Diskuze
Zakázka na limuzíny pro Hrad je podezřele konkrétní, vyhoví málokdo
Děkujeme za pochopení.
Z12d50e66n66ě65k 71H10r32u26b81ý
Všichni politici a státní instituce by měli fasovat elektroauta. Když je nám stále cpou, tak ať je nejdříve prověří.
P16a76v80e90l 63R92y66b22k38a
A nebylo by lepší dodat jim ty nejlepší auta se spalovacím motorem a zakázat vjezd do měst?
M63o37j70m85i26r 68P39e61ř13i38n68a
Vyhlašujeme veřejné řízení na dodávku vozidel. Vyhraje ten, který poskytne nejlepší podmínky, ovšem za předpokladu, že se výrobce bude jmenovat Audi.
Jednou tu hradní sebranku snad zavřou stejně, jako dnes Dalíka.
D54a98v76i23d 40K28n44a86p49e58k
A je ve specifikaci koule na připojení vozíku nebo aspoň střešní nosiče? Aby měl Zeman jak převážet na dovolené svůj gumák. Přece ho nebude pokaždé vyfukovat, aby se vlezl do kufru.
P69e21t22r 66M65i62c48h82a82l
To nafouká ochranka. :-)
P91e55t37r 28K76o74n79í80č49e95k
Zemanovu dceru by v Londyne urcite nechranili "nasi", ale nejaka ta britska ochranna sluzba z "diplomatic services", nebo jak se to presne jmenuje. A ti maji svoje pravostranne rizeni. :)
P41e47t29r 87M23i20c17h10a67l
Takových výběrek bylo víc. Nejedna dobrovolná jednotka hasičů to psala do podmínek při žádosti o dotaci na cisternu. Kupodivu všechny tyto žádosti byly vráceny k přepracování. :-)
P59e44t57r 78M71i79c93h25a57l
Aha, chyba řazení, patřilo pod příspěvek o Tatře v doporučovaných.
M28i60c16h90a78e29l 45R22a27d79a
Jakožto člověk málo znalý technický specifikací vozidel bych se rád zeptal na jiné, ovšem související dotazy:
1) Kdy naposledy potřebovalo stejně využívané vozidlo stávajícího vozového parku akcelerovat za 4,8 sec?
2) Proč není v podmínkách zadání popelníček?
3) Odkdy běžný uživatel ví o skutečných schopnostech vozidel více, než výrobce?
Možná, že pokládání správných otázek, umožní vybrat vůz, který splní vše, co je třeba a bude stát jen polovinu.
J98a48r59o47s94l90a17v 20Č49á33p
1) Proč je zajímá obsah motoru a ne jen výkon, tomu teda nerozumím. Takhle to znamená, že 1,6l V6, které se dnes používají v F1 a mají výkon přes 900 koní jsou podle zadavatele nedostatečné motory.
2) Ještě že nás za veřejné peníze nemusí zajímat náklady na servis a spotřeba :).
P98e56t57r 61Č80e32r48m43á75k
Vcelku z pochopitelných důvodů - papírovou hodnotu maximální hodnoty výkonu dnes umí vyhnat kde kdo, kubatura ne však důležitý paramtr. Co se týče servisu tak ten se neřeší - auta jej budou mít v ceně.
E64r47i82k 58L32e61v87i88n50s68k10ý
To mu nestaci Skoda Kodiaq ani Karosa Zemaq?
J51a10n 92T36a10r28a98b96a
Emanovi jo, ale soudruzi z vnitra chtějí lepší hračku a co kdyby od Stratos Auto kápla malá domů...
J62a87n 64T68a53r91a58b71a
Třeba soudruhům od Audi a mamince VW konečně dojde, že uvádět na trh nový model s neúplnou nabídkou motorů je velká hloupost. U BMW a Daimleru tuto typicky Volkswagenovskou pošetilost nedělají.
P12e53t19r 55Č80e12r46m62á42k
V pohodě, nic jim docházet nemusí, oni samozřejmě jsou schopni to dodat i ve variantě co není v běžném ceníku, w12 se představila už loni v listopadu...
J26i88ř37í 85K16r11u66p51i49c80a
Tak jsem z toho článku pochopil, že první pornodcera bude mít v Anglii meďáka nebo audinu s řidičem a ochrankou. No to je teda bomba !!! To už má teda ochranku na služební cestě s ubytováním a dietama i dnes ale jen se Superbem ???
J98o62s30e61f 61Č32e50r79v86e10n78i39c66k73ý
Proč pornodcera? Víte něco víc než jiní?
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...