Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Zakázka na limuzíny pro Hrad je podezřele konkrétní, vyhoví málokdo

Polemika, která se strhla kolem veřejné zakázky na nákup nových aut pro převoz prezidenta a dalších chráněných osob, se soustředila především na to, zda Miloš Zeman bude nadále jezdit ve Škoda Superb. Mnohem zajímavější je však samotné technické zadání zakázky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZH

Všichni politici a státní instituce by měli fasovat elektroauta. Když je nám stále cpou, tak ať je nejdříve prověří.

1 0
možnosti
PR

A nebylo by lepší dodat jim ty nejlepší auta se spalovacím motorem a zakázat vjezd do měst?

0 0
možnosti
MP

Vyhlašujeme veřejné řízení na dodávku vozidel. Vyhraje ten, který poskytne nejlepší podmínky, ovšem za předpokladu, že se výrobce bude jmenovat Audi.

Jednou tu hradní sebranku snad zavřou stejně, jako dnes Dalíka.

0 0
možnosti
DK

A je ve specifikaci koule na připojení vozíku nebo aspoň střešní nosiče? Aby měl Zeman jak převážet na dovolené svůj gumák. Přece ho nebude pokaždé vyfukovat, aby se vlezl do kufru.

0 1
možnosti
PM

To nafouká ochranka. :-)

0 1
možnosti
PK

Zemanovu dceru by v Londyne urcite nechranili "nasi", ale nejaka ta britska ochranna sluzba z "diplomatic services", nebo jak se to presne jmenuje. A ti maji svoje pravostranne rizeni. :)

0 0
možnosti
PM

Takových výběrek bylo víc. Nejedna dobrovolná jednotka hasičů to psala do podmínek při žádosti o dotaci na cisternu. Kupodivu všechny tyto žádosti byly vráceny k přepracování. :-)

0 0
možnosti
PM

Aha, chyba řazení, patřilo pod příspěvek o Tatře v doporučovaných.

0 0
možnosti
MR

Jakožto člověk málo znalý technický specifikací vozidel bych se rád zeptal na jiné, ovšem související dotazy:

1) Kdy naposledy potřebovalo stejně využívané vozidlo stávajícího vozového parku akcelerovat za 4,8 sec?

2) Proč není v podmínkách zadání popelníček?

3) Odkdy běžný uživatel ví o skutečných schopnostech vozidel více, než výrobce?

Možná, že pokládání správných otázek, umožní vybrat vůz, který splní vše, co je třeba a bude stát jen polovinu.

1 1
možnosti

1) Proč je zajímá obsah motoru a ne jen výkon, tomu teda nerozumím. Takhle to znamená, že 1,6l V6, které se dnes používají v F1 a mají výkon přes 900 koní jsou podle zadavatele nedostatečné motory.

2) Ještě že nás za veřejné peníze nemusí zajímat náklady na servis a spotřeba :).

1 0
možnosti

Vcelku z pochopitelných důvodů - papírovou hodnotu maximální hodnoty výkonu dnes umí vyhnat kde kdo, kubatura ne však důležitý paramtr. Co se týče servisu tak ten se neřeší - auta jej budou mít v ceně.

0 0
možnosti
EL

To mu nestaci Skoda Kodiaq ani Karosa Zemaq?

1 1
možnosti
JT

J51a10n 92T36a10r28a98b96a

1. 6. 2018 12:28

Emanovi jo, ale soudruzi z vnitra chtějí lepší hračku a co kdyby od Stratos Auto kápla malá domů...

0 1
možnosti
JT

J62a87n 64T68a53r91a58b71a

1. 6. 2018 12:26

Třeba soudruhům od Audi a mamince VW konečně dojde, že uvádět na trh nový model s neúplnou nabídkou motorů je velká hloupost. U BMW a Daimleru tuto typicky Volkswagenovskou pošetilost nedělají.

0 0
možnosti

V pohodě, nic jim docházet nemusí, oni samozřejmě jsou schopni to dodat i ve variantě co není v běžném ceníku, w12 se představila už loni v listopadu...

0 0
možnosti
JK

Tak jsem z toho článku pochopil, že první pornodcera bude mít v Anglii meďáka nebo audinu s řidičem a ochrankou. No to je teda bomba !!! To už má teda ochranku na služební cestě s ubytováním a dietama i dnes ale jen se Superbem ???

0 1
možnosti

Proč pornodcera? Víte něco víc než jiní?

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...