Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Autofotka týdne: Přestavba auta na nejrychlejší kulečník na světě

aktualizováno 
Měl být pouhou rekvizitou, která přiláká zákazníky k prodejně kulečníkových stolů. Nakonec přitahuje i krásky z Playboye. Američan Joe Fiscella si přestavěl spíš nezajímavý zaoblený chevrolet na pojízdný kulečník. S hlasitou hudbou a vychlazeným pivem je teď hvězdou kalifornských ulic. Prostě zábava na americký způsob.

Měl být pouhou rekvizitou, která přiláká zákazníky k prodejně kulečníkových stolů. A nakonec přitahuje i nádherné ženy z Playboye. | foto: Profimedia.cz

Fotogalerie

Ke spolupráci si ředitel firmy na výrobu kulečníkových stolů přizval profesionála, který se živí přestavováním aut.

„Vzali jsme Chevrolet 2000 Monte Carlo, odřízli jsme střechu a zadní půlku auta a na podvozek namontovali kulečníkový stůl. Auto to zvládá skvěle, je opravdu pohodlné,“ říká Joe Fiscella z Triangle Billards v kalifornském Orange County. Vůz podle něj zvládá dokonce rychlost až 160 km/hod.

Původně měl automobil sloužit jen jako rekvizita, která podpoří prodej kulečníkových stolů. Během přestavby se však Fiscella rozhodl, že do něj zamontuje další příslušenství pro správné chlapáky. Ke kulečníkovému stolu tak přibyla televize, terč na šipky, lednička a výkoný soundsystém.

S tímhle autem můžete hrát kulečník kdekoliv, kde zaparkujete. Na party nebo na parkovišti. Z rekvizity se tak najednou stala pořádně živá záležitost. „Holky z toho auta šílí,“ směje se Joe Fiscella. „Asi nejzajímavější akce, kterou jsme s tímhle autem zažili, byla naše účast na party pro Playboye.“

Autor:




Nejčtenější

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Yamaha Venture
Vzduchem chlazení obři od Yamahy couvají a popojíždí na elektřinu

Že by první důsledek odstoupení USA od klimatické dohody? Nová dvojice obřích cesťáků Yamaha Venture a Yamaha Eluder je zatím určena pouze pro americký trh....  celý článek

Další z rubriky

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Řidič, volant, řízení
Jezdíte v autě, nebo latríně? Ukliďte si i klimatizaci

Čas prosezený v autě už pomalu konkuruje tomu strávenému v obývacím pokoji na gauči. Za volantem tráví většina řidičů takovou dobu, že na čtyřech kolech jedí,...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.