Diskuze
Bezpečně na dovolenou: při cestě dělejte přestávky každou hodinu a půl
Děkujeme za pochopení.
aluminiový alobal
mělník-crotone= 2.000km
19hodin, řídil jsem sám-jsem hrdina
Einstein
Re: mělník-crotone= 2.000km
Prešov (SK) - Calafell (E) = 2.350 km dva roky po sebe, stále 26 - 28 hodín s krátkymi prestávkami na cigaretu, WC, tankovanie a jedlo. V pohode. Chce to ale auto s dobrými sedadlami a hlavne podvozkom. S koncernovým autom by som si netrúfol.
okocha
1.5hod.přestavka nee
Tak my jsme jeli cela rodina (ja s manzelkou a 3 deti)do Italie na Gargano cca 1530 km a ridil jsem jen ja a dal jsem to v klidu za 20 hodin a prestavky jsme meli podle stavu nadrze,takze ne po 1.5 hod a prislo me to v klidu,(jestli proto ze jsem zvykly na nocni smeny,nevim)no si na dve hodiny schrupnul a malem jsem nato doplatil,takze muj nazor je urcite nespat,ani ty dve hodky behem jizdy,moc to nepomaha,aspon me teda..
tmf
Re: 1.5hod.přestavka nee
jednu přestávku na 1530 nevěřím. Nebo jste jeli trábošem? Ten má malou nádrž.
katano
PAŠTIKY jedou k Jadranu ..............
PS : děkuji = autem k moři OPRAVDU NE ! ! !
aluminiový alobal
Re: PAŠTIKY jedou k Jadranu ..............
k moři jezdím autem, během 14 dnů dovolené utratím(mimo ubytování a nákladů na cestu) okolo 8.000€. Nepřipadám si jako socka.
Brundi
1,5 hodiny?
Kdyz nekdo chce taky stravit cas na dovolene a nejenom na ceste...
pvl1
4 lžičky rozpustnýho kafe, cukr a studený mlíko,
akorát na 10 hod. jízdy.
KarelV
Hlavně žádné frajeřiny...
... a to v každém ohledu ... Každý má jet tak, aby v prvé řadě nikoho nesramoval. -
Kovis
Jedu podle nádrže
Jedu podle nádrže. Vzhledem k tomu, že mi auto bere na dálnici kolem 11 litrů a nemá zas tak velkou nádrž, tak je to i docela často...
Lobos
pche...
pokud bude kazdy zastavovat 1 a pul jizdy, tak do toho Chorvatska ty konzervy a rizky v alobalu tezko priveze....
bx777desta
Re: pche...
jo jo zrovna sem to chtel napsat , pak redaktor je hustej teoretik ale v tom aute by se s tema prestavkam possral :-) ale on to umi jenom na papire :-) to mu de, kdyz ma v hlave nablito
Lvy
Kdybych zastavoval co dvě hodiny, tak bych se dávno někde
vysypal, to je prostě nesmysl, zastavuji jen na tankování a jinak jedu, abych dojel co nejdříve, protahovat se můžu klidně za jízdy stejně tak proč bych měl cestou kupovat nějaké pití, když si ho vezu s sebou a to navíc to co mám rád a co mě osvěží. V praxi tedy zastávky tak co 600 - 800km, záleží na tom jak rychle se dá jet a tím pádem jaká je spotřeba.
tfujpm
Re: Kdybych zastavoval co dvě hodiny, tak bych se dávno někde
no 600-800 km, to je tech 1,5 hod jak se pise v clanku, ze
yetti_z_hor
v pátek jsem se vrátil z řecka
bez tempomatu a automatické klimatizace bych si to fakt už nedokázal představit.. cca 10ti minutové zastávky dělám po cca dvou hodinách, vždycky ale někde u bělehradu zastavím na 2 hodiny a zchrupnu.. teď když jsem jel zpátky, tak mi ve dvě hodiný ráno nepomohl ani red-bull. Vypil jsem ho v jednu, počkal 40 minut, nic.. zastavil jsem a okamžitě usnul
jedna krize přichází kolem 2-4 hodiny ranní, a další krize - bacha na ni - přichází často kolem 6-7 hod. ráno, přesněji před vašim běžným časem ranního vstávání..
1500 km do chorvatska jde zajet naráz, ale 1500 je o poznání větší oříšek.. navíc srbsko a fyrom má všude omezení mezi 80-120, tak se pod 16 hodin (bez spánku) nedá dostat.. zato se tam dá jet za pusu.. moje dvěstěkoňové benzínové turbo jelo 700 km za 6,8 l/100km :)
yetti_z_hor
Re: v pátek jsem se vrátil z řecka
*oprava 1000 km do chorvatska
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...