Diskuze
Servisy v mrazech řeší i podivnosti: Škrábete okna a vůz se sám zamkne
Děkujeme za pochopení.
P80a12v68e65l 95S13t44a87v14j96a92n89í96k
A není jednodušší oškrábat sklo a pak nastartovat a odjet?
V56l15a66d89i96m74í69r 25B37r38a55d88a
Zajímalo by mne, kde udělali soudruzi programároři řídících jednotek chybu, že nastartování auta pro ně není dostatečný důkaz o tom, že někdo musel otevřít dveře a vlést dovnitř
P67e78t11r 54A18c19h15i61l33l95e19s
jsem rad, ze to neni pouze u fordu :D... dlouha leta jsem to tajil, tak ted muzu s klidem priznat, ze se mi ta svinka zamyka tez
O45d84s12t25r11a46n89ě65n25ý 24U55ž13i26v24a76t15e49l
O72d94s52t72r23a75n38ě33n43ý 43U94ž86i86v38a72t59e95l
M30a14r94e58k 67J77a46n72e39č74k21a
Ono svévolné zamykání dveří je už takový zlozvyk převážně starších koncernových vozů. Je to dáno tím, že pokud si třeba omylem dálkačem odemkneme auto a nedojde k otevření dveří, auto se automaticky opět zamkne, což je správně. Nicméně koncern se zase vyznamenal a použil obyčejné mikrospínače, kde často odchází ta vrchní plastová ploška (sešoupe se) a mikrospínač v zámku pak neplní svoji funkci a auto se pak samo po cca. 10-15 sek. opět zamkne stejně, jako by se dveře vůbec neotevřely. Ale konkrétně u starších Škodovek na to existuje jednoduchý fígl, pokud se někomu nechce kuchat přední dveře a měnit mikrospínač u zámku, což je celkem pracné, tak stačí po odemknutí vozu vždy pouze otevřít a zavřít některé ze dvou zadních dveří, protože na těchto dveřích nejsou tyto mikrospínače tak často používány a jsou ještě v pořádku. Dá se to ještě nouzově otevřít i přes plastovou záslepku zámku, která se také často dávala. Stačí ji šroubovákem odloupnout a odstranit kovovou záslepku pod ní a pak pouze šroubovákem lehce mechanismem zámku otočit a je odemčeno a nebo v nouzi nejvyšší natvrdo narváním šroubováku do zámku a protočením celého zámku. Taky jsem tohle musel několikrát absolvovat u Fábie od manželky, než šel ten křáp z domu.
V74a83c39l41a14v 65V88a37v52r45a
evropská auta možná....americká nikoliv. Jinak by je dávno povolali do servisů.
Ovšem evropská auta na americkém trhu téměř nefigurují., Na Ameriku nemají a v prodejnosti jsou skoro na nule. V tabulce nejprodávanějších 30 aut není ani jedno evropské. To zrovna nesvědčí o konkurenceschopnosti. A na tak obrovském trhu se prodalo loni na 17 milionů aut.
M31i18c72h90a67l 12S94l77í38ž
to se mi taky stávalo, v servisu to bylo měsíc na pozorování a pak našli místo v drátech kde to kratovalo při větší vlhkosti, zaizolovali to místo a od té doby nic, takže pokud to někomu dělá, tak vám někde kratujou dráty, nebo spoje, jak to kratuje , tak zámek reaguje zamknutím vozu, pokud to není velký zkrat, to vám pak vyletí pojistka...
L82u53d30v93í71k 19G89a14j27d16o10š82í11k
Co to je „kratovat“?
R27a58d58e13k 62N82e30u48m44a16n60n
V podobném případě nechávám dveře vždy pootevřené -nemůže se mi to stát
J97i95ř32í 67H10r75a50d94e11c
Vysklení nejmenšího zadního skla většinou bývá ta nejdražší legrace. V aftermarketu je jich omezený výběr, často mívají z výroby enkapsovaný bauset, který je zdražuje, zadní dveře jsou na rozebírání složitější, než přední...
P87e38t30r 63A45c68h93i75l84l20e46s
asi jak u ceho, brachovi se zamkla zafira v chorvatsku, otevrenym okynkem zapl klimu a kdyz z okynka vylezl, auto si okno zatahlo a zamklo, po porade se servisem doporucili trojuhelnikove okynko v zadnich dverich jako nejlevnejsi.
A18n97d41r93e17j 46M47a46s68a94r75y86k
tak neak dvoje klice od auta beru jako samozrejmost.... kdyby se mi to stalo tak s ledovym klidem skocim domu pro druhe klice a auto si normalne odemknu....
R31a13d50e64k 14N81e22u87m37a94n67n
a třeba na hory si bereš dvoje klíče?
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....