Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

První fotky z autosalonu Paříž: Škodovka má auto do zásuvky

  17:15aktualizováno  17:15
Autosalon otevře oficiálně novinářům až ve čtvrtek ráno. Nyní na výstavišti uprostřed Paříže probíhá čilý stavební ruch. Některé expozice už jsou skoro hotové, jinde to vypadá, že stánek postavit do zítřka nestihnou. Škodovka má už vlastně hotovo. Všechna auta jsou pod bílou plachtou, jedno z nich je zapojené do zásuvky.

Autosalon Paříž 2010 | foto: Michal Šafránek, iDNES.cz

Mladoboleslavská automobilka už předem oznámila, že se její expozice poveze na zelené vlně ekologických modelů greenline. Největší překvapení si ale schovává až na čtvrteční otevření. Hvězdou stánku bude škodovka do zásuvky. Auto je skryté pod plachtou, na pohled vypadá kratší než velké modely Škodovky a naopak vyšší než fabia.

Autosalon Paříž 2010

Podle světel rýsujících se pod plachtou by to mohl být roomster. Jasné zatím je, že namísto benzinu tankuje elektrony. Koncept škodovky do zásuvky bude s největší pravděpodobností využívat technologii, kterou už má vyvinutý mateřský koncern VW a loni se s ní pochlubil v elektrickém golfu.

Kompletní zpravodajství z pařížského autosalonu ZDE

Autosalon Paříž 2010

Autosalon Paříž 2010

Místo návštěvníků se v uličkách mezi stánky míjejí ještěrky s jeřáby. Dělníci v pracovním stavějí stánky, modelky si nacvičují ladnou chůzi mezi auty, pánové v oblecích ladí proslovy a další už si chystají prachovky.

co se chystá do paříže

Přehled novinek ZDE

Výstaviště brázdí kamiony s auty, které za chvíli navezou do expozic a Volkswagen už tradičně obehnal svůj prostor černým suknem, aby se zvědavci nemuseli namáhat.

Autor:




Nejčtenější

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Další z rubriky

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.