za diesel, nebo výbavu. Stále relativně málo jich zkoumá ceny servisu a dílů, nebo jak daleko mají do servisu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

V15í45t 51C27h59a37l80u23p44a

7. 12. 2018 13:30

Dnes už se nevyrábějí auta, ale počítače pohybující se na čtyřech kolech. Kam jsme to dospěli, že i oprava či výměna mechanických dílů vyžadují hrabat se v elektrice a řídící jednotceRvRvRv

0 0
možnosti

Taková je doba, stejně jako dříve bylo standartem radio a na kazetu a dnes je běžný uživatel zvyklý že se mu infotainment spáruje s telefonem a může pak přes bt posouchat hudbu nebo mít puštěnou navigaci, tak stejně tak oceňuje moderní pomocníky stabilizací počínaje, možností upravovat podvozek pokračujíc až po elektronické asistenty. R^

0 0
možnosti
JK

Ty ceny jsou šílený, ale lidi na to mají, tak platí. je jasný že každý si auto neopraví.

Moje zkušenost je taková, mám 13 let Octavii 1,6 MPI z roku 2001. Teď mám najeto 205tis. Nikdy jsem s ní v servisu nebyl, zatím jsem si vystačil sám. Výměna oleje+filtr mě výjde na 700 Kč, zatím jsem měnil komplet brzdy včetně hlavního válce, klouby na poloosách, rozvody+pumpu, termostat+skříň, převodový olej, baterii, svíčky, vzduch. filtry a nějaké drobnosti. Je to neskutečný držák, nápravy a výfuk vše původní. Díly kupuji "kvalitní" né čínu, takže za ty roky jsou ty náklady minimální, řádově tisíce koruny. Servisy tahají z lidí peníze, bratránek má autodílnu a díly mu dodává Elite a jsou to šílený pálky + jeho kalkulace za práci. Ale i tak nestíhá, lidi se mu tam cpou a platí jak šílený za kdejakou "blbost".

1 1
možnosti

No vidíte, a v autorizáku by to stálo 2400 se vším všudy i s prohlídkou a prodloužením garance. Takže když připočtete svojí práci a další úkony které autorizák dělá a porovnáte to tak zjistíte že nic “šíleného” na tom není, a že díky programům pro starší vozidla není divu že mraky lidí jezdí i se starším autem do autorizáku a mají klid. R^

0 0
možnosti
JN

Predplaceny servis na dobu kdy by to auto nemelo mit zadne poruchy. Pokud ano je na to zaruka. Takze si predplatim vymeny oleje a tak zvanou odbornou prohlidku kdy se na auto podivaji a vyzdimou z lidi dalsi prachy protoze to do predplatneho nepatri! Navic jste pak uvazani jak pes na retezu.

2 0
možnosti

Uvázán ke konkrétnímu servisu nejste. Smlouva je uzavřena s automobilkou, nikoliv s servisem. To automobilka následně proplácí provedené úkony a vyměněné díly. Navíc pokud budete mít DSG ve spojkami v oleji, tak výměna oleje co 60 000 km, každých 30 000 km inspekční servis, mezi 60 a 90 000 km mohou být už i brzdy, tlumiče (zálezí po jakém poli auto jezdí), výměn brzdové kapaliny atd. Je to služba pro ty, kteří se nechtějí starat o to co je kdy bude něco stát, zkrátka si předplatí servis až např. do 150 000 km a víc se nestarají

1 0
možnosti
PS

Stále platí..kdo chce mít na koně, musím mít na seno. Jestli někdo kupuje auto s tím, že pak těžko bude auto opravovat, tak to ať si ho raději nekupuje. Pak je jen nebezpečný pro ostatní na silnici. Co se týká ceny normohodin v autorizovaných servisech..tak ty si servis sám neudává. Ty mu nařizuje importer. Na druhou stranu mu taky nařizuje čas na danou práci. A ty normohodiny jsou tristní. U nových aut se to možná...možná dá stihnout. Ale u starších kde jsou šrouby zrezlý tak jen vůbec povolení něčeho zabere dost času. Takže práci dělat skoro jednou tak dlouho, ale podle normohodin můžete účtovat jen to co máte nařízeno. Ale zase cena za hodinu práci je dražší. Zrovna včera jsme byli u BMW. Hodina práce je 1800,- Kč. Přijetí auta do servisu...jen přijetí...1600,- Kč. Diagnostická práce 3500,- Kč. A pak lidi křičí jak je to drahý....ale musí mít BMW, protože prostě ego...

2 0
možnosti
Foto

V81í82t 31C54h97a48l58u97p76a

5. 12. 2018 12:10

Ale garážník, který si účtuje 400Kč/hod, za stejnou cenu opraví jak BMW tak třeba Škodu. Pokud se jedná o běžné zákroky, olej, filtry, destičky, čepy, ani by mne nenapadlo lozit k autorizákovi (a je mi jedno, jestli mám BMW, Audi nebo třeba Daciu). Ale pokud někdo roupama neví co s peněz ́ma at klidně cpe BMW servisu s mechanikama v obleku 1800Kč za hodku práce i víc.....:-)

1 0
možnosti
RS

Táto "služba" je podľa mňa riadna blbosť....

2 0
možnosti

No vidíte a mnoha lidem naopak přijde dobrá, ještě že si může každý vybrat ;-)

0 0
možnosti
JK

J79a58n 41K58a61v70a88n

4. 12. 2018 21:35

Majitel nemá potřebu někam pokoutně jezdit měnit olej, aby ušetřil.

Omg, vymena oleje neni zadnej slozitej ukol. Pisalek se to tu snazi ukazat jako snad ukon hodny inzenyra. Naopak vymena oleje v autorizaku je nejvetsi zlodejna. Na sluzebaku octavii III me to stalo 6500. Kdyz to delam na osobaku v neautorizovanym servise tak to mam za 3500. Takze za me autorizak ani nahodou.

9 0
možnosti
MS

Výměna oleje za 3500 je zlodejna - za 6500 Mega zlodejna.. Cena materiálu (olej +filtr) je max za 1000, tedy za práci chtějí 2500 což je šílené..

3 0
možnosti

Je vcelku pochopitelné že podobné služby se rozšiřují, čím dál více lidem vyhovuje systém že mají vše nastaveno v nějakém paušálním nákladu (telefonem počínaje, bydlením konče) a nemusí se o nic starat, a tak jako se raketově rozšiřuje operativní leasing tak ruku v ruce s ní jde i toto. Jistě - jako vše to má svá specifika a nevyplatí se to každému, důležité tedy je že má každý možnost vybrat si R^

10 0
možnosti
JK

Tak nevím... roční prohlídka se zárukou mobility je u Fabky do 600 Kč ve značkovém servisu + výměna oleje v motoru a filtru cca 1700 Kč... jednou za dva roky se mění k tomu brzdovka a jednou za pět let se mění chladící kapalina... drobky jako stěrače a podobné drobnosti nepočítám... a klimoška je jen na vyžádání zákazníka...:-P STK dělají do tisícovky...

0 0
možnosti
JK

Problém bude, že po 5leté fixaci se vám teprve začnou objevovat opotřebené díly...

2 0
možnosti
Foto

★ Mě přijde, že ty ceny služeb v autoservisech narostly za posledních deset let nehorázně, pamatuji si, že výměna destiček mě kdysi stála stovku, ted tisíc...pomalu montáž dražší než celé destičky, strašná hamižnost, všude stejnej kapitalistickej xindl.

4 14
možnosti
Foto

V67í29t 82C66h44a42l70u95p10a

4. 12. 2018 11:39

No tak kdysi jste pobiral plat treba 4000 a dnes berete treba 30tis...

6 0
možnosti
JK

J66a96n 67K31a90z35d29a

4. 12. 2018 10:23

Kdyby na tom autorizované servisy nevydělávaly, tak to nebudou nabízet. Jednoduše zdraží víc práce, které nebudou kryty servisním balíčkem, nebo si naúčtují delší dobu, po kterou daný úkon prováděli. Obhájí si to vždycky a zákazník nemá šanci se proti tomu bránit.

Pokud se jedná o pravidelnou údržbu, tak pokud si ji není schopen (nebo nechce) majitel auta provádět sám (jako, že to není vůbec složité), tak mu ji provede jakýkoliv i neautorizovaný servis (teoreticky by to nemělo mít vliv na uplatňovaní záruky, při zachování postupů výrobce, ale hádejte se s nimi). Nebo pro klid duše si připlatit za autorizovaný servis - je to volba každého v závislosti na preferencích a rozpočtu.

0 1
možnosti
Foto

V90í16t 75C39h85a35l47u66p33a

4. 12. 2018 10:35

Určitě mi těžko bude autorizák šahat na záruku, že jsem si olej měnil sám nebo u garážníka. Odmontovat 2 víčka a udělat "vylej+nalej" není žádný specializovaný odborný úkon...Možná že ta výměna filtru už jo (třeba garážník nepoužil originální klíč, ale nějaký vlastní přípravek :-)

0 1
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Milánský ohňostroj kreativity. Podívejte se na auta trochu jinak

25. dubna 2024

Letošního Milánského týdne designu se opět zúčastnily i automobilky. Tento tradiční svátek...

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje

24. dubna 2024

Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...

Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy

24. dubna 2024

Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...

Quality Hotel Brno Exhibition Centre
RECEPČNÍ

Quality Hotel Brno Exhibition Centre
Jihomoravský kraj
nabízený plat: 30 550 - 30 550 Kč