Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Převratná novinka pro stavění aut zahubí plechy a svářečky

V autech se už nic převratného vymyslet nedá, jen se vylepšuje, říká se. Steward Morley o tom asi neslyšel, přestože pracoval 16 let u švédských automobilek a stavěl třeba i superrychlé závodní lodě. A vymyslel Inrekor, materiál, ze kterého postavil lehké auto.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PS

Barbucha_the_bearspook

10. 10. 2010 22:31
Hmm

To je zas úžasný vynález, auto z PUR panelů. To mám radši svoji skoro dvoutunovou plechovku. Nevím, jak se na tom budou opravovat prolákliny od debilně parkujících řidičů. A nevím, jestli by mě nějak vyburcovalo k nadšení, že místo 15 litrů by to žralo jen 14.5 litrů/100 km.

0 0
možnosti
LK

Phantom2005

11. 10. 2010 9:41
Re: Hmm

Bože, vždyť se v článku jasně píše jen o kostře.

0 0
možnosti
C

cenzore_zdar

9. 10. 2010 17:53
to bude parada u takoveho 10 let stareho auta

To pak bude jak technologicky "hit" ve favoritu. Kde to po sedmi letech proste uhnilo a rozklizilo se to a clovek kvuli 1cm fuce neprosel STK. Mam na mysli ty skvele podlahy, ktere maji jednotlive dilce snejtovane k sobe a zalepene nejakym sajrajtem.R^

0 0
možnosti
RG

freak5

9. 10. 2010 0:55
běžte se sendvičem z plechů a pěnou bodnout

Soudruzi z Lamborghini totiž přišli s "kovaným karbonem" s cenou na 1/3 klasického karbonového kompozitu, bez nutnosti vytvrzování v autoklávu.:-)R^

0 0
možnosti
D

DeChardonnay

8. 10. 2010 22:48
pan redaktor se technicky probudil

i kdyz mu nevadi ze se to jiz pouziva nejmin 10 let....

0 0
možnosti
IJ

Inkvizitor Johny

8. 10. 2010 22:39
Jak už píše hives...

...pode mnou. Tohle má své plus i minus. Nikdy to nebude levnější výroba. Nikdy. Ať bude technologie zaběhnutá, jak chce. A nikdy se ten materiál nevyrovná klasické dnešní konstrukci, protože to prostě fyzikálně není možné. Deformační zóny jsou fajn, ale musíte mít, co deformovat.

0 0
možnosti
TČH

Typický český hovňousek

8. 10. 2010 23:16
Re: Jak už píše hives...

"mít co deformovat" bez čárky, ale to už jsem fakt odpornej hnidopich ;-D

0 0
možnosti
TČH

Typický český hovňousek

8. 10. 2010 22:35
Nic nového pod sluncem

Podobné sendvičové kompozity hliníkové povrchové vrstvy a plastového či minerálního jádra se např. ve stavebnictví používají zcela běžně. Dnes je to jeden z nejlevnějších obkladových materiálů...

0 0
možnosti
M

mtmr

8. 10. 2010 20:48
A co recyklace?

Takové auto asi nebudou chtít ve šrotu. Co s ním? Rozdrtit a zahrabat pod zem. Zapálit a počkat, až zůstanou pouze plechy. Čekají nás krásné zítřky.

0 0
možnosti
HV

zabiak2

8. 10. 2010 21:14
Re: A co recyklace?

Kdyby jste četl článek, zjistil by jste, že materiál je to recyklovatelný R^

0 0
možnosti
PJ

Paveljan

8. 10. 2010 20:19
Buďte v klidu

Bude to tak drahé, že se to středně drahých a levných aut nedotkne.;-)

0 0
možnosti
JN

josnow

9. 10. 2010 9:41
Re: Buďte v klidu

R^:-)

0 0
možnosti
M(ZP

Mumrli (perzekuovany za pravdu)

8. 10. 2010 20:18
Kazdych 100kg uzetri x CO2...

To myslim normalniho smrtelnika nezajima, co takhle uvest to v litrech paliva, at to nemusim dopocitavat - to je to co me zajima, ne nejake CO2 na ktere beztak neverim.

0 0
možnosti
V

vidocqcz

8. 10. 2010 20:39
Re: Kazdych 100kg uzetri x CO2...

Mně se spíš líbí ta vysoká tuhost.

0 0
možnosti
L

libedejroznec

8. 10. 2010 20:04
jo..

..a pak mi to nějakej chytrák objede debonderem a auto se mi rozpadne.. ještě to tak !

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!