Prognóza odhadce

-
Poptávka po automobilech třídy vanů celosvětově roste. V poslední době se však zájem přesouvá na kompaktnější modely a nárůst prodeje minivanů má v letech 1997 až 2002 dosáhnout dokonce až 78 procent. Důkazem toho je i model Premacy od Mazdy. Je to již třetí van, který firma po kompaktním modelu Demio a nyní modernizované velkoprostorové limuzíně nabízí. Na zdejším trhu si zákazníky rozdělí především s evropskými novinkami scénic, zafira a multipla, které nastavily vysokou laťku v oblasti užitné hodnoty, variability, důmyslné konstrukce i designu. Premacy jde v oblasti záruky a tradiční spolehlivosti ještě dál. Pořizovací cena premacy rozhodně není nízká. Na druhou stranu při prodeji pět let staré premacy (i v Česku si ojeté japonské vozy kvalitou vydobyly odpovídající postavení) získá prodávající kolem 290 000 korun.


Témata: Mazda