Diskuze
Bezpečně na dovolenou: při cestě dělejte přestávky každou hodinu a půl
Děkujeme za pochopení.
aluminiový alobal
mělník-crotone= 2.000km
19hodin, řídil jsem sám-jsem hrdina
Einstein
Re: mělník-crotone= 2.000km
Prešov (SK) - Calafell (E) = 2.350 km dva roky po sebe, stále 26 - 28 hodín s krátkymi prestávkami na cigaretu, WC, tankovanie a jedlo. V pohode. Chce to ale auto s dobrými sedadlami a hlavne podvozkom. S koncernovým autom by som si netrúfol.
okocha
1.5hod.přestavka nee
Tak my jsme jeli cela rodina (ja s manzelkou a 3 deti)do Italie na Gargano cca 1530 km a ridil jsem jen ja a dal jsem to v klidu za 20 hodin a prestavky jsme meli podle stavu nadrze,takze ne po 1.5 hod a prislo me to v klidu,(jestli proto ze jsem zvykly na nocni smeny,nevim)no si na dve hodiny schrupnul a malem jsem nato doplatil,takze muj nazor je urcite nespat,ani ty dve hodky behem jizdy,moc to nepomaha,aspon me teda..
tmf
Re: 1.5hod.přestavka nee
jednu přestávku na 1530 nevěřím. Nebo jste jeli trábošem? Ten má malou nádrž.
katano
PAŠTIKY jedou k Jadranu ..............
PS : děkuji = autem k moři OPRAVDU NE ! ! !
aluminiový alobal
Re: PAŠTIKY jedou k Jadranu ..............
k moři jezdím autem, během 14 dnů dovolené utratím(mimo ubytování a nákladů na cestu) okolo 8.000€. Nepřipadám si jako socka.
Brundi
1,5 hodiny?
Kdyz nekdo chce taky stravit cas na dovolene a nejenom na ceste...
pvl1
4 lžičky rozpustnýho kafe, cukr a studený mlíko,
akorát na 10 hod. jízdy.
KarelV
Hlavně žádné frajeřiny...
... a to v každém ohledu ... Každý má jet tak, aby v prvé řadě nikoho nesramoval. -
Kovis
Jedu podle nádrže
Jedu podle nádrže. Vzhledem k tomu, že mi auto bere na dálnici kolem 11 litrů a nemá zas tak velkou nádrž, tak je to i docela často...
Lobos
pche...
pokud bude kazdy zastavovat 1 a pul jizdy, tak do toho Chorvatska ty konzervy a rizky v alobalu tezko priveze....
bx777desta
Re: pche...
jo jo zrovna sem to chtel napsat , pak redaktor je hustej teoretik ale v tom aute by se s tema prestavkam possral :-) ale on to umi jenom na papire :-) to mu de, kdyz ma v hlave nablito
Lvy
Kdybych zastavoval co dvě hodiny, tak bych se dávno někde
vysypal, to je prostě nesmysl, zastavuji jen na tankování a jinak jedu, abych dojel co nejdříve, protahovat se můžu klidně za jízdy stejně tak proč bych měl cestou kupovat nějaké pití, když si ho vezu s sebou a to navíc to co mám rád a co mě osvěží. V praxi tedy zastávky tak co 600 - 800km, záleží na tom jak rychle se dá jet a tím pádem jaká je spotřeba.
tfujpm
Re: Kdybych zastavoval co dvě hodiny, tak bych se dávno někde
no 600-800 km, to je tech 1,5 hod jak se pise v clanku, ze
yetti_z_hor
v pátek jsem se vrátil z řecka
bez tempomatu a automatické klimatizace bych si to fakt už nedokázal představit.. cca 10ti minutové zastávky dělám po cca dvou hodinách, vždycky ale někde u bělehradu zastavím na 2 hodiny a zchrupnu.. teď když jsem jel zpátky, tak mi ve dvě hodiný ráno nepomohl ani red-bull. Vypil jsem ho v jednu, počkal 40 minut, nic.. zastavil jsem a okamžitě usnul
jedna krize přichází kolem 2-4 hodiny ranní, a další krize - bacha na ni - přichází často kolem 6-7 hod. ráno, přesněji před vašim běžným časem ranního vstávání..
1500 km do chorvatska jde zajet naráz, ale 1500 je o poznání větší oříšek.. navíc srbsko a fyrom má všude omezení mezi 80-120, tak se pod 16 hodin (bez spánku) nedá dostat.. zato se tam dá jet za pusu.. moje dvěstěkoňové benzínové turbo jelo 700 km za 6,8 l/100km :)
yetti_z_hor
Re: v pátek jsem se vrátil z řecka
*oprava 1000 km do chorvatska
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Slavětice, RD 5+1, zahrada
Slavětice, okres Třebíč
3 599 000 Kč