Diskuze
Prius pro bohaté: Lexus představil nový exkluzivní sci-fi hybrid
Děkujeme za pochopení.
zdeněk
náskok
Tyhle auta mají skutečný náskok díky technice a ne nějaký zastaralý hnusný Audi..Audi je jen předražený folcvágen a skutečný luxus nahrazuje jen luxusní cenou .
Andee
Re: Podle mě
1. nevypouští špatně čištěné splodiny v centrech měst. 2. Elektrárny mají podstatně nižší emise. To jsou dva základní ekologické aspekty hybridů. To si dost kritiků neuvědomuje.
Jirik
Lexus vs Toyota
Proc vsichni resi, ze Lexus je vlastnen Toyotou? Ekonomickyzi je jako zcela samostatna automobilka. Me to prijde tak jedno... Audi je tez VW, to same Skodovka a nikdo to nijak neresi. To, ze to historicky vzniklo jinak je uplne jedno. V dnesni dobe jsou prste jen velke koncerny a naklady se sdili.
Hybridy svuj smysl maji. Jsou mezistupne, ziskavaji se diky nim zkusenosti s kombinaci pohonu. 30% uspora mozna pro nekoho malo... srovnani se spotrebou dieselu je myslim dost mimo. Od kdy je dieselovy agrega ekologictejsi nez benzin?
jjoe
Re: Lexus vs Toyota
Stejne se resi VW a Skoda (Octavia vs. Passat, a pod...).
smycka
Je krize
V době krize by se měli kupovat jen naše výrobky,jinak bude hůře
kamal
Re: Je krize
Rozhoduje cena v pripade kryze na to se.. skodovka je velmi draha fabie by mela stat od 130000t. .
peet
nic moc
Myslim, ze hybrid v lexusu LS je skvely, cely jeho system je prvotridne funkcni a v dane tride uz je snizeni spotreby o 5 litru docela znatelne. Samozrejme kdyz si kupujete auto za 3 mega, tak spotreba nehraje takovou roli, ale duvody ke koupi LSh jsou pak jeste lepsi.
Kazdopadne u HS, IS a mensich aut mi prijde hybrid docela k nicemu... to co si mohou dovolit u LS600h - tj. mensi benzinovy motor (sestivalec) plus elektromobil daji vykon jako ve tride standardni 8 valec, ale u maleho auta neni mozne vrazit tam 1.2l ctyrvalec, pac jeho vlastnosti jsou spatne, atmosfericky 2.4 je sice OK, ale snizeni spotreby bude mnohem mensi...
pavelthelong
Re: nic moc
jenom ze lexus v primem srovnani v testu s auty stejne tridy a vykonu ma vyhodnejsi spotrebu pouze a jenom ve meste, na dalnici uz vubec ekonomickej neni. Cili pokud si nekdou koupi ekologickou kraksnu za 3M do mesta, tak by lepe udelal, kdyz bude jezdit metrem.
blackpetr
Lexus Toyota
První věta z článku = Automobilky Toyota a Lexus patří mezi průkopníky v oblasti hybridních pohonných ústrojí...je to samozřejmě jen jedna automobilka, Lexus je divize Toyoty.
Andee
Re: Lexus Toyota
Přesně mě tohle napadlo po přečtení první věty...
Hansus
Nová Oktávie public.
Mám takový návrh: nový vůz Octavia Public, který by byl elektromobilem s akumulátory pro dojezd cca 100 km, výkon elektromotoru max 60 HP, max.rychlost 100 km/h a s malým benzinovým zdrojem elektrické energie pro automatickou nabíječku akumulátorů....
pepa
tak zase nic...
Co takhle postavit normální auto "na baterky" pro normální lidi? Tj. za rozumnou cenou, rozumným dojezdem (+/-100km) a ten benzín tam nacpat už jen jako malou dobíjecí centrálu? To musíme čekat na číňany, až to začnou vyrábět dřív?
mno
a
já jsem se zase pobavil,.. ekologické plasty,... hmm, a hybrid,.. to je jako když vyrobíte v pístovém motoru energii s malou účiností a pak ještě tu účinost degradujete pohonem kol pomocí elektromotoru. Hybrid je jen způsob jak vytahat z lidí peníze,.. Ano je to auto pro bohaté.
Hansus
Re: a
Ten zdroj elektrické energie, který by byl pro zdroj energie pro akumulátory, by mohl být poháněn plynovým motorkem, přímá přeměna vodíku a kyslíku ze vzduchu v elektrickou energii ještě není plně vyřešena, stále se musí jít přes pístové stroje, anebo je cesta taková: vynálézt nový typ akumulátorů, které mají velkou kapacitu, malou hmotnost a dají se rychle nabít rychlonabíječem (cca 10 min) na plnou kapacitu. To je náplň pro naše vědce...
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...