GM se rozhodlo problém přeplněných měst řešit pomocí pojízdných křesel. Trojice konceptů EN-V (electric networked-vehicle) navazuje na loňský koncept P.U.M.A. (personal urban mobility and accessibility) připravený ve spolupráci s firmou Segway. Právě jedna náprava a stabilizace pomocí gyroskopů jsou společným základním prvkem nových pojízdných křesel. - čtěte: Cesta z problémů podle GM: dvě kola, dvě místa
Trojice konceptů byla vyvinuta ve spolupráci s čínskou automobilkou SAIC, design mají na svědomí různá designérská studia GM po světě. Kulatý modrý model Jiao (pýcha) navrhlo australské studio Holdenu, šedý krabicoidní Miao (magie) je dílem kalifornského studia GM a energický červený model Xiao (smích) pochází z evropského designcentra.
Asi jeden a půl metru dlouhá a méně než 500 kilogramů těžká vozítka pohání shodná elektrická soustava s výkonem 18 kW, která jim dovolí dosáhnout rychlosti až 40 km/h. Na jedno nabití ujedou minimálně 40 km.
Kromě miniaturních rozměrů se požadavkům budoucích metropolí snaží EN-V vyhovět i několika dalšími specialitami. Automobily EN-V spolu budou neustále komunikovat a jsou vybaveny GPS, wi-fi a dalšími systémy. Vozítka tedy s pomocí GPS a senzorů mohou být řízena zcela automaticky. Vozítko EN-V si při cestě městem samo vybere tu aktuálně nejvhodnější trasu.
Senzory, kamery a komunikační schopnosti vozítka pomohou výrazně snížit rizika nehody. Kupříkladu kamery budou neustále sledovat a vyhodnocovat dění kolem automobilu a ten tak bude v případě potřeby schopen zastavit dříve než běžné vozy.
Dvoumístné skořápky z uhlíkových vláken budou k vidění na výstavě World Expo, která začíná v květnu v Šanghaji.