Cadillaky se v Evropě moc neprodávají. Tradiční americký výrobce se snaží řidiče na starém kontinentu zaujmout autem podle jejich gusta: dynamickým kombíkem.
Kombi, kterému u Cadillaku říkají Wagon, doplňuje už déle než rok prodávaný sedan. Stojí na základech Saabu 9-3.
Pod kapotu dostane pět motorů, všechny bez výjimky budou přeplňované turbodmychadlem. Přední kola malého cadillaku roztáčí turbodieselový commonrail 1,9 litru. Naftový čtyřválec dodává výkon 132 kW (180 koní) a disponuje kroutícím momentem 400 Nm. Na výběr je k němu šestistupňový manuál nebo pětistupňový automat.
Přeplňované benzinové motory s objemem dva litry jsou k mání ve dvou výkonových verzích: 129 kW (175 k) a 154 kW (210 k). Na vrcholu stojí šestiválcový 2,8litr s výkonem 188 kW (255 k) .
S kombíkem se pod kapotu BLS podívá také pohon na bioetanol neboli koktejl paliva vyráběného z biomasy (kukuřice, obilí, brambory, cukrová řepa) a benzinu.
Od předního nárazníku k zadnímu to je 4716 milimetrů (sedan měří 4680 mm). Na šířku zabírá 2038 (včetně zpětných zrcátek) a na výšku 1543 milimetrů místa. V kufru odveze 419 litrů, něco se také vejde do dvojité podlahy, při sklopení zadních sedadel odveze 1285 litrů věcí.
Základní výbava obsahuje šestnáctipalcová litá kola, přední, boční a hlavové airbagy, tempomat, klimatizaci a audiosystém se sedmi reproduktory. Za příplatek je mimo jiné sportovní podvozek nebo bi-xenonová světla.
Kombík BLS stojí s dvoulitrovým 175koňovým motorem 836 500 Kč, šestiválcová verze s automatem vyjde na 1 259 900 Kč.