Diskuze
První kilometry nové Kii Rio: fabia se musí bát
Děkujeme za pochopení.
mfVčera
Vzhled vozu
Je vidět, že Korejci umí, což se o malých voze Škoda nedá říct.
ivošek z gmailu
Rio vs. Fábia
Pěkné maličké autíčko. Líbí se mi oproti Fábii zvenku, ale mnohem víc ještě uvnitř - nesnáším ten fábiácký stísněný tvrdý ostře řezaný interiér (což platilo už i pro jedničku) ...
Jan9002
Re: Rio vs. Fábia
Mě se zase fabia zevnitř líbí.
gazda2
Člověk by se s tím asi musel projet.
Zevitř mi to ale připadá jako variace na 10 let starou Toyotu, zvenčí je to jako všechny auta KIA. Takový kříženec ze všeho, co kde jezdí či jezdilo. Jaký je ale auto doopravdy se pozná až za nějakých 7 let, až se zjistí co je již ve šrotu a co si v pohodě jezdí dál. Pokud to člověk vzhledově srovná se současnou japonskou produkcí, myslím že jde o druhou ligu, stejně jako u fábie.
db2002
*
pokud to ma stejně humpolacky podvozek jako ostatní Kia, tak dekuji nechci a zlata Fabia.
net.Xtreme V.
Ještě k původu
Japonská auta také kdysi nebyla špatná, ale dnes patří k nejlepším, Korejská se velmi zlepšila a jejich špatná pověst je neoprávněná a čínská auta už také nejsou příšerná, jsou jen hrozná, ale zlepšují se a je dost možné, že za deset let budou kvalitnější a levnější než evropská. Je možné, že před deseti lety byla Kia špatná značka, před pěti ale už začala být dobrou konkurencí a řekl bych, že dnes na tom není vůbec špatně, osobně bych se bál víc koupit francouzské auto. A škodovka mi přijde podobná, jen dražší.
silversurfer
Re: Ještě k původu
..to asi nikomu tady nevysvetlis, ostatne Skodovka na tom m byla uplne stejne a dneska je na Zapade brana jako solidni a prakticke auto, byt te jejich historicke "image" se jeste nekolik let budou zbavovat....
_Warapeidza
ehm
Prototyp, který si přijel okusit české silnice, neměl uvnitř konečnou podobu. Plastové díly přístrojovky, dveří a volantu měly finální tvar, ale byly z jiného materiálu. Lesklý plast, který poškrábete snad jen ostřejším pohledem, určitě nahradí zajímavější, odolnější a lépe vypadající.
chorchloj
Interier
Nemuzu si pomoct ale interier mi pripomina neco levneho, jednoducheho, stareho.
Pak jsem si precetl, ze "Kia Rio, to byl v končící generaci laciný jednoduchý
dostavník pro nenáročné a v té předpředchozí navíc s hrozivými jízdními
vlastnostmi." .... a pochopil
net.Xtreme V.
Re: Interier
Nemůžu si pomoct, ale Rio má být jednoduché a levné, a úplně od věci by nebylo, kdyby bylo s to něco vydržet a jezdilo i ve stáří.
Dukátštan
Plesk
Motor má 109 koní a je ho třeba točit nad 4 tisíce. Kuwa co je to za plečku motor? .Při této váze vozu to musí být žihadlo jak cyp. Asi to bude zas korejský hadrbolec.
Falewick
Re: Plesk
Pryč z internetu a zpátky do hospody, ty teoretiku..
Doktor
Pěkné.
Pokud bych se rozhodoval mezi Fabií 2 a tímto vozítkem na první pohled, by to vyhrála KIA. Proč? Musí vypadat trochu sportovně. Krabici bych si nekoupil, i kdyby byla o deset tisíc levnější. Jen bych Vás chtěl požádat o chvíli strpení a odložili koupi nového vozidla v tomto segmentu na leden 2012, kdy Škoda uvede na trh novou Fabii 3 a to je sporťák jak řemen a i dvoumetroví chlapi se v ní budou cítit jak v sedmičkovém baworáku. Pevné zdraví přeji všem.
akleen
Re: Pěkné.
Hahaha, to by nesmela byt uzka jak podvizivena koza s maskou na kapote jak od nakladaku. Fabia nema sanci....
Jan9002
Kdybych na to měl,
tak si raději koupím hnusné BMW, než nádhernou KIU. Jenomže na to BMW nemám...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.