Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Prší? Nevadí, BMW to zaplatí

  19:02aktualizováno  19:02
V Německu přichází mnichovská automobilka s převratnou zárukou pěkného počasí. Nebe bez mraků a vysoké teploty slibují v přímořských zemích stovky hotelů. Pokud prší, má koupání chtivý turista pobyt zadarmo. S podobným modelem teď přichází německá BMW Banka.

Když si někdo koupí otevřené auto a leje jako z konve, má za nevydařenou sezónu nárok na odškodnění 400 eur.

Dostat se  k penězům za deštivé dny vyžaduje "maličkost".

Pořídit na leasing roadster Z4, uzavřít smlouvu  do 15. června a bydlet na území Německa.

A čekat, jestli v době od 1. června do 30. září bude pršet víc, než je stanoveno ve smlouvě s bankou.

Garance BMW vychází z dlouhodobého sledování počasí, pro každý region Německa je tak počet deštivých dní jiný. Kdo si roadster koupí v Berlíně, může s vyplacením peněz počítat jen v případě, že v uvedeném tříměsíčním období prší déle než 30 dní. Ve Frankfurtu a okolí může bez penále pršet až 40 dní, v Hamburku, Mnichově a Essenu dokonce 45.

Za deštivý den je považován ten, kdy naprší nejméně jeden milimetr srážek. Rozhodující jsou přitom údaje zveřejněné na internetových stránkách meteorologické služby www.dwd.de.

Automobilka slibuje, že pro následující sezóny rozšíří garanci o jeden měsíc, na období od 1. května do 30. září. Záruka pěkného počasí platí po celou dobu leasingu.

"Zatím nic podobného nenabízíme," uvádí tiskový mluvčí generálního dovozce BMW pro Českou republiku Petr Buček. "Je to však dobrý nápad, o kterém stojí za to přemýšlet."

Stáhněte si tapetu BMW Z4


800x600
1024x768


800x600
1024x768

Silueta mnichovské novinky si zachovává tvar předchůdce BMW Z3.

Autoři:




Nejčtenější

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Další z rubriky

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Volvo od roku 2019 nabídne pouze elektrická či hybridní auta
Evropa je pozadu ve výrobě baterií pro elektroauta

Evropská komise má zájem o vytvoření konsorcia typu Airbusu, které by spojilo přední evropské společnosti s cílem vyvíjet technologie pro baterie. V této...  celý článek

Veteránský závod Pražská noblesa
OBRAZEM: Pražská noblesa je závod, kde nevyhrává nejrychlejší

Rekordních 144 historických automobilů a motocyklů soutěžilo o uplynulém víkendu v pražské Jeremenkově ulici v závodě v pravidelnosti do vrchu. Na trať směly...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.