Diskuze
České prodeje aut jsou rekordní. Kdo je kupuje, je záhada
Děkujeme za pochopení.
R75a15d98e89k 20N41e64u93m54a70n84n
Nějak nechápu, čím je statisticky výhodnější reexport pro automobilku.
Tady statistiky navýší, tak jinde je zase sníží, ne?
M86i78r47o39s57l36a22v 31S90t74e20i34n31e30r
Já jsem jenom německý jednotlivec, své Yeti jsem si koupil nové od německého reimportéra se slovenskými papíry. Zhruba 26% pod ceníkovou cenu. Reimportér se jenom divil, že si ty slovenské návody čtu stejně, jako by byly německé, za ty bych musel platit navíc.
A24n93t50o21n81í63n 86S73e49b93e16r96a
A k cemu to je? On nekdo vybira auto podle toho, jake se nekde uvadi prodeje? Mme zajima co se mi libi, co splnuje nejake moje pozadavky, kde je uz nejaky trochu casem overeny motor a co je pro mne ekonomicky unosne. Jestli nekdo proda v CR o 100 tisic vic aut nez jiny to mne fakt nezajima.
P62e18t35r 29V32a40l56a
To jsem jediný, kdo si všiml, že u Versa nesedí počty? Ta Toyota je vyhodnocená úplně špatně. A že se změnila metrika (1 IČO vs 1-2 IČO), tedy, nic moc práce.
J28a83n 79H68á72l10a
Článek o ničem, nejen IČAŘI co si kupují jedno auto s ním jezdí i na soukromé jízdy, takhle dneska funguje každý, ičař solista i menší s.r.o. - zaměstnanci se perou o jednu prastarou služební fábii a majitel kupuje ob rok pro rodinu pět aut jakoby na firmu. Nic nového pod sluncem, ale logicky tím pádem nemá moc smysl snažit se to rozkrývat.
J65a80r76o69s94l46a23v 82K72a16d97l23e38c
Ono to někoho zajímá
R52o33m59a72n 13Š94e71s52t78á77k
Řekněte mi, jaký výsledek má vyjít, a já ho spočítám.
P68e12t40r 23Č80e47r81m77á98k
Obdivuhodné kolik času někdo věnuje vypracování takového materiálu aby pak zjistil...nic. To že je statistika dělení soukromé/firemní prodeje zcela k ničemu se ví dlouhodobě, a to ať už z pohledu to že neodráží skutečný poměr korporátních a nebo drobných zákazníků, tak z pohledu toho že tím pádem pak nelze dělá žádné další závěry o trhu - je totiž jedno kdo si auto koupí, ve výsledku s ním stejně jezdí konkrétní člověk, což se týká i firemních aut - kdyź z nich odečteme tu část skutečně služebních vozů tak většina firémích aut je formou nějakého benefitu pro zaměstnance, a ten si pak logicky nemá už potřebu jít koupit druhou octavii nebo passata, ale jako druhé auto si koupí něco menšího nebo ojetinu. Takže realita je zcela jiná než by se zdálo.
Systém který zvolil autor článku je skutečně metoda náhodné střely, na jednu stranu vybere zákazníky s ičem a jedním autem (což jsou běžné i s.r.o.) a na druhé o nich mluví skoro výhradně jako o živnostnících a ičařích (ve smyslu osvč). Naopak auta na leasing které jsou pro skutečně soukromé zákazaníky ale jsou schované pod jednou velkou korporací pak nechává bokem a zmiňuje je zase v jiné souvislosti...
Jako snaha dobrá ale kouzlení s číslama a závěry v podstatě vycucané z prstu.
V61á38c34l30a92v 23P87o15u49s67t49k63a
No, hlavně jsou ty závěry takříkajíc k ničemu, nemají žádnou vypovídací hodnotu.
R14a54d37i45m 23S36v81o91b18o44d85a
stejne nechapu co se s tema autama poslanych na reexport nakonec stane. to si jako prodejci v nemecku nechaji nachc...at do svoji polivky od tech ceskych?
pres koho to v zahranici prodavaji?
a to si automoblika nepohlida, aby to fungovalo normalne?
V17e67n64d33u41l44a 89F37a98i29f76e23r97o38v78á
Vnuk tety dělá v autoservisu Škoda a prý tam opravdu nakupuje hodně Němců. Už si přesně nepamatuju, jak to konkrétně popisoval, ale sice to má koncern nastavéné tak, že prodejci v ČR neměli prodávat auta do Německa (resp. jsou snad nějaké limity), ale stejně si sem Němci jezdí a prostě svoboda v rámci EU....
P89e17t65r 12B20á37č15a
Je mi celkem jedno kdo to kupuje, problem je, ze rok od roku ridi cim dal vic nemehel. A to by melo zajimat vsechny predevsim.
J96i84ř84í 45S33c54h95w17a84c26h
Aha, ty máš na čele napsáno "nemehlo" , tobě žádné auto neprodam....
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se
Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...
Nohu z plynu. Policie v pátek měří rychlost na více než tisícovce míst
Na více než tisícovce míst na celém území Česka policisté hlídají dodržování nejvyšší povolené...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Embéčko, fordy i porsche. Auta, která na poslední chvíli měnila jméno
Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...
Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert
Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...