Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

První fotky nového Peugeotu 308

  11:51aktualizováno  11:51
Tři fotky nového peugeotu doplněné logem francouzské automobilky kolují po internetu. Podle všeho jde o oficiální obrázky, které lvímu výrobci unikly. Naživo na silnicích bude k vidění až po prázdninách po autosalonu ve Frankfurtu.

Peugeot 308 | foto: forum-peugeot

První obrázky plánoval Peugeot uveřejnit až v červnu, tři snímky se dostaly ven už nyní.

Na první pohled je jasné, že se žádná francouzská revoluce nechystá. Stejně jako v případě menších sourozenců 206 a 207 může nová 308 neškolenému oku připadat jako radikálnější facelift předchůdce 307 spojený s dnes už téměř povinným nárůstem dimenzí.

Na první pohled se hodně podobá 207, jen je o nějaké to číslo větší. Designéři samozřejmě museli zanechat všechny hlavní identifikační znaky a proporce moderních peugeotů, jestli to není jen přešlapování na místě ukáže až čas a zákazníci.

Do délky by mělo auto narůst přibližně o 40 milimetrů, bude tak zabírat asi čtyři a čtvrt metru délky. Podle nepotvrzených informací by ale měla klesnout hmotnost, což se pozitivně projeví mimo jiné na spotřebě a množství vypouštěných emisí - ožehavém tématu posledních měsíců.

Základní motory budou mít objem 1,6, jsou to ty, které PSA vyvinulo ve spolupráci s BMW a které pohánějí 207. Slabší je 120 koňový a silnější přeplňovaný 150 koňový.

Na vrchol dieselové nabídky se počítá s biturbo-2,2litrem s výkonem 170 koní. Slabší turbodiesely budou mít objemy 1,6 a dva litry. Podle všeho se také v blízké době dočkáme hybridu, pravděpodobně složeného z elektromotoru a naftového HDIčka.

Peugeot 308

Peugeot 308

Autor:




Nejčtenější

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Ferdinand Porsche se svým zkušebním, nejúspěšnějším vozem Volkswagen Brouk
Vychází kniha o Porscheho začátcích pod hákovým křížem

Pro Ferdinanda Porscheho bylo bodem zvratu setkání s Adolfem Hitlerem. Po špatných obchodech byl automobilový inženýr značně zadlužený, když v květnu roku 1933...  celý článek

Další z rubriky

SsangYong Rexton
Rexton je po 16 letech nový. Offroadové techniky se nevzdal

V době, kdy nová generace u teréňáku znamená hlavně nárůst luxusu nebo rovnou odklon od jízdy v terénu, se SsangYong rozhodl postavit zcela nový model, který...  celý článek

BMW X3
BMW X3 má v nové generaci hranaté mlhovky a šestiválec s turbem

Po obvyklých sedmi letech BMW mění model X3 za novou generaci. V řadě mnichovských SUV, která brzy pokryje kompletní spektrum od X1 do X7, má důležitou pozici...  celý článek

Dopravní nehoda mezi obcemi Nelahozeves a Velvary (3. října 2017).
Bílé čáry na silnici mají řidičům napovídat, změnit je není jednoduché

Tragická nehoda u Nelahozevsi, při které řidič předjíždějící v zatáčce na plné čáře zabil sebe a matku dvou dětí, rozpoutala diskuzi ohledně vodorovného...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.