Diskuze
Problém s parkováním vyřešen: pořídíte si „průhledné“ sedačky
Děkujeme za pochopení.
mam-rad-pivo
..
Njn, řídit auto (a starat se o něj) byla dříve vážená, náročná profese. Dnes jezdí každý, kdo má díru mezi půlkama a podle toho to taky vypadá.
caradoc
zrcadla
Naštěstí jsem se sám donutil umět couvat na boční zrcadla, nejsem žádný mistr v rychlosti a přesnosti couvání a parkování ale "trefím" se vesměs všude kam zhruba odhadnu že se vejde auto, není nad poctivou ruční práci.
intago
blbinky
udělal jsem to jednoduše, vytáhl jsem opěrku hlavy řidiče a odřízl konce, aby šly hlouběji zasunout a když kouknu dozadu, vidím daleko líp než dřív
Seeker-M
Re: blbinky
A až Vás někdo vezme zezadu, budete to mít aspoň rychle za sebou. Já vidím samý výhody.
jgoodman
:-)
...můžete si prosím vystoupit, potřebju zaparkovat a jaksi máte tlusté sklo....jo a prosim vás vemte s sebou i tu autosedačku s dítětem. Díky :-)
Keni
A co bude dál ?
Ono na řízení auta musí mít řidič něaké předpoklady. Když nezvládne zaparkovat, tak toho asi nezvládne více. Dneska to jsou kamery na couvání, za 5let to budou kamery vepředu (protože neodhadne kde má čumák), pak kamery na stranu (protože neodhadne jak daleko je od kraje), poté kamera s návodem na řazení (protože má manál a netuší, jak se řadí z jedničky na dvojku), poté kamera s návodem na projetí křižovatky (zpomalte, počkejte až to auto zprava přrejede) ....
Takže za 10let budeme moci za volant opravdu asi posadit opici ze ZOO. Prostě všichni ostatní se jejímu intelektu a umu přizpůsobí.
Seeker-M
Re: A co bude dál ?
Kolik dnešních řidičů by umělo řadit s meziplynem? Kdo nezvládne řadit s meziplynem, asi toho nezvládne více.
Nakonec, něco na tom bude. Mnoho dnešních řidičů nezvládne ani vyhodit blinkr.
Ale je to stejně jedno. Za deset, dvacet let budou auta řídit počítače.
205
205
Myslím, že některým jedincům tohle nepomůže, je dost zoufalců, kteří neumí couvnout ani pár metrů a tahle vychytávka z nich mistry neudělá.
black_jack se srazil s cenzorem
.
neviditelne sedacky nepomuzou... to by musela byt neviditelna kastle....
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...