Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Servisy v mrazech řeší i podivnosti: Škrábete okna a vůz se sám zamkne

Strážníky i hasiče zaměstnala o víkendu v Otrokovicích žena, jíž se během čištění oken samo uzamklo nastartované auto. Nejenže neměla klíče, ale na sedadle zůstal i její telefon. Že podobný problém není úplná rarita, připouštějí i automechanici. Někteří za sezonu řeší několik takových případů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PS

A není jednodušší oškrábat sklo a pak nastartovat a odjet?

1 1
možnosti
VB

Zajímalo by mne, kde udělali soudruzi programároři řídících jednotek chybu, že nastartování auta pro ně není dostatečný důkaz o tom, že někdo musel otevřít dveře a vlést dovnitř

2 0
možnosti
Foto

jsem rad, ze to neni pouze u fordu :D... dlouha leta jsem to tajil, tak ted muzu s klidem priznat, ze se mi ta svinka zamyka tez ;-D

2 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
MJ

Ono svévolné zamykání dveří je už takový zlozvyk převážně starších koncernových vozů. Je to dáno tím, že pokud si třeba omylem dálkačem odemkneme auto a nedojde k otevření dveří, auto se automaticky opět zamkne, což je správně. Nicméně koncern se zase vyznamenal a použil obyčejné mikrospínače, kde často odchází ta vrchní plastová ploška (sešoupe se) a mikrospínač v zámku pak neplní svoji funkci a auto se pak samo po cca. 10-15 sek. opět zamkne stejně, jako by se dveře vůbec neotevřely. Ale konkrétně u starších Škodovek na to existuje jednoduchý fígl, pokud se někomu nechce kuchat přední dveře a měnit mikrospínač u zámku, což je celkem pracné, tak stačí po odemknutí vozu vždy pouze otevřít a zavřít některé ze dvou zadních dveří, protože na těchto dveřích nejsou tyto mikrospínače tak často používány a jsou ještě v pořádku. Dá se to ještě nouzově otevřít i přes plastovou záslepku zámku, která se také často dávala. Stačí ji šroubovákem odloupnout a odstranit kovovou záslepku pod ní a pak pouze šroubovákem lehce mechanismem zámku otočit a je odemčeno a nebo v nouzi nejvyšší natvrdo narváním šroubováku do zámku a protočením celého zámku. Taky jsem tohle musel několikrát absolvovat u Fábie od manželky, než šel ten křáp z domu.

2 0
možnosti
VV

evropská auta možná....americká nikoliv. Jinak by je dávno povolali do servisů.

Ovšem evropská auta na americkém trhu téměř nefigurují., Na Ameriku nemají a v prodejnosti jsou skoro na nule. V tabulce nejprodávanějších 30 aut není ani jedno evropské. To zrovna nesvědčí o konkurenceschopnosti. A na tak obrovském trhu se prodalo loni na 17 milionů aut.

1 1
možnosti
MS

to se mi taky stávalo, v servisu to bylo měsíc na pozorování a pak našli místo v drátech kde to kratovalo při větší vlhkosti, zaizolovali to místo a od té doby nic, takže pokud to někomu dělá, tak vám někde kratujou dráty, nebo spoje, jak to kratuje , tak zámek reaguje zamknutím vozu, pokud to není velký zkrat, to vám pak vyletí pojistka...

0 0
možnosti
LG

Co to je „kratovat“?

2 0
možnosti
RN

V podobném případě nechávám dveře vždy pootevřené -nemůže se mi to stát

0 0
možnosti
JH

Vysklení nejmenšího zadního skla většinou bývá ta nejdražší legrace. V aftermarketu je jich omezený výběr, často mívají z výroby enkapsovaný bauset, který je zdražuje, zadní dveře jsou na rozebírání složitější, než přední...

2 0
možnosti
Foto

asi jak u ceho, brachovi se zamkla zafira v chorvatsku, otevrenym okynkem zapl klimu a kdyz z okynka vylezl, auto si okno zatahlo a zamklo, po porade se servisem doporucili trojuhelnikove okynko v zadnich dverich jako nejlevnejsi.

0 0
možnosti
AM

tak neak dvoje klice od auta beru jako samozrejmost.... kdyby se mi to stalo tak s ledovym klidem skocim domu pro druhe klice a auto si normalne odemknu....

4 0
možnosti
RN

a třeba na hory si bereš dvoje klíče?

4 0
možnosti
  • Nejčtenější

Čínský Dongfeng v Česku odpálí cenovou bombu. Elektrický Box bude za půl milionu

10. dubna 2024  12:51,  aktualizováno  13:15

Součástí uvedení modelů luxusní značky Voyah státního čínského koncernu Dongfeng bylo i představení...

První jízda: Kodiaq si škodováci na rozloučenou se spalováky vymazlili

11. dubna 2024

S novým Kodiaqem si Škoda mohla vyhrát. Tým Jiřího Dytrycha, šéfa projektů spalovacích aut značky,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet

15. dubna 2024

Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...

V Boleslavi začala výroba nové Octavie. Za půl roku ji Škoda odstěhuje

9. dubna 2024  16:30

Škoda Auto začala v hlavním mladoboleslavském závodě s výrobou modernizovaného modelu Octavia. Ve...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Zemřel šéf slavného studia Pininfarina, jež obléklo Zetor, Ferrari i Mattoni

13. dubna 2024

Zemřel Paolo Pininfarina, šéfovi legendární designérské společnosti Pininfarina bylo 65 let....

Německý boj o klima. Ministr dopravy děsí řidiče plány na zákazy jízdy

17. dubna 2024

Německý ministr dopravy Volker Wissing vystrašil miliony německých řidičů slovy o možných plošných...

Jaké jsou vyhlídky autoprůmyslu v Evropě? Diskutovat budou experti i politici

17. dubna 2024

Sledujte debatu o konkurenceschopnosti Evropské unie, budoucnosti automobilového průmyslu, cílech...

Čínské Chery začínalo s fejkovým toledem. Ze Španělska chce nyní dobýt Evropu

17. dubna 2024

Chery se stane první čínskou automobilkou, která bude mít v Evropě svoji továrnu. Bude to právě ve...

Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob

17. dubna 2024

Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...