Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Převratná novinka pro stavění aut zahubí plechy a svářečky

V autech se už nic převratného vymyslet nedá, jen se vylepšuje, říká se. Steward Morley o tom asi neslyšel, přestože pracoval 16 let u švédských automobilek a stavěl třeba i superrychlé závodní lodě. A vymyslel Inrekor, materiál, ze kterého postavil lehké auto.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PS

Barbucha_the_bearspook

10. 10. 2010 22:31
Hmm

To je zas úžasný vynález, auto z PUR panelů. To mám radši svoji skoro dvoutunovou plechovku. Nevím, jak se na tom budou opravovat prolákliny od debilně parkujících řidičů. A nevím, jestli by mě nějak vyburcovalo k nadšení, že místo 15 litrů by to žralo jen 14.5 litrů/100 km.

0 0
možnosti
LK

Phantom2005

11. 10. 2010 9:41
Re: Hmm

Bože, vždyť se v článku jasně píše jen o kostře.

0 0
možnosti
C

cenzore_zdar

9. 10. 2010 17:53
to bude parada u takoveho 10 let stareho auta

To pak bude jak technologicky "hit" ve favoritu. Kde to po sedmi letech proste uhnilo a rozklizilo se to a clovek kvuli 1cm fuce neprosel STK. Mam na mysli ty skvele podlahy, ktere maji jednotlive dilce snejtovane k sobe a zalepene nejakym sajrajtem.R^

0 0
možnosti
RG

freak5

9. 10. 2010 0:55
běžte se sendvičem z plechů a pěnou bodnout

Soudruzi z Lamborghini totiž přišli s "kovaným karbonem" s cenou na 1/3 klasického karbonového kompozitu, bez nutnosti vytvrzování v autoklávu.:-)R^

0 0
možnosti
D

DeChardonnay

8. 10. 2010 22:48
pan redaktor se technicky probudil

i kdyz mu nevadi ze se to jiz pouziva nejmin 10 let....

0 0
možnosti
IJ

Inkvizitor Johny

8. 10. 2010 22:39
Jak už píše hives...

...pode mnou. Tohle má své plus i minus. Nikdy to nebude levnější výroba. Nikdy. Ať bude technologie zaběhnutá, jak chce. A nikdy se ten materiál nevyrovná klasické dnešní konstrukci, protože to prostě fyzikálně není možné. Deformační zóny jsou fajn, ale musíte mít, co deformovat.

0 0
možnosti
TČH

Typický český hovňousek

8. 10. 2010 23:16
Re: Jak už píše hives...

"mít co deformovat" bez čárky, ale to už jsem fakt odpornej hnidopich ;-D

0 0
možnosti
TČH

Typický český hovňousek

8. 10. 2010 22:35
Nic nového pod sluncem

Podobné sendvičové kompozity hliníkové povrchové vrstvy a plastového či minerálního jádra se např. ve stavebnictví používají zcela běžně. Dnes je to jeden z nejlevnějších obkladových materiálů...

0 0
možnosti
M

mtmr

8. 10. 2010 20:48
A co recyklace?

Takové auto asi nebudou chtít ve šrotu. Co s ním? Rozdrtit a zahrabat pod zem. Zapálit a počkat, až zůstanou pouze plechy. Čekají nás krásné zítřky.

0 0
možnosti
HV

zabiak2

8. 10. 2010 21:14
Re: A co recyklace?

Kdyby jste četl článek, zjistil by jste, že materiál je to recyklovatelný R^

0 0
možnosti
PJ

Paveljan

8. 10. 2010 20:19
Buďte v klidu

Bude to tak drahé, že se to středně drahých a levných aut nedotkne.;-)

0 0
možnosti
JN

josnow

9. 10. 2010 9:41
Re: Buďte v klidu

R^:-)

0 0
možnosti
M(ZP

Mumrli (perzekuovany za pravdu)

8. 10. 2010 20:18
Kazdych 100kg uzetri x CO2...

To myslim normalniho smrtelnika nezajima, co takhle uvest to v litrech paliva, at to nemusim dopocitavat - to je to co me zajima, ne nejake CO2 na ktere beztak neverim.

0 0
možnosti
V

vidocqcz

8. 10. 2010 20:39
Re: Kazdych 100kg uzetri x CO2...

Mně se spíš líbí ta vysoká tuhost.

0 0
možnosti
L

libedejroznec

8. 10. 2010 20:04
jo..

..a pak mi to nějakej chytrák objede debonderem a auto se mi rozpadne.. ještě to tak !

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška

25. dubna 2024

Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...

Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou

25. dubna 2024,  aktualizováno  8:43

Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!