Diskuze
Triumph je úplně nová klasika ze staré školy, má ABS, USB i LED
Děkujeme za pochopení.
M50i15l18a46n 16K90r15á75l
Zajímavý že většina diskutujících na webech o těchto strojích až masturbačně básní ale na silnici nejsou vůbec vidět a tabulky prodejnosti taky mluví jasně, to samý s cafe racerama.
M37i65c68h88a94e56l 29K70o92n38e29č91n28ý
Samý železo, žádnej plast. Klasika
M58a71r54e42k 45D59r15a33š67a49r
Ten nový Thruxton a hlavně R-ko bude bomba. Velký pokrok oproti předchozí generaci. Škoda, ale je, že se oproti předchozí generaci pravděpodobně taky ocitne mimo moje finanční možnosti
V68á55c74l91a92v 43Z83á54r25u96b89a
Opravdu nádhera - klasika jak vyšitá. Jen ta cena nebude asi úplná lidovka... Rád bych se svezl, ale stejně nedám dopustit na svůj Royal Enfield classic 500 - jeden válec - a jak kdosi napsal - správná motorka má lichý počet válců a 3 jsou už moc :-)...
M90a27r28t16i89n 18V56y45s91t72r54č54i70l
mě se taky libí klasika...Jawa by mohla prestat vymejslet novy veci a udelat komplet stejny, nebo trochu omlazeny design s modernejsi technikou...ale bohuzel, uz je myslim pozde, uz se nezvedne...nebylo by zle, ji prodat Triumphu....
J14i97ř28í 51K36o80c92u13r29e44k
Ta značka už je dnes nanic. Ani fabrika už není. Ale kdyby si Truimph chtěl v ČR otevřít fabriku a vyrábět tady, byla by to bomba.
L45u53k49á65š 38B70r87a30n62d24e41j49s
Škoda, že něco podobného nenapadne Jawu...
M41i77c66h78a30l 80J29a24n10o13v86á93č
Oni to praveze delat chcou, ale neni kapital na vyvoj. Je sakra rozdil mit za sebou anglicky kapital nebo ceskou firmu, kterou komunisti zlikvidovali 30 lety bez poradneho vyvoje. Jawe fandim, ale podivejme se na to realisticky... Oni nemaji ani vlastni motor.
M24a41r28t44i13n 86P71e81t67ř69í46k
Tuhletu klasiku můžu
V článku se píše o dvou nových motorech, přičemž je tam (chabá) specifikace pro motor "devítikilo" coby ten menší... nevíte, jaký bude ten druhý nový motor?? Klasika "dvanáctikilo"??
T67o89m17á30š 84K34u90c55h72a57ř
Pěkná čistá mašina. Takhle si představuji motorku.
Až vykopu děcka z baráku, tak bych si na stará kolena něco takového zase rád pořídil.
V96á20c57l23a24v 82P48c25h45á45l49e62k
Nádhera každým coulem
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...