Diskuze
Přehled: Nejnebezpečnější místa českých dálnic
Děkujeme za pochopení.
vymrzovac
nejnebezpečnější místa českých dálnic.....
......jsou české dálnice.páni projektanti,vystudovaní za sociku to nezvládli - sjezdy,poloměry,křižovatky.Stavební firmy to taky nezvládly.podívejte se na dálnice v Německu-i ty staré betonové,a podívejte se na tu betonovou roletu na Hradec.Jak je možné,že všechny firmy se chlubí tím,že mají ISO,a zároveň plodí takové zmetky?Proč nejsou silnice v Alpách,kde je mnohokrát horší zima,dobité jako ty naše?
fel_low
Re: nejnebezpečnější místa českých dálnic.....
Nikoli. Nejnebezpečnější místo na českých dálnicích je pohyblivé. Je to frajer v audině nebo vytuněném subaru, kloboukář ve Š105, blondýna ve VW Touareg, co nevidí přes volant, ožralý poslanec s modrým majákem a další.
Dálnice ještě nikdy nikoho nezabila, jedině hovada nebo neumětelové za volantem.
eliska
nejedes-li jako urvana ze retezu
2Mac7:když jedu v pravém pruhu , kde je volno a dojedu auto,které v prostředním jede pomaleji, tak snad mám zpomalit ? Nemůžu pokračovat ve svém pruhu stejnou rychlostí jako dosud ?...Odpoved: klidne pokracuj stejnou rychlosti...az se priblizis k autu co jede pred tebou, predjed ho zleva anebo udrzuj bezpecnou vdalenost..
2Mac7
Re: nejedes-li jako urvana ze retezu
ale já přeci předjíždím auto, které jede přede mnou .....a můj pruh je volný, proč bych ho opouštela ??
redwasp
stopky v Brne
V Brne jsou stopky na najezdech proto, protoze u nekterych neni na dalnici pripojovaci pruh! Nevim ktery debi1 to vymyslel, ale blizko jednoho takoveho mista bydlim a silnice je tam pogumovana vic jak na okruhu.
Ferda Mravenec
Vzkaz pro autory clanku
Nevim, ze by existovala nejaka dalnice do Usti n.L. a ze by zacinala v praze na nultem kilometru u Libeznic :) pravdepodobne myslite dalnici na Teplice zacinajici na Proseku/Letnanech a prvni vesnice ktera tam je se jmenuje Zdiby, to jen na okraj. Na nultem kilometru dochazi tak casto k bourackam z prosteho duvodu - ve smeru na Prahu to jsou stojici kamiony odbocujici na estakadu dolu smerem na Prumyslovou, ktere stoji casto kilometr od tohoto sjezdu. V rychlem pruhu pak klickuji osobaky, ktere se pochopitelne snazi vecpat pred nakladaky do tohoto sjezdu, a navic je tam ted zuzeni do jednoho a pul pruhu a presun z protismeru, protoze se tam vrtaj v mostech ci co, takze totalni chaos. Co se tyce smeru ven z Prahy, tam je to podle me chybou vozovky, staci totiz trocha vody, a na jednom miste kde se napojuje najezd na dalnici, plavete i pri 60km/h. Loni tam zemreli dva nemci, ted v pondeli tam zas bylo auto ve skarpe, sotva par minut prede mnou ... HNUS tahle dalnice !
Filek
Re: Vzkaz pro autory clanku
V podstate mas pravdu ale nulty kilometr D8 je u mista zvaneho Stara posta, respektive je zde i sjezd smer Melnik a Libeznice.
anonym
predjizdeni z prava
Predjizdet z pravu se nekdy musi. Co maji ridici delat, kdyz vlevo jedou auto rychlosti 110km/hod a odmita jet vpravo. To maji vsichni jet z Brna az do Prahy jen 110? Zakon jasne radi plynulost nad zakaz predjizdeni zprava.
eliska
Re: predjizdeni z prava
nevim zda ridici neurotici jsou schopni na dalnici bezpecne predjizdet zleva zprava...existuje-li volnost v predjizdeni na dalnici, dodrzovani bezpecne vzdalenosti od vozidla pred nami je nutnost..nesmi se delat mysky a nesmi se jezdit neomezenou rychlosti, tlacit se nekomu na kufr a blikat...trafik musi plout bez velkych rychlostnich rozdilu sam se vetsinou na vhodne max rychlosti ustali
eliska
havarie - jak se jich vyvarovat
Rychlost:Rychlost na ceskych silnicich je casto oznacena na doraz a neni moc mista na prekracovani - nepredjizded auta ktera jedou max povolenou na dvousmerkach Vcas Zpomalit: Neustale dodrzovat bezpecnou vzdalenost(zjistite ze je to tak casove rychlejsi protoze je mnohem mene nehod) Informace: Jasne a vcas oznamit ridici stavebni omezeni.
Martin
Ten kruhák u Jesenice
mohl vymyslet jen úplný debil. Mohlo jim dojít, že se tím totálně zablokuje výjezd z dálnice... Tahle křižovatka se měla řešit úplně jinak, např. více pruhy směřujícími hlavní provoz do nejfrekventovanějších odboček.
Phileas
Naucte se jezdit jak se ma
Ja osobne bych si pral aby se pokutovali a aby byly zahajeny tvrde postihy proti tem nebezpecnych ridicu, kteri jezdi neustale v prostrednim pruhu kdyz jsou 3 pruhy (mimo mesto) kdyz je pravy pruh uplne volny nebo kdyz je kamion tak daleko, ze jizda v prvem pruhu je v pohode mozna.
Tohle je treba nezodpovedne chovani a opravdu mnohdy zpusobuje nebezpecne situace.
Tomas
Re: Naucte se jezdit jak se ma
Souhlasim, ale az bude pravy pruh sjizdny. Ted z nej kamiony udelaly polni cestu.
individual
Nejčastější viníci dopravních nehod
Po mnoha tisících km strávených na D1 mezi Prahou a Brnem jsem nabyl silného přesvědčení, že za velkou část dopravních nehod mohou policisté díky své chronické absenci na této dálnici. Po každé, když tudy jedu, vidím 5-10 závažných provinění typu předjíždění zprava, nepovolené předjíždění kamionů ze stoupacího pruhu, nedodržení bezp. vzdálenosti atd.
Častý argument vedení Policie, že na posílení dálničních oddělení nejsou peníze je směšné, protože návratnost takové investice v podobě vybraných pokut je zcela jednoznačná.
driver
Dálnice Plzeň - Praha ještě ujde, ale trasa
Praha - Brno je za trest jezdit. Není pravdou, že více než polovina řidičů nedodržuje max. rychlost, dřív možná, dnes již více než kdy jindy řidiči dodržují i tu maximálku. Ale k čemu to všechno je, když ta silnice připomíná voraniště... Je pěkný že Vám tam umístěj ceduli, že je cesta plná děr, když máte pocit, že v té jedné zůstanete viset...
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Milánský ohňostroj kreativity. Podívejte se na auta trochu jinak
Letošního Milánského týdne designu se opět zúčastnily i automobilky. Tento tradiční svátek...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
Prodej byt 2+1, 64m2, Ústí nad Orlicí
Popradská, Ústí nad Orlicí
3 590 000 Kč