Na své si přišli i motorkáři, protože od minulého roku běží současně i soutěž krásy mezi historickými motocykly.
Autor: Radek Laube, pro iDNES.cz
Concorso d’Eleganza Villa d’Este
Autor: Radek Laube, pro iDNES.cz
Cena pro automobil, který dorazil na přehlídku po vlastní ose z největší dálky, letos putovala na Slovensko, odkud přijel se svou Tatrou 87 z roku 1939 Karol Pavlů.
Autor: Radek Laube, pro iDNES.cz
O výkony nejde, Concorso d´Elegaza je přehlídkou automobilové krásy. Taková módní přehlídka
Autor: Radek Laube, pro iDNES.cz
O výkony nejde, Concorso d´Elegaza je přehlídkou automobilové krásy. Taková módní přehlídka
Autor: Radek Laube, pro iDNES.cz
Každý rok se sjedou do Villa d´Este auta nevyčíslitelné hodnoty.
Autor: Radek Laube, pro iDNES.cz
Veteránské představení má nádherné kulisy. Jezero Como leží totiž pod Alpami.
Autor: Radek Laube, pro iDNES.cz
Prestižní ocenění Zlatý pohár (Coppa D'Oro) letos získala Alfa Romeo 6C 1750 GS, 6th Series Coupé z roku1933 kalifornského sběratele Davida Cohena. Model poprvé prezentovaný na autosalonu v Paříži v roce 1933 vyhrál několik dobových soutěží elegance a stal se šampionem své kategorie v 24h Le Mans v roce 1935.
Autor: Radek Laube, pro iDNES.cz
Design BMW Turbo má na svědomí Paul Bracq, geniální designér, který maloval také citroëny, peugeoty a mercedesy.
Autor: Radek Laube, pro iDNES.cz
Zámek rodiny Este (Villa d'Este) stojí na břehu jezera Como na severu Itálie ve městečku Cernobbio.
Autor: Radek Laube, pro iDNES.cz
Legendární Mercedes 300 SL Gullwing
Autor: Radek Laube, pro iDNES.cz
Klasické Porsche 356 v akci
Autor: Radek Laube, pro iDNES.cz
Historie exkluzivního veteránského srazu Concorso d’Eleganza Ville d’Este na břehu jezera Como sahá hluboko do předválečných let.
Autor: Radek Laube, pro iDNES.cz
Historie exkluzivního veteránského srazu Concorso d’Eleganza Ville d’Este na břehu jezera Como sahá hluboko do předválečných let.
Autor: Radek Laube, pro iDNES.cz
Legendární okruhový speciál Porsche 917K v klasickém modrooranžovém lakování Gulf.
Autor: Radek Laube, pro iDNES.cz
Concorso d’Eleganza Ville d’Este
Autor: Radek Laube, pro iDNES.cz
Concorso d’Eleganza Ville d’Este
Autor: Radek Laube, pro iDNES.cz
Concorso d’Eleganza Villa d’Este
Autor: Radek Laube, pro iDNES.cz
Přístrojovka Isetty
Autor: Radek Laube, pro iDNES.cz
Dvě německá auta, která mají co do činění s Itálii. V popředí je BMW Isetta, kterou vyráběla mnichovská automobilka díky licenci od severoitalské značky Iso. Červený sporťák v pozadí je koncept BMW Turbo, ze kterého ideově vychází legendární supersport BMW M1, na jehož vývoji se podílelo Lamborghini.
Autor: Radek Laube, pro iDNES.cz
První ročník Concorso d’Eleganza Villa d’Este se konal v roce 1929.
Autor: Radek Laube, pro iDNES.cz
Do zámku u jezera Como se jezdí za krásnými veterány od roku 1995, kdy začala novodobá historie jízdy automobilové elegance.
Autor: Radek Laube, pro iDNES.cz
Nechybí ani netradiční unikát, jako třeba obojživelník Amphicar německé firmy Quandt, kterých vznikly necelé čtyři tisíce kusů.
Autor: Radek Laube, pro iDNES.cz
České vozy zastupovala aerodynamická tatrovka slovenského majitele (uprostřed).
Autor: Radek Laube, pro iDNES.cz
Není to jen defilé krásných veteránů, je to společenská akce na nejvyšší úrovni.
Autor: Radek Laube, pro iDNES.cz
Všechny automobily jsou samozřejmě zrekonstruovány do naprosté dokonalosti.
Autor: Radek Laube, pro iDNES.cz
Všechny automobily jsou samozřejmě zrekonstruovány do naprosté dokonalosti.
Autor: Radek Laube, pro iDNES.cz
Poprvé se do zámeckého parku hotelu Villa d’Este majitelé a výrobci exkluzivních automobilů a karoserií sjeli v roce 1929.
Autor: Radek Laube, pro iDNES.cz
Poprvé se do zámeckého parku hotelu Villa d’Este majitelé a výrobci exkluzivních automobilů a karoserií sjeli v roce 1929.
Autor: Radek Laube, pro iDNES.cz
Není to jen přehlídka krasavců vonících benzinem. Nesmí chybět dámy v krásných robách.
Autor: Radek Laube, pro iDNES.cz
Majitelé starých krasavců z Villy d´Este jsou v běžném životě obvykle bohatými právníky, úspěšnými podnikateli nebo jim v žilách koluje modrá krev, tady se však většinou mění v malé kluky, kteří si rádi hrají.
Autor: Radek Laube, pro iDNES.cz
Do Villy d’Este jezdí i nejmodernější koncepty, BMW představilo krásné kupé postavené ve spolupráci s italskou karosárnou Zagato.
Autor: Radek Laube, pro iDNES.cz
Ve Ville d’Este se soutěží o trofej Coppa d’Oro. Prestižní ocenění letos získala Alfa Romeo 6C 1750 GS, 6th Series Coupé z roku1933 kalifornského sběratele Davida Cohena.
Autor: Radek Laube, pro iDNES.cz
Concorso d’Eleganza Villa d’Este
Autor: Radek Laube, pro iDNES.cz