Diskuze

Servisy v mrazech řeší i podivnosti: Škrábete okna a vůz se sám zamkne

Strážníky i hasiče zaměstnala o víkendu v Otrokovicích žena, jíž se během čištění oken samo uzamklo nastartované auto. Nejenže neměla klíče, ale na sedadle zůstal i její telefon. Že podobný problém není úplná rarita, připouštějí i automechanici. Někteří za sezonu řeší několik takových případů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A není jednodušší oškrábat sklo a pak nastartovat a odjet?

1 1
možnosti

Zajímalo by mne, kde udělali soudruzi programároři řídících jednotek chybu, že nastartování auta pro ně není dostatečný důkaz o tom, že někdo musel otevřít dveře a vlést dovnitř

2 0
možnosti
Foto

jsem rad, ze to neni pouze u fordu :D... dlouha leta jsem to tajil, tak ted muzu s klidem priznat, ze se mi ta svinka zamyka tez ;-D

2 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

Ono svévolné zamykání dveří je už takový zlozvyk převážně starších koncernových vozů. Je to dáno tím, že pokud si třeba omylem dálkačem odemkneme auto a nedojde k otevření dveří, auto se automaticky opět zamkne, což je správně. Nicméně koncern se zase vyznamenal a použil obyčejné mikrospínače, kde často odchází ta vrchní plastová ploška (sešoupe se) a mikrospínač v zámku pak neplní svoji funkci a auto se pak samo po cca. 10-15 sek. opět zamkne stejně, jako by se dveře vůbec neotevřely. Ale konkrétně u starších Škodovek na to existuje jednoduchý fígl, pokud se někomu nechce kuchat přední dveře a měnit mikrospínač u zámku, což je celkem pracné, tak stačí po odemknutí vozu vždy pouze otevřít a zavřít některé ze dvou zadních dveří, protože na těchto dveřích nejsou tyto mikrospínače tak často používány a jsou ještě v pořádku. Dá se to ještě nouzově otevřít i přes plastovou záslepku zámku, která se také často dávala. Stačí ji šroubovákem odloupnout a odstranit kovovou záslepku pod ní a pak pouze šroubovákem lehce mechanismem zámku otočit a je odemčeno a nebo v nouzi nejvyšší natvrdo narváním šroubováku do zámku a protočením celého zámku. Taky jsem tohle musel několikrát absolvovat u Fábie od manželky, než šel ten křáp z domu.

2 0
možnosti

evropská auta možná....americká nikoliv. Jinak by je dávno povolali do servisů.

Ovšem evropská auta na americkém trhu téměř nefigurují., Na Ameriku nemají a v prodejnosti jsou skoro na nule. V tabulce nejprodávanějších 30 aut není ani jedno evropské. To zrovna nesvědčí o konkurenceschopnosti. A na tak obrovském trhu se prodalo loni na 17 milionů aut.

1 1
možnosti

to se mi taky stávalo, v servisu to bylo měsíc na pozorování a pak našli místo v drátech kde to kratovalo při větší vlhkosti, zaizolovali to místo a od té doby nic, takže pokud to někomu dělá, tak vám někde kratujou dráty, nebo spoje, jak to kratuje , tak zámek reaguje zamknutím vozu, pokud to není velký zkrat, to vám pak vyletí pojistka...

0 0
možnosti

Co to je „kratovat“?

2 0
možnosti

V podobném případě nechávám dveře vždy pootevřené -nemůže se mi to stát

0 0
možnosti

Vysklení nejmenšího zadního skla většinou bývá ta nejdražší legrace. V aftermarketu je jich omezený výběr, často mívají z výroby enkapsovaný bauset, který je zdražuje, zadní dveře jsou na rozebírání složitější, než přední...

2 0
možnosti
Foto

asi jak u ceho, brachovi se zamkla zafira v chorvatsku, otevrenym okynkem zapl klimu a kdyz z okynka vylezl, auto si okno zatahlo a zamklo, po porade se servisem doporucili trojuhelnikove okynko v zadnich dverich jako nejlevnejsi.

0 0
možnosti

tak neak dvoje klice od auta beru jako samozrejmost.... kdyby se mi to stalo tak s ledovym klidem skocim domu pro druhe klice a auto si normalne odemknu....

4 0
možnosti

a třeba na hory si bereš dvoje klíče?

4 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!