Diskuze
ANALÝZA: Proč Češi jezdí starými auty? Na mladší jednoduše nemají
Děkujeme za pochopení.
J68a20n 47P61i36c65k20a
Na mladší sice mám, ale starší je kvalitnější :-)
P19a79v52e49l 58C67h32a52m51r85á23d
Cože? Operativní leasing je levný? Vždyť je to největší podvod na spotřebitele, prodejce auto prodá téměř 2x a vždy si mastí kapsu. Si to spočítejte!
J22a94n 75H82á41l51a
Jakmile 74% prodejů nových aut jdou do fleetu, tak je něco špatně:
a) nulová kontrola ze strany finančních úřadů firem a živnostníků ve smyslu majetek vs. reálně přiznané příjmy - pak tu máme desítky tisíc s.r.o. s minimálními odvody, ale každé dva roky nová auta za tři mega pro majitele a jeho rodinu. Zaměstnanci pak jako služební orezlé 15let staré fabie.
b) velmi benevolentní danová pravidla pro pořizování a provozování firemních vozidel (a+b jdou ruku v ruce).
c) vysoké zdanění (přímé i nepřímé) zaměstnanců
P63e42t59r 86Č38e62r31m74á60k
Na tom nic špatného není, je to finanče výhodné jak pro zaměstnance tak pro zaměstnavatele.
F55i70l40i41p 57M70a24t12e49á97s10k95o
No, možná je to taky o tom, že ty auta prostě pořád fungujou. Máme 15 let starýho Scenica, najeto nějakých 240000 a jezdíme s ním v klidu i na Sardini k moři. Kromě běžných oprav jako výměna oleje, výměna ojetých brzd a gum atd. se s ním nic neděje, prostě to jezdí, topí i chladí, svítí, bliká, zatáčí, brzdí... Na technickou chodím a projdu vždycky v poho a emise jsou v pořádku. Na nový auto bych měl, ale proč bych měl vyhodit něco, co pořád funguje? Vždyť ani ta karoserie tomu nerezne, snad možná trochu zmatovatěla a sam tam je to někde odřený. To to mám vyhodit jen proto, abych podpořil růst HDP?
J10a32n 51Č67a68d83e46k
Ano, přesně jak píšete. Mám Octavii II starou 13 let. Vše funguje, vše co potřebuji má a umí. Vyžaduje jen běžný servis. Nikdy porucha kvůli která bych nedojel. Prostě nevidím objektivní důvod pro nové auto....
J87i35ř27í 84M77a94c96e92k
Dokud jsou u nás platy poloviční než v Německu a jinde (a u důchodů je rozdíl ještě propastnější), tak vnímám aktivity vlády proti starým vozům (ekologická daň apod.) jako prasárnu.
P32e79t27r 30Č74e96r22m60á22k
Náklady na provozování auta jsou ale u nás na mnohem nižší úrovni než jinde, v tom problém není.
P52a97v92e36l 84R41e55z62n20i17c29e68k
a na to byla potreba obrovska analyza a dlouhy clanek na idnesu? to vi snad kazdy s mozkem v hlave, ze cesi nekupuji nova auta a radeji si poridi nejake starsi predevsim z financnich duvodu. Jsou i dalsi duvody, ale finance jsou zde prvni
O77d84s85t35r37a85n61ě46n59ý 76U18ž78i68v79a78t30e13l
P20a90v55o59l 54K92r89u41p90k98a
Jede čas boli Mazdy "na tretinky" bez navýšenia, myslím, že aj v ČR.
K45a49m44i82l 97D13o21l49e45z88e71l
vsechny coudici diesely starsi 6 let by meli prijit o technicak a nasledne by se melo naridit jejich sesrotovani.
V takovychto autech jezdi bezohledni sobci, kteri ostatnim zamerne znecistji vzduch
O74d59s72t78r74a88n24ě67n14ý 61U34ž59i98v26a73t18e33l
K90a94m92i46l 85D25o96l25e92z20e74l
doporucoval bych opravu jedne vety v clanku.
Das Went Auto patri mezi solidni autobazary v porovnani s podvodniky z AAA auto
S57t40a43n41i41s36l25a94v 86K74o28z10e26l32k93a
Tak to je snad logický, že jezdím s tím na co mám a že se bez toho neobejdu. V mém okolí je plno vrstevníků co mají sice o něco nadprůměrné příjmy, nicméně platí hypotéky, mají 1-2 malé děti, manželku na mateřské, takže jednoduché počty a realita že u novostavby často stojí i Felicie, Corsa či Punto z 90. let.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Denní recepční - poloviční úvazek
Clarion Hotel Prague Old Town****
Praha