Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Servisy v mrazech řeší i podivnosti: Škrábete okna a vůz se sám zamkne

Strážníky i hasiče zaměstnala o víkendu v Otrokovicích žena, jíž se během čištění oken samo uzamklo nastartované auto. Nejenže neměla klíče, ale na sedadle zůstal i její telefon. Že podobný problém není úplná rarita, připouštějí i automechanici. Někteří za sezonu řeší několik takových případů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PS

A není jednodušší oškrábat sklo a pak nastartovat a odjet?

1 1
možnosti
VB

Zajímalo by mne, kde udělali soudruzi programároři řídících jednotek chybu, že nastartování auta pro ně není dostatečný důkaz o tom, že někdo musel otevřít dveře a vlést dovnitř

2 0
možnosti
Foto

jsem rad, ze to neni pouze u fordu :D... dlouha leta jsem to tajil, tak ted muzu s klidem priznat, ze se mi ta svinka zamyka tez ;-D

2 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
MJ

Ono svévolné zamykání dveří je už takový zlozvyk převážně starších koncernových vozů. Je to dáno tím, že pokud si třeba omylem dálkačem odemkneme auto a nedojde k otevření dveří, auto se automaticky opět zamkne, což je správně. Nicméně koncern se zase vyznamenal a použil obyčejné mikrospínače, kde často odchází ta vrchní plastová ploška (sešoupe se) a mikrospínač v zámku pak neplní svoji funkci a auto se pak samo po cca. 10-15 sek. opět zamkne stejně, jako by se dveře vůbec neotevřely. Ale konkrétně u starších Škodovek na to existuje jednoduchý fígl, pokud se někomu nechce kuchat přední dveře a měnit mikrospínač u zámku, což je celkem pracné, tak stačí po odemknutí vozu vždy pouze otevřít a zavřít některé ze dvou zadních dveří, protože na těchto dveřích nejsou tyto mikrospínače tak často používány a jsou ještě v pořádku. Dá se to ještě nouzově otevřít i přes plastovou záslepku zámku, která se také často dávala. Stačí ji šroubovákem odloupnout a odstranit kovovou záslepku pod ní a pak pouze šroubovákem lehce mechanismem zámku otočit a je odemčeno a nebo v nouzi nejvyšší natvrdo narváním šroubováku do zámku a protočením celého zámku. Taky jsem tohle musel několikrát absolvovat u Fábie od manželky, než šel ten křáp z domu.

2 0
možnosti
VV

evropská auta možná....americká nikoliv. Jinak by je dávno povolali do servisů.

Ovšem evropská auta na americkém trhu téměř nefigurují., Na Ameriku nemají a v prodejnosti jsou skoro na nule. V tabulce nejprodávanějších 30 aut není ani jedno evropské. To zrovna nesvědčí o konkurenceschopnosti. A na tak obrovském trhu se prodalo loni na 17 milionů aut.

1 1
možnosti
MS

to se mi taky stávalo, v servisu to bylo měsíc na pozorování a pak našli místo v drátech kde to kratovalo při větší vlhkosti, zaizolovali to místo a od té doby nic, takže pokud to někomu dělá, tak vám někde kratujou dráty, nebo spoje, jak to kratuje , tak zámek reaguje zamknutím vozu, pokud to není velký zkrat, to vám pak vyletí pojistka...

0 0
možnosti
LG

Co to je „kratovat“?

2 0
možnosti
RN

V podobném případě nechávám dveře vždy pootevřené -nemůže se mi to stát

0 0
možnosti
JH

Vysklení nejmenšího zadního skla většinou bývá ta nejdražší legrace. V aftermarketu je jich omezený výběr, často mívají z výroby enkapsovaný bauset, který je zdražuje, zadní dveře jsou na rozebírání složitější, než přední...

2 0
možnosti
Foto

asi jak u ceho, brachovi se zamkla zafira v chorvatsku, otevrenym okynkem zapl klimu a kdyz z okynka vylezl, auto si okno zatahlo a zamklo, po porade se servisem doporucili trojuhelnikove okynko v zadnich dverich jako nejlevnejsi.

0 0
možnosti
AM

tak neak dvoje klice od auta beru jako samozrejmost.... kdyby se mi to stalo tak s ledovym klidem skocim domu pro druhe klice a auto si normalne odemknu....

4 0
možnosti
RN

a třeba na hory si bereš dvoje klíče?

4 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!