Diskuze

Prius pro bohaté: Lexus představil nový exkluzivní sci-fi hybrid

Automobilky Toyota a Lexus patří mezi průkopníky v oblasti hybridních pohonných ústrojí. A tak není divu, že Lexus přichází se svým vlastním luxusním hybridem. Ten je určen těm zákazníkům, kterým je Toyota Prius málo exkluzivní.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

zdeněk

25. 1. 2009 22:10
náskok

Tyhle auta mají skutečný náskok díky technice a ne nějaký zastaralý hnusný Audi..Audi je jen předražený folcvágen a skutečný luxus nahrazuje jen luxusní cenou .

0 0
možnosti

tripik

26. 1. 2009 9:09
Re: náskok

jednoduse hloupost co rikas.....

0 0
možnosti

uživatel

25. 1. 2009 21:52
hnusný, drahý s velkou spotřebou

to je Lexus hybrid :-©:-©:-©:-©:-©:-©

0 0
možnosti

__XXXX___

25. 1. 2009 20:04
Podle mě

jsou hybridní automobily podvod na ekologii.:-/

0 0
možnosti

Andee

25. 1. 2009 20:37
Re: Podle mě

1. nevypouští špatně čištěné splodiny v centrech měst. 2. Elektrárny mají podstatně nižší emise. To jsou dva základní ekologické aspekty hybridů. To si dost kritiků neuvědomuje.

0 0
možnosti

Jirik

25. 1. 2009 18:59
Lexus vs Toyota

Proc vsichni resi, ze Lexus je vlastnen Toyotou? Ekonomickyzi je jako zcela samostatna automobilka.  Me to prijde tak jedno... Audi je tez VW, to same Skodovka a nikdo to nijak neresi. To, ze to historicky vzniklo jinak je uplne jedno. V dnesni dobe jsou prste jen velke koncerny a naklady se sdili.

Hybridy svuj smysl maji. Jsou mezistupne, ziskavaji se diky nim zkusenosti s kombinaci pohonu. 30% uspora mozna pro nekoho malo... srovnani se spotrebou dieselu je myslim dost mimo. Od kdy je dieselovy agrega ekologictejsi nez benzin?

0 0
možnosti

jjoe

25. 1. 2009 19:29
Re: Lexus vs Toyota

Stejne se resi VW a Skoda (Octavia  vs. Passat, a pod...).

0 0
možnosti

smycka

25. 1. 2009 16:01
Je krize

V době krize by se měli kupovat jen naše výrobky,jinak bude hůře

0 0
možnosti

kamal

14. 2. 2009 0:14
Re: Je krize

Rozhoduje cena v pripade kryze na to se..  skodovka je velmi draha fabie by mela stat od 130000t. .

0 0
možnosti

peet

25. 1. 2009 12:08
nic moc

Myslim, ze hybrid v lexusu LS je skvely, cely jeho system je prvotridne funkcni a v dane tride uz je snizeni spotreby o 5 litru docela znatelne. Samozrejme kdyz si kupujete auto za 3 mega, tak spotreba nehraje takovou roli, ale duvody ke koupi LSh jsou pak jeste lepsi.

Kazdopadne u HS, IS a mensich aut mi prijde hybrid docela k nicemu... to co si mohou dovolit u LS600h - tj. mensi benzinovy motor (sestivalec) plus elektromobil daji vykon jako ve tride standardni 8 valec, ale u maleho auta neni mozne vrazit tam 1.2l ctyrvalec, pac jeho vlastnosti jsou spatne, atmosfericky 2.4 je sice OK, ale snizeni spotreby bude mnohem mensi...

0 0
možnosti

pavelthelong

25. 1. 2009 12:53
Re: nic moc

jenom ze lexus v primem srovnani v testu s auty stejne tridy a vykonu ma vyhodnejsi spotrebu pouze a jenom ve meste, na dalnici uz vubec ekonomickej neni. Cili pokud si nekdou koupi ekologickou kraksnu za 3M do mesta, tak by lepe udelal, kdyz bude jezdit metrem.

0 0
možnosti

blackpetr

25. 1. 2009 10:47
Lexus Toyota

První věta z článku = Automobilky Toyota a Lexus patří mezi průkopníky v oblasti hybridních pohonných ústrojí...je to samozřejmě jen jedna automobilka, Lexus je divize Toyoty.:-/

0 0
možnosti

Andee

25. 1. 2009 12:35
Re: Lexus Toyota

Přesně mě tohle napadlo po přečtení první věty... ;-D

0 0
možnosti

Hansus

25. 1. 2009 8:20
Nová Oktávie public.

Mám takový návrh: nový vůz Octavia Public, který by byl elektromobilem s akumulátory pro dojezd cca 100 km, výkon elektromotoru max 60 HP, max.rychlost 100 km/h a s malým benzinovým zdrojem elektrické energie pro automatickou nabíječku akumulátorů....

0 0
možnosti

pepa

25. 1. 2009 0:48
tak zase nic...

Co takhle postavit normální auto "na baterky" pro normální lidi? Tj. za rozumnou cenou, rozumným dojezdem (+/-100km) a ten benzín tam nacpat už jen jako malou dobíjecí centrálu? To musíme čekat na číňany, až to začnou vyrábět dřív?:-©

0 0
možnosti

mno

24. 1. 2009 22:01
a

já jsem se zase pobavil,..  ekologické plasty,...   hmm,  a hybrid,..  to je jako když vyrobíte v pístovém motoru energii s malou účiností a pak ještě tu účinost degradujete pohonem kol pomocí elektromotoru. Hybrid je jen způsob jak vytahat z lidí peníze,.. Ano je to auto pro bohaté.

0 0
možnosti

Hansus

25. 1. 2009 8:27
Re: a

Ten zdroj elektrické energie, který by byl pro zdroj energie pro akumulátory, by mohl být poháněn plynovým motorkem, přímá přeměna vodíku a kyslíku ze vzduchu v elektrickou energii ještě není plně vyřešena, stále se musí jít přes pístové stroje, anebo je cesta taková: vynálézt nový typ akumulátorů, které mají velkou kapacitu, malou hmotnost a dají se rychle nabít rychlonabíječem (cca 10 min) na plnou kapacitu. To je náplň pro naše vědce...

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika

Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...