Diskuze

Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně, zákazníci naopak požadují čím dál dražší výbavu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

M93a90r70e37k 37H48r57u24b40y

18. 10. 2017 15:50

Jen jestli ta "lepsi vybava" neni zpusobena spis totalnim orezanim zakladniho modelu;-)

0 0
možnosti

P21e90t66r 14M98i65c12h30a24l

17. 10. 2017 21:24

V té statistice mi chybí motorizace prodaných aut. Osobně chci auto, ne tablet na kolečkách, který v každém kopci zavazí na silnici. :-)

0 0
možnosti

No malé. Např ve nové Fiestě je mnohem více místa pro řidiče než ve Focusu. Právě díky rozumějšímu tvaru palubní desky. A celkově působí auto dost velkým dojmem. Za malé bych ho už asi nepovažoval.

0 0
možnosti

Kdybych si dneska vybíral Forda, tak dám určtě přednost Fiestě, právě proto, že bych chtěl auto kde je pro posádku více místa :-)

Ford v tomto moc nechápu. ......

0 0
možnosti

J53a38n 91D12l12o98u35h37ý

17. 10. 2017 9:26

Do mesta jezdim tim nejmensim co mam doma. Auto o delce 3,5metru pro 4 dospele osoby a nedam na nej dopustit. Proste kamkoliv prijedu, tak proste zaparkuju. Nikdy nehledam. R^ Bohuzel dnes se jiz takto prakticky nedesignove krabicove auto jiz v Evrope neprodava a prodavat nebude :-/ Pouze Japonsko, kde to je zeme zaslibena pro tyto vozy ;-D

0 0
možnosti

J97a43n 45D64l47o27u31h37ý

17. 10. 2017 9:22

A vy by jste si kopili korab typu Mondeo s litrem pod kapatou?;-D Ja bych tedy volil radsi mensi auto, kdyz uz clovek nemuze vymenit motor R^ Tady nejde o vykony ale proste o to, ze to pusobi dost komicky

0 0
možnosti

Jo třeba Rapid Style s 81 kw trubem a šestikvaltem, 0 -100 9.8s, za ,330 po slevách :-D

0 0
možnosti

M52i15r75e45k 26G70a32j40e50r

16. 10. 2017 23:11

Nektere nove prvky vybavy ovsem neznamenaji, ze jde o drazsi vybavu. Treba digitální palubní deska je urcite levnejsi nez tradicni, z velke casti elektromechanicka. Vyrobce tady chce usetrit a navic mit moznost levne a casto menit design.

1 0
možnosti

Tak výrobce chce především, na popud poptávky, mít v autě navigaci, parkovací kamery apod. Takže digitální palubovka bude v budoucnu naprostým standardem...

0 0
možnosti

kecy-výbava je tam na nic-auto se má řídit a ne se hrabata v telefonuRv

3 0
možnosti

přesně, jako nevidím důvod, proč by mělo být auto připojený k internetu a pak věčně řešit, zda je tam bezpečnostní díra a někdo jej může ovládat či SW poškodit.

1 0
možnosti

P24e89t75r 67H26o27r65á79k

16. 10. 2017 22:13

Po městě jezdím jednoznačně radši v malém autě, a i po okreskách je to lepší, v těch klikaticích je to hbitější.

3 1
možnosti

M21i25r67e28k 31G20a46j82e54r

16. 10. 2017 23:12

To je pravda, nejhbitejsi je male Posche 911.

6 0
možnosti
Foto

Rostou prodeje, nebo registrace ?

Nedávno tady byl článek o limitu CO 2 a případných pokutách za nedodržení.

https://auto.idnes.cz/emise-pokuty-co2-oxid-uhlicity-elektromobil-fz6-/automoto.aspx?c=A171002_123840_automoto_fdv

A tam nejde o počet vyrobených aut, ale o počet registrací.

Jinými slovy, málolitrážní auto je vhodné několikrát přeregistrovat v různých státech EU.

0 1
možnosti
Foto

I24v91a86n 55K53o66p71t45a

17. 10. 2017 9:38

Počítá se jen první registrace. A první je vždy jen jedna.

0 0
možnosti

problém je to, že když se chce do města malé auto s komfortní automatickou spojkou, je to rána. Takže tam se potom klidně dá nejvyšší výbava, cenu dělá automat :-( (robotická není automatická převodovka)

0 0
možnosti

komfortní automatickou převodovkou :-(, zase chybka

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika

Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...