Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Prototype-S: Mitsubishi Lancer přišlo o kufr

aktualizováno 
Auto, které má na čumáku tři diamanty a vytře s většinou soupeřů zatáčky, až jim budou gumy malé, musí mít pořádný kufr, aby bylo kam dát křídlo. Teď se ale chystá "bezkufrovitá" verze ikonického lanceru.

Mitsubishi Prototype-S | foto: Mitsubishi

Mitsubishi Lancer je snad jediné auto, před kterým si automobilový estét neodplivne, když bude mít na zádi přimontované křídlo velikosti maminčina žehlicího prkna.

Odvěký rival lanceru, pocházející kdesi ze souhvězdí Plejád (Subaru Impreza), ale o třetí - sedanovitý - prostor v nejnovějším provedení přišel. A mitsubishi se "samozřejmě" musí opičit.

Do Ženevy se přižene pod označením Prototype-S. Nějak takto by měl vypadat hatchbackovitý lancer, který ponese označení sportback a přibude do nabídky Mitsubishi ještě letos. Podle představ automobilky budou jeho prodeje představovat 70 % plánovaného objemu prodejů modelu v Evropě.

Mitsubishi Lancer Prototype-S bude mít pět dveří a bude předzvěstí něčeho hodně závodivého. Pětidveřový  Lancer Ralliart by měl ve špičkové verzi dostat stejný přeplňovaný dvoulitr s výkonem 240 koní (343 Nm krouticího momentu), který pohání sedan.

Konceptu, který předznamenává podobu Lanceru Sportback, nebudou chybět libůstky zdobící EVO X, jako je aktivní diferenciál a systém AYC, které šlechtí fungování pohonu všech kol S-AWC. Samozřejmostí bude dvouspojková převodovka SST.

Tradice jsou od toho, aby se ctily, i hatchback tak prý dostane křídlo (tedy střešní spojler).

Mitsubishi ale také slibuje flexibilitu zadních sedadel, která bude lákat zájemce o krotší verze, než je EVO.

Mitsubishi Prototype-S

Autor:




Nejčtenější

Yamaha Venture
Vzduchem chlazení obři od Yamahy couvají a popojíždí na elektřinu

Že by první důsledek odstoupení USA od klimatické dohody? Nová dvojice obřích cesťáků Yamaha Venture a Yamaha Eluder je zatím určena pouze pro americký trh....  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Další z rubriky

Dopravní nehoda mezi obcemi Nelahozeves a Velvary (3. října 2017).
Bílé čáry na silnici mají řidičům napovídat, změnit je není jednoduché

Tragická nehoda u Nelahozevsi, při které řidič předjíždějící v zatáčce na plné čáře zabil sebe a matku dvou dětí, rozpoutala diskuzi ohledně vodorovného...  celý článek

Hyundai Kona
První dojmy: městský floutek Hyundai Kona má štramácký kabát

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Zatraktivnit značku, oslovit nové zákazníky a přispět k dosažení pozice nejsilnější asijské značky v Evropě – takovými hesly začíná oficiální popis nového vozu...  celý článek

Elektrická tříkolka Nobe
Autofotka týdne: Nádherná elektrotříkolka z Estonska

Zatím je to jen počítačová vizualizace, pokud ale tvůrci seženou peníze na vývoj a start výroby, bude to parádní retro odkazující na italskou designérskou...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.