Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Přehled nových aut do 300 000

  18:10aktualizováno  18:10
Z několika desítek modelů různých značek si může v současné době vybírat člověk, který se rozhodne koupit nový automobil a má k dispozici sumu v řádu dvou set až tří set tisíc korun. Právě v této cenové kategorii se v České republice prodává přes polovinu nových vozů v autosalonech. Tento podíl se dokonce mírně zvyšuje.Nabídku nových nebo předváděcích vozů za bezkonkurenční ceny najdete u nás ZDE!

Málokterého člověka, který si chce za tento peníz koupit nový vůz napadne, že může zajít třeba i do autosalonu firmy Mercedes. Nabídnou mu tam sice jen jedno auto - mimořádně malé, avšak nesmírně zajímavé - Smart.

Prostor a luxus kupec ani neočekává

Auta, která si lze za tyto peníze koupit, obyčejně nebývají příliš velká. Zpravidla sice nejsou tak miniaturní jako Smart, jejich výrobci je označují jako minimálně čtyřmístná, mnohdy dokonce jako pětimístná, ale příliš mnoho prostoru jak na zadních sedadlech, tak v části karoserie určené pro zavazadla v nich nenajdete. I tady jsou ovšem výjimky. Za sumu, která nepřekročí částku tři sta tisíc korun, leckdy dokonce ani čtvrt milionu, lze najít dosti velká auta - což jsou například ruské Lady, rumunské Dacie nebo i Hyundaie Accent.

Pořadí prodeje minivozů

Daewoo Matiz..........1081...50,07%
Renault Twingo........323.....14,96%
Fiat Seicento............239.....11,07%
Hyundai Atos PRIME..202....9,36%
Opel Agila..................151....6,99%
Suzuki Wagon R+......141....6,53%
Ford Ka.......................22.....1,02%

Údaje jsou za prvních šest měsíců letošního roku, o voze Smart nebyly k dispozici

Mezi mini a malými auty v této cenové kategorii lze najít řadu velmi zajímavých vozů, dokonce například vůbec nejprodávanější evropský automobil současnosti - Peugeot 206, byť samozřejmě ve verzích se slabšími motory a chudší výbavou. Co naopak možno od těchto aut očekávat - snadnou ovladatelnost, většinou poměrně nízkou spotřebu a obyčejně rozumné ceny náhradních dílů. Díky motorům o nízké kubatuře také majitel ušetří na povinném ručení.

Čím dál větší skupina kupců nových aut se při výběru konkrétní značky a modelu rozhoduje i podle toho, jakými bezpečnostními prvky je to či ono auto vybaveno. I malá auta, pokud jde o modely vyráběné renomovanými značkami, obyčejně mívají v sériové výbavě alespoň jeden airbag, předpínače bezpečnostních pásů, boční výztuhy karoserie, programově deformovatelný sloupek řízení.

Škodovka stojí mimo kategorie

Škoda už má léta na trhu v České republice dominantní postavení, obyčejně její podíl na celkovém koláči prodaných nových automobilů dosahuje přes padesát procent. V kategorii mini a malých vozů činí její podíl dokonce přes sedmdesát procent. Jestliže se fabií ve všech karosářských verzích v letošním prvním pololetí prodala přes sedmadvacet tisíc, tak druhých v pořadí Peugeotů 206 více než desetkrát méně. Vloni byl podíl Škody ještě vyšší. To se však ještě doprodávala felicie. Obyčejně se do hranice tří set tisíc korun z produkce mladoboleslavské Škody vejde jen verze se zkrácenou zádí (hatchback), a to buď ve stupni výbavy Junior, nebo Klasik. V rámci různých akcí je však možno i v současné době koupit za částku do tří set tisíc korun i fabii s karosérií sedan, ba dokonce kombi.

Kupujeme jen málo nových automobilů

Pokud nechceme, aby se již tak hrozivé průměrné stáří vozů jezdících po silnicích České republiky nadále zvyšovalo (za poslední půl rok opět narostlo a nyní činí 13,65 roku), měli by lidé kupovat nové automobily daleko více než dosud. Zatímco ve vyspělých evropských zemích se každý rok prodá množství vozů, které představuje osm až dvanáct procent z celkového počtu registrovaných, v tuzemsku jsou to pouhá čtyři procenta. Přitom prodej nových vozů neroste, ale stagnuje, v prvním pololetí letošního roku se dokonce prodalo zhruba o dva tisíce automobilů méně než ve stejném období vloni.

Problém je podle mnohých především v tom, že většina rodin si stále nemůže dovolit vlastnit dva moderní vozy. "U nás hrají i malé vozy často roli rodinného auta, zatímco v zahraničí jsou tyto automobily odsouzeny až pro druhou či třetí úlohu. V republice velká část rodin buď druhé auto vůbec nemá, nebo si stále ponechává mnohdy i desítky let stará auta, často škodovky řady 105 nebo 120, které slouží až do doby než se úplně rozsypou," shodují se odborníci ze Sdružení automobilového průmyslu. To, že fabia je stále v první řadě kupována jako rodinné auto, potvrzuje také vedoucího výrobkového marketingu Škoda Auto Karel Sklenář.

Přehled vozů v ceně do 300 000 korun

modely s fotkou

nejlevnější verze

nejlepší verze do 300 tisíc Kč

Citroën Saxo

Nejlevnější verze: 1,1i A (44 kW/60 k), 3dv.: 239 900 Kč. Základní výbava zahrnuje čelní airbag řidiče.

Nejlepší verze do 300 000 Kč: 1,5 D Furio (42 kW/58 k), 3dv.: 297 000 Kč. Navíc obsahuje elektrické ovládání předních oken, centrální zamykání.

Dacia Super Nova

Nejlevnější verze: Comfort 1, 55 kW, 5dv.: 194 000* Kč (všechny Dacie jsou v září nabízeny se slevou 15 tisíc korun). Výbava obsahuje centrální zamykání.N

Nejlepší verze do 300 000 Kč: Clima 1,4 - 55 kW, 240 000 Kč. Výbava obsahuje například rádio a klimatizaci.

Daewoo Matiz

Nejlevnější verze: Eco 0,8 - 38 kW, 199 900 Kč.

Nejlepší verze do 300 000 Kč: Executive 0,8 - 38 kW, 279 900 Kč. Výbava obsahuje dva airbagy, ABS, posilovač řízení, centrální zamykání, elektrické ovládání oken.

Daewoo Lanos

Nejlevnější i nejlepší verze do 300 000 Kč: 1,5 - 63 kW, 279 900 Kč. Výbava obsahuje airbag řidiče, centrální zamykání a elektrické ovládání předních oken.

Nejlevnější i nejlepší verze do 300 000 Kč: 1,5 - 63 kW, 279 900 Kč. Výbava obsahuje airbag řidiče, centrální zamykání a elektrické ovládání předních oken.

Fiat Seicento

Nejlevnější verze: 1100S - akční cena 189 900 Kč.

Nejlepší verze do 300 000 Kč: Sporting 252 900. Výbava obsahuje posilovač řízení, centrální zamykání, elektrické ovládání předních oken.

Fiat Punto

Nejlevnější verze: 1,2 - 44 kW, 3dv.: 279 900 Kč.Výbava obsahuje centrální zamykání a airbag řidiče.

Nejlepší verze do 300 000 Kč: 1,2 - 44 kW, 5dv.: 289 900 Kč. Výbava je shodná.

Ford Ka

Nejlevnější i nejlepší verze do 300 000 Kč: 1,3 44 kW: 294 900 Kč. Výbava obsahuje airbag řidiče, výškově nastavitelné sedadlo řidiče a posilovač řízení.

Nejlevnější i nejlepší verze do 300 000 Kč: 1,3 44 kW: 294 900 Kč. Výbava obsahuje airbag řidiče, výškově nastavitelné sedadlo řidiče a posilovač řízení.

Ford Fiesta

Nejlevnější verze: Fiesta 1,3 Duratec (51 kW/70 k), 3dv.: 286 400 Kč. Výbava obsahuje airbag řidiče.

Nejlepší verze do 300 000 Kč: 1,3 Duratec (51 kW/70 k), 5dv.: 299 900 Kč. Výbava obsahuje airbag řidiče.

Hyundai Getz

Nejlevnější verze: 1,1 - 46 kW, 3dv.: 239 900 Kč.Výbava obsahuje airbag řidiče, posilovač řízení, výškově nastavitelný volant.

Nejlepší verze do 300 000 Kč: 1,3i Comfort - 60 kW, 5dv.: 279 900 Kč. Výbava obsahuje 2x airbag, posilovač řízení, centrální zamykání.

Hyundai Accent

Nejlevnější verze: 1,3i Elegance - 63 kW, 3dv.: 284 900 Kč. Ve výbavě je 2x airbag, posilovač řízení, elektrické ovládání oken, centrální zamykání.

Nejlepší verze do 300 000 Kč: 1,3i Elegance, 5dv., navíc elektricky ovládaná a vyhřívaná zrcátka.

Kia Rio

Nejlevnější verze: Kia Rio sedan 1,3 - 55 kW: 279 980 Kč. Výbava obsahuje airbag řidiče, centrální zamykání.

Nejlepší verze do 300 000: kombi 1,3 - 55 kW, 289 980 Kč. Výbava je shodná.

Lada

Nejlevnější verze: hathcback 1,5 - 8 V, 5dv.: 228 900 Kč. Výbava obsahuje například elektrické stahování oken, centrální zamykání, samočinnou regulaci vnitřní teploty.

Nejlepší verze do 300 000 Kč: kombi 1,5 - 16 V: 267 900 Kč. Výbava je shodná.

Nissan Micra

Nejlevnější verze: 1,0 Comfort 44 kW, 3dv.: 259 000 Kč. Výbava obsahuje například airbag řidiče.

Nejlepší verze do 300 000 Kč: 1,0 Comfort - 44 kW, 5dv. Výbava obsahuje 2x airbag

Opel Agila

Nejlevnější verze: Prima 1,0 - 12 V, 43 kW: 229 900 Kč. Výbava obsahuje airbag řidiče.

Nejlepší verze do 300 000 Kč: Comfort 1,2 - 16 V, 55 kW: 284 900 Kč. Výbava obsahuje navíc centrální zamykání, elektrické ovládání zrcátek a předních oken, posilovač řízení.

Opel Corsa

Nejlevnější verze: Club 1,0 - 12 V, 43 kW, 3dv.: 274 900 Kč. Výbava obsahuje airbag řidiče.

Nejlepší verze do 300 000 Kč: 1,2 - 16 V, 55 kW, 3dv.: 299 900 Kč. Výbava je stejná.

Peugeot 206

Nejlevnější verze: Contact 1,1 3dv.: 274 900 Kč.Výbava obsahuje airbag řidiče, výškově nastavitelný volant a sedadlo řidiče, posilovač řízení.

Nejlepší verze: Contact 1,1 5dv.: 289 900 Kč. Výbava je shodná.

Renault Twingo

Nejlevnější verze: 1,2 - 43 kW: 231 900 Kč. Výbava obsahuje airbag řidiče.

Nejlepší verze do 300 000 Kč: 1,2 - 16 V, 55 kW: 284 900 Kč. Výbava obsahuje dva airbagy a automatickou převodovku.

Renault Clio

Nejlevnější i nejlepší verze do 300 000: 1,2, 43 kW: 289 900 Kč. Výbava obsahuje dva čelní a dva boční airbagy, ABS, brzdový asistent, posilovač řízení.

Nejlevnější i nejlepší verze do 300 000: 1,2, 43 kW: 289 900 Kč. Výbava obsahuje dva čelní a dva boční airbagy, ABS, brzdový asistent, posilovač řízení.

Renault Thalia

Nejlevnější verze: 1,4, 55 kW: 264 900 Kč. Výbava obsahuje dva airbagy, elektrické ovládání předních oken.

Nejlepší verze do 300 000 Kč: 1,4, 55 kW: 294 900 Kč. Výbava obsahuje navíc například posilovač řízení.

Seat Ibiza

Nejlevnější i nejlepší verze do 300 000 Kč: Stella - 1,2, 12 V, 47 kW: 288 400 Kč. Výbava obsahuje dva airbagy, posilovač řízení, výškově nastavitelný volant a sedadlo řidiče.

Nejlevnější i nejlepší verze do 300 000 Kč: Stella - 1,2, 12 V, 47 kW: 288 400 Kč. Výbava obsahuje dva airbagy, posilovač řízení, výškově nastavitelný volant a sedadlo řidiče.

Smart Kupé

Nejlevnější i nejlepší verze do 300 000 Kč: 33 Pure - 0,6, 33 kW: 299 000 Kč. Výbava obsahuje dva airbagy, ABS, ESP, centrální zamykání, elektrické ovládání oken

Nejlevnější i nejlepší verze do 300 000 Kč: 33 Pure - 0,6, 33 kW: 299 000 Kč. Výbava obsahuje dva airbagy, ABS, ESP, centrální zamykání, elektrické ovládání oken

Suzuki Swift

Nejlevnější verze: 1,0 GL - 3dv.: 209 500 Kč.

Nejlepší verze do 300 000 Kč: 1,3 GLX - 5dv. Výbava obsahuje dva airbagy a posilovač řízení.

Suzuki Wagon R

Nejlevnější verze: 1,3 GA: 259 900 Kč. Výbava obsahuje airbag řidiče.

Nejlepší verze do 300 000 Kč: 1,3 GL - 284 900 Kč. Výbava obsahuje dva airbagy.

Škoda Fabia

Nejlevnější verze: Fresh Edition hatchback (verze Junior) - 1,2 HTP/40 kW: 239 900 Kč. Výbava obsahuje posilovač řízení, airbag řidiče, nastavitelný volant.

Nejlepší verze do 300 000 Kč: Fresh Edition combi - 299 900 Kč. Výbava je shodná.

Toyota Yaris

Nejlevnější verze v akci do 15. 9. - 1,0, 55 kW, 3dv.: 256 000 Kč.Výbava obsahuje airbag řidiče, rádio, nastavitelný volant.

Nejlepší verze do 300 000 Kč v akci do 15.9. - 1,0, 55 kW, 5dv.: 296 000 Kč. Výbava obsahuje navíc klimatizaci.

Volkswagen Polo

Nejlevnější i nejlepší verze do 300 000 Kč: 1,2, 40 kW, 3dv.: 279 900 Kč. Výbava obsahuje dva airbagy, rádio, nastavitelný volant.

Nejlevnější i nejlepší verze do 300 000 Kč: 1,2, 40 kW, 3dv.: 279 900 Kč. Výbava obsahuje dva airbagy, rádio, nastavitelný volant.



Nejlevnější verze: 1,1i A (44 kW/60 k), 3dv.: 239 900 Kč. Základní výbava zahrnuje čelní airbag řidiče.
Nejlepší verze do 300 000 Kč:
1,5 D Furio (42 kW/58 k), 3dv.: 297 000 Kč. Navíc obsahuje elektrické ovládání předních oken, centrální zamykání.

Nejlevnější verze: Comfort 1, 55 kW, 5dv.: 194 000* Kč (všechny Dacie jsou v září nabízeny se slevou 15 tisíc korun). Výbava obsahuje centrální zamykání. Nejlepší verze do 300 000 Kč: Clima 1,4 - 55 kW, 240 000 Kč. Výbava obsahuje například rádio a klimatizaci.

Nejlevnější i nejlepší verze do 300 000 Kč: 1,5 - 63 kW, 279 900 Kč. Výbava obsahuje airbag řidiče, centrální zamykání a elektrické ovládání předních oken.

Nejlevnější verze: Eco 0,8 - 38 kW, 199 900 Kč. Nejlepší verze do 300 000 Kč: Executive 0,8 - 38 kW, 279 900 Kč. Výbava obsahuje dva airbagy, ABS, posilovač řízení, centrální zamykání, elektrické ovládání oken.

Nejlevnější verze: 1,2 - 44 kW, 3dv.: 279 900 Kč.Výbava obsahuje centrální zamykání a airbag řidiče. Nejlepší verze do 300 000 Kč: 1,2 - 44 kW, 5dv.: 289 900 Kč. Výbava je shodná.

Nejlevnější verze: 1100S - akční cena 189 900 Kč. Nejlepší verze do 300 000 Kč: Sporting 252 900. Výbava obsahuje posilovač řízení, centrální zamykání, elektrické ovládání předních oken.

Nejlevnější verze: Fiesta 1,3 Duratec (51 kW/70 k), 3dv.: 286 400 Kč. Výbava obsahuje airbag řidiče. Nejlepší verze do 300 000 Kč: 1,3 Duratec (51 kW/70 k), 5dv.: 299 900 Kč. Výbava obsahuje airbag řidiče.

Nejlevnější i nejlepší verze do 300 000 Kč: 1,3 44 kW: 294 900 Kč. Výbava obsahuje airbag řidiče, výškově nastavitelné sedadlo řidiče a posilovač řízení.

Nejlevnější verze: 1,3i Elegance - 63 kW, 3dv.: 284 900 Kč. Ve výbavě je 2x airbag, posilovač řízení, elektrické ovládání oken, centrální zamykání. Nejlepší verze do 300 000 Kč: 1,3i Elegance, 5dv., navíc elektricky ovládaná a vyhřívaná zrcátka.

Nejlevnější verze: 1,1 - 46 kW, 3dv.: 239 900 Kč.Výbava obsahuje airbag řidiče, posilovač řízení, výškově nastavitelný volant. Nejlepší verze do 300 000 Kč: 1,3i Comfort - 60 kW, 5dv.: 279 900 Kč. Výbava obsahuje 2x airbag, posilovač řízení, centrální zamykání.

Nejlevnější verze: Kia Rio sedan 1,3 - 55 kW: 279 980 Kč. Výbava obsahuje airbag řidiče, centrální zamykání. Nejlepší verze do 300 000: kombi 1,3 - 55 kW, 289 980 Kč. Výbava je shodná.

Nejlevnější verze: hathcback 1,5 - 8 V, 5dv.: 228 900 Kč. Výbava obsahuje například elektrické stahování oken, centrální zamykání, samočinnou regulaci vnitřní teploty. Nejlepší verze do 300 000 Kč: kombi 1,5 - 16 V: 267 900 Kč. Výbava je shodná.

Nejlevnější verze: 1,0 Comfort 44 kW, 3dv.: 259 000 Kč. Výbava obsahuje například airbag řidiče. Nejlepší verze do 300 000 Kč: 1,0 Comfort - 44 kW, 5dv. Výbava obsahuje 2x airbag

Nejlevnější verze: Prima 1,0 - 12 V, 43 kW: 229 900 Kč. Výbava obsahuje airbag řidiče. Nejlepší verze do 300 000 Kč: Comfort 1,2 - 16 V, 55 kW: 284 900 Kč. Výbava obsahuje navíc centrální zamykání, elektrické ovládání zrcátek a předních oken, posilovač řízení.

Nejlevnější verze: Club 1,0 - 12 V, 43 kW, 3dv.: 274 900 Kč. Výbava obsahuje airbag řidiče. Nejlepší verze do 300 000 Kč: 1,2 - 16 V, 55 kW, 3dv.: 299 900 Kč. Výbava je stejná.

Nejlevnější verze: Contact 1,1 3dv.: 274 900 Kč.Výbava obsahuje airbag řidiče, výškově nastavitelný volant a sedadlo řidiče, posilovač řízení. Nejlepší verze: Contact 1,1 5dv.: 289 900 Kč. Výbava je shodná.

Nejlevnější i nejlepší verze do 300 000: 1,2, 43 kW: 289 900 Kč. Výbava obsahuje dva čelní a dva boční airbagy, ABS, brzdový asistent, posilovač řízení.

Nejlevnější verze: 1,4, 55 kW: 264 900 Kč. Výbava obsahuje dva airbagy, elektrické ovládání předních oken. Nejlepší verze do 300 000 Kč: 1,4, 55 kW: 294 900 Kč. Výbava obsahuje navíc například posilovač řízení.

Nejlevnější verze: 1,2 - 43 kW: 231 900 Kč. Výbava obsahuje airbag řidiče. Nejlepší verze do 300 000 Kč: 1,2 - 16 V, 55 kW: 284 900 Kč. Výbava obsahuje dva airbagy a automatickou převodovku.

Nejlevnější i nejlepší verze do 300 000 Kč: Stella - 1,2, 12 V, 47 kW: 288 400 Kč. Výbava obsahuje dva airbagy, posilovač řízení, výškově nastavitelný volant a sedadlo řidiče.

Nejlevnější verze: Fresh Edition hatchback (verze Junior) - 1,2 HTP/40 kW: 239 900 Kč. Výbava obsahuje posilovač řízení, airbag řidiče, nastavitelný volant. Nejlepší verze do 300 000 Kč: Fresh Edition combi - 299 900 Kč. Výbava je shodná.

Nejlevnější i nejlepší verze do 300 000 Kč: 33 Pure - 0,6, 33 kW: 299 000 Kč. Výbava obsahuje dva airbagy, ABS, ESP, centrální zamykání, elektrické ovládání oken

Nejlevnější verze: 1,0 GL - 3dv.: 209 500 Kč. Nejlepší verze do 300 000 Kč: 1,3 GLX - 5dv. Výbava obsahuje dva airbagy a posilovač řízení.

Nejlevnější verze: 1,3 GA: 259 900 Kč. Výbava obsahuje airbag řidiče. Nejlepší verze do 300 000 Kč: 1,3 GL - 284 900 Kč. Výbava obsahuje dva airbagy.

Nejlevnější verze v akci do 15. 9. - 1,0, 55 kW, 3dv.: 256 000 Kč.Výbava obsahuje airbag řidiče, rádio, nastavitelný volant. Nejlepší verze do 300 000 Kč v akci do 15.9. - 1,0, 55 kW, 5dv.: 296 000 Kč. Výbava obsahuje navíc klimatizaci.

Nejlevnější i nejlepší verze do 300 000 Kč: 1,2, 40 kW, 3dv.: 279 900 Kč. Výbava obsahuje dva airbagy, rádio, nastavitelný volant.

Autor:




Nejčtenější

Yamaha Venture
Vzduchem chlazení obři od Yamahy couvají a popojíždí na elektřinu

Že by první důsledek odstoupení USA od klimatické dohody? Nová dvojice obřích cesťáků Yamaha Venture a Yamaha Eluder je zatím určena pouze pro americký trh....  celý článek

Kia Carens - front
Autocentral: Test Kia Carens 1.7 CRDi

Značka Kia se těší čím dál tím větší oblibě. Jaká je Kia Carens 1.7 CRDi, ohlodávaná tři roky zubem času?   celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Partisan One
Autofotka týdne: Nejdrsnější offroad Partisan je jako z české stavebnice

Pár dobrých věcí naše země v pupku Evropy světu přeci jen dala, jednou z nich je stavebnice Merkur. Juri Postnikov si s ní určitě musel hrát, jinak by ho...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Další z rubriky

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Veteránský závod Pražská noblesa
OBRAZEM: Pražská noblesa je závod, kde nevyhrává nejrychlejší

Rekordních 144 historických automobilů a motocyklů soutěžilo o uplynulém víkendu v pražské Jeremenkově ulici v závodě v pravidelnosti do vrchu. Na trať směly...  celý článek

Podívejte se na riskantní chování českých řidičů
VIDEO: Plná čára se nepřejíždí, řidiči na to ale kašlou

Předjíždění je jedním z nejriskantnějších manévrů. Je třeba odhadnout rychlost protijedoucího vozidla a být si stoprocentně jistý, že máme dost prostoru na...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.