Diskuze

ANALÝZA: Auta se přestávají prodávat a bude hůř, začíná hladovka

Automobilový trh v Evropě se nasytil a čekají ho neklidné měsíce. Podle statistik Evropské asociace výrobců automobilů se unijní trh propadá už třetí měsíc za sebou. Tedy od chvíle, kdy vešla v platnost nová emisní norma. Jenže trh oslabuje i z jiných důvodů a problémů bude přibývat.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A93l35a47n 51Ř80e31p58k95a

12. 1. 2019 9:16

Takže když klesají prodeje, půjdou dolů i ceny? To by se mi za pár měsíců líbilo, i hodilo :D

0 0
možnosti
Foto

V65l79a25d25a 54V48a96n35e82k

11. 1. 2019 18:41

Nařizovat nesplnitelné normy,bez ohledu na technické možnosti, není dobrým nápad ! Už jen problémy s diagnostikou.....kdy emise byly OK ...ale složitý buzerační systém kontroly vám pošle auto na vrakoviště, třeba za nemožnost načíst nebo připojit měřící přístroje..:-P

1 0
možnosti

a je to jedině dobře, protože autmobilky se z valné většiny proměnily v neživota schopné kolosy, které v zásadě fungují jen setrvačností trhu, který vytvořii jejich předchůdci. Přináší minimum reálných inovací. Až tesla a emisní normy je přinutili. Mnohem více peněz jde do marketingu než do vývoje a podle toho to vypadá. Z aut se staly spotřebáky na dva-tři roky. Většina aut bez ducha, bez nápadu. Není nad čím plakat. Naštěstí koncern VW se včas začal orientovat na Čínu, takže odbyt ještě nějký ten pátek bude. Civilizovaný svět přejde z valné většiny na sharovené služby a tam budou hrát prim elektromobily. Doba se mění a žně jsou u konce.

1 3
možnosti

A65l72a64n 68Ř14e50p80k20a

12. 1. 2019 9:18

Myslíte carsharing těmi službami? Škoda, že u nás to jde hooooodně pomalu :-( Tady většina stále potřebuje auto vlastnit a musí mu stát před domem. Samozřejmě nemyslím ty, co jezdí denně, u těch je vlastnictví auta logické. ;-)

0 0
možnosti

Velky problem je, ze se preslo na masovou kvantitu a pocita se s tim, ze zapadni svet auto po 5-8 letech zahodi. Jenze tyto auta se pak dovazi sem a do dalsich vychodnich zemi, kde jsou v obehu dalsich 10-15 let.

A misto toho, aby se vyrobci snazili prejit na vyrobu dlouhodobe udrzovatelnych vozidel s moznosti snadne vymeny vsech opotrebovavanych komponent, tak radsi pres lobbisty protlacuji akce jako srotovne nebo uredni nastavovani vselijakych z prstu vycucanych emisnich limitu.

Pritom jen vyrobeni jednoho noveho auta je pro svet podstatne vetsi ekologicka zatez, nez trvajici provoz starsiho (udrzovaneho) vozidla.

5 2
možnosti

A stále přísnější normy, do kterých se výměnou dílů většinou nevejdete, vyřešíte jak? Jinak se ale nebojte - EU si dá ještě pár socialistických závazků a dopadne to tak, že bude mít 15 let staré auto v dobrém stavu větší hodnotu, než nové, splňující vše, co ekohujeři vymysleli.

3 1
možnosti

Ještě páni redaktoři napište článek o tom, jak průměrný věk vozidel v ČR stoupl z 15 na 20 let a bude to dokonalé.

4 0
možnosti

a to během jediného roku ;-) ;-D;-D;-D

5 0
možnosti

No, to je překvapení. Teď je jen otázkou, kdy zase budeme všichni svorně dotovat automobilový průmysl. :-/ Nebo že by si odboráři a manažeři jedné nejmenované značky utáhly opasky a snížili si platy? ;-)

1 0
možnosti

a proč by to proboha dělali?

1 0
možnosti

J43a26n 75T35a58r36a76b51a

28. 12. 2018 11:53

Něco mezi blábolem a poplašnou zprávou. S realitou to má společného pramálo.

1 1
možnosti

Nechápu proč si vždycky vyberu vůz na který se čeká několik měsíců...;-D;-D;-D

1 0
možnosti

protože trvá nějakou dobu, než ho zařadí automobilka do výroby a pak třeba ještě může trvat několik měsíců cesta, já si jednou objednal auto z Koreje a tři měsíce tvalo než došlo, plulo na lodi, překládalo se, čekalo v přístavu až skončilo v Gyoru, skladových aut je většinou dost, na ty se nečeká

0 1
možnosti

V15í27t 22K61o67u75b52a

28. 12. 2018 11:23

koupil jsem v létě jeden z posledních kusů benzínů bez filtru, bez strat stop systému a podobných "kurv...". Sice v základu se slabým motorem, ale na příští 4 roky snad mám vystaráno. Jelikož žiji v paneláku a podnikám v nájmu je elektrovehikl nemožné provozovat, není kde nabíjet. Snad nějaký rozumný hybrid, aby se vlk nažral a koza zůstala celá, ale cena je v současné době absolutní úlet, zákazník mi 25 kč/ km nedá a abych cestu na práci dotoval, tak na to se mohu vy...

3 0
možnosti

J52a69n 17T60a69r63a68b61a

28. 12. 2018 11:56

Tak ono už je kde nabíjet (do 10km kolem mám cca 10 nabíječek, zejí prázdnotou), ale nic to nemění na tom, že to ekonomický smysl nedává a těžko kdy dávat bude. Tedy pokud ho brutálním zásahem erár uměle nevytvoří.

1 1
možnosti

je konec roku a jsem s podivem, kolik ma autosaluno Skoda na sklade predregistrovanych Octavii 1.4 Trumf. za nekolik dnu to bude, na papire, o rok starsi auto a zaruka beziiii

0 0
možnosti

J28a29n 60T67a91r40a65b20a

28. 12. 2018 21:50

záruka neběží, ta auta jsou pouze předregistrovaná, ne uvedená do provozu

3 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...