Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Příprava na léto podle Porsche: 911 Turbo Cabriolet

  16:49aktualizováno  16:49
Modla sportovních aut Porsche 911 přijíždí ve 480koňové verzi turbo jako kabriolet.

Porsche 911 Turbo Cabriolet | foto: Porsche

Už dvacet let staví Porsche otevřené verze svých turbo-devětsetjedenáctek. Před rokem a půl automobilka ze stuttgartského předměstí Zuffenhausen představila uzavřené Turbo s kódovým označením 997, na kabriolet se dostalo právě teď. K ceně 126 600 euro (asi 3,6 milionu korun) je třeba připočítat daň, pak bude 2+2 místný kabriolet, který schopný uhánět víc než třístovkou, váš.

Po technické stránce se nic neměnilo. Výztuhy přidaly 70 kilogramů na váze. Šestiválec s objemem 3,6 litru přeplňují dvě turbodmychadla vybavená systémem variabilního nastavování lopatek turba. Maximální výkon je 480 koní (353 kW), na všechna čtyři kola přenáší převodovka 620 Nm, krátokodobě ovšem díky funkci overboost musí zvládnout zátěž až 680 kroutících newtonmetrů. Výrobce udává  kombinovanou spotřebou 12,9 litru, ve které ale pravděpodobně ani on sám moc nevěří...

Plátěnou střechu je možné skládat a rozkládat ještě do padesátikilometrové rychlosti. Trvá jí to asi 20 sekund.

Bezstřeché porsche jede až 310 kilometrů v hodině. Z nuly na stovku se s manuální převodovkou rozjede za 4 sekundy, s automatem Tiptronic na ní bude o 0,2 sekundy dříve. O zastavení se pak starají brzdy z jedinečné Carrery GT s šestipístkovými třmeny, za příplatek turbocabriu u porsche namontují brzdy keramické.

Porsche 911 Turbo CabrioletPorsche 911 Turbo CabrioletPorsche 911 Turbo Cabriolet




Autor:


Témata: Euro, Porsche


Nejčtenější

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Další z rubriky

Volvo XC40
XC40: nejmenší volvo přináší novou platformu, přidá i nové tříválce

XC40 je nejmenší SUV švédské značky a zároveň první zástupce nové generace kompaktních modelů Volvo. Vyrábět se bude v Belgii a dostane několik novinek, které...  celý článek

Pilot Formule 1 Lewis Hamilton představil na autosalonu ve Frankfurtu...
Auťák z jiné planety: Mercedes-AMG Project One je ochočená formule

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Ještě nikdy nemělo silniční auto tak blízko k formuli 1 jako chystaný Mercedes-AMG Project One. Supersport má uzavřenou karoserii a dvě místa v kabině, jinak...  celý článek

Elektrická tříkolka Nobe
Autofotka týdne: Nádherná elektrotříkolka z Estonska

Zatím je to jen počítačová vizualizace, pokud ale tvůrci seženou peníze na vývoj a start výroby, bude to parádní retro odkazující na italskou designérskou...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.