Diskuze
Triumph je úplně nová klasika ze staré školy, má ABS, USB i LED
Děkujeme za pochopení.
M95i78l64a32n 36K92r13á84l
Zajímavý že většina diskutujících na webech o těchto strojích až masturbačně básní ale na silnici nejsou vůbec vidět a tabulky prodejnosti taky mluví jasně, to samý s cafe racerama.
M45i76c32h10a95e18l 50K95o17n16e45č31n55ý
Samý železo, žádnej plast. Klasika
M40a90r62e50k 56D68r50a53š17a36r
Ten nový Thruxton a hlavně R-ko bude bomba. Velký pokrok oproti předchozí generaci. Škoda, ale je, že se oproti předchozí generaci pravděpodobně taky ocitne mimo moje finanční možnosti
V61á68c38l83a63v 43Z48á93r77u40b76a
Opravdu nádhera - klasika jak vyšitá. Jen ta cena nebude asi úplná lidovka... Rád bych se svezl, ale stejně nedám dopustit na svůj Royal Enfield classic 500 - jeden válec - a jak kdosi napsal - správná motorka má lichý počet válců a 3 jsou už moc :-)...
M26a32r71t66i25n 64V87y11s80t78r33č61i40l
mě se taky libí klasika...Jawa by mohla prestat vymejslet novy veci a udelat komplet stejny, nebo trochu omlazeny design s modernejsi technikou...ale bohuzel, uz je myslim pozde, uz se nezvedne...nebylo by zle, ji prodat Triumphu....
J37i50ř98í 13K84o58c70u34r95e53k
Ta značka už je dnes nanic. Ani fabrika už není. Ale kdyby si Truimph chtěl v ČR otevřít fabriku a vyrábět tady, byla by to bomba.
L76u92k70á76š 57B24r56a78n38d72e30j90s
Škoda, že něco podobného nenapadne Jawu...
M13i61c38h93a93l 90J69a39n82o44v75á52č
Oni to praveze delat chcou, ale neni kapital na vyvoj. Je sakra rozdil mit za sebou anglicky kapital nebo ceskou firmu, kterou komunisti zlikvidovali 30 lety bez poradneho vyvoje. Jawe fandim, ale podivejme se na to realisticky... Oni nemaji ani vlastni motor.
M35a91r49t89i91n 80P15e97t29ř77í94k
Tuhletu klasiku můžu
V článku se píše o dvou nových motorech, přičemž je tam (chabá) specifikace pro motor "devítikilo" coby ten menší... nevíte, jaký bude ten druhý nový motor?? Klasika "dvanáctikilo"??
T73o54m87á39š 86K34u10c94h87a20ř
Pěkná čistá mašina. Takhle si představuji motorku.
Až vykopu děcka z baráku, tak bych si na stará kolena něco takového zase rád pořídil.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Prodej Bytu 2+1 po rekonstrukci, 57m2 - Kroměříž
Francouzská, Kroměříž
3 149 000 Kč