Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

První kombíkové superby dnes vyrobili v Kvasinách

  15:24aktualizováno  15:24
Mladoboleslavská automobilka oficiálně zahájila sériovou výrobu svého obřího kombíku. První Škoda Superb Combi, kterou dnes po poledni vyrobili, má dvoulitrový turbodiesel.

Škoda Superb Combi | foto: Škoda Auto

První vyrobený superb stojí minimálně 774 900 korun. "Jedná se o vůz ve výbavě Elegance s motorizací 2.0 TDI CR DPF s výkonem 125 kW a automatickou převodovkou v šedé saténové metalíze," uvádí Jaroslav Černý z podnikové komunikace automobilky.

Nejnovější škodovka je jeden z největších kombíků na českém trhu. S pětičlennou posádkou pobere 633 litrů zavazadel a při sklopených zadních sedadlech až 1865 litrů.

Základní cena Superbu Combi s benzinovým přeplňovaným motorem 1,4 TSI a šestistupňovou manuální převodovkou začíná v ČR na 589 900 Kč.

Motor/výbava Comfort Ambition Elegance Exclusive
1,4 TSI/ 92 kW, 6° manuální převodovka 589 900,- 674 900,- 734 900,- X
1,8 TSI/ 118 kW, 6° manuální převodovka 649 900,- 734 900,- 794 900,- 856 900,-
1,8 TSI/ 118 kW, 7° automat DSG 719 900,- 804 900,- 864 900,- 926 900,-
1,8 TSI 4x4/ 118 kW, 6° manuální převodovka 709 900,- 794 900,- 854 900,- 916 900,-
3,6 FSI V6 4x4/ 191 kW, 6° automat DSG 864 900,- 949 900,- 1 009 900,- 1 071 900,-
2,0 TDI PD DPF/103 kW, 6° manuální převodovka 644 900,- 729 900,- 789 900,- X
2,0 TDI PD DPF/103 kW, 6° automat DSG 714 900,- 799 900,- 859 900,- X
2,0 TDI CR DPF/125 kW, 6° manuální převodovka 704 900,- 789 900,- 849 900,- 911 900,-
2,0 TDI CR DPF/125 kW, 6° automat DSG 774 900,- 859 900,- 919 900,- 981 900,-
2,0 TDI CR DPF 4x4/125 kW, 6° manuální převodovka 764 900,- 849 900,- 909 900,- 971 900,-
Všechny ceny jsou uvedeny včetně DPH.

Autor:




Nejčtenější

Na palubním počítači nového GAZu si zahrajete i Tetris.
VIDEO: Facebook v autě? Ten má každý druhý, to ruská dodávka má Tetris

Тетрис, latinkou Tetris, je asi nejslavnější počítačová videohra všech dob. V roce 1984 ji vyvinul Rus Alexej Pažitnov....  celý článek

Dětská sedačka s airbagy
VIDEO: Dětská autosedačka dostala airbagy, už se prodává

Každý den je podle světových statistik více než 5 500 dětí vážně zraněno při haváriích v silničním provozu. Děti mají v poměru k tělu větší hlavu než dospělí a...  celý článek

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

Polestar 1
Kupé od Volva je zpátky, má jiné jméno, elektromotor a koupit se nedá

Volvo představuje první model své nové značky Polestar. Doposud vozila toto jméno upravená volva, dnes se z ní ovšem stává značka specializovaná na elektrické...  celý článek

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Další z rubriky

Nissan Dayz Roox
Japonská aféra: výrobce hliníku lhal o kvalitě, automobilky mají poplach

Druhý největší výrobce oceli v Japonsku Kobe Steel se přiznal, že falšoval údaje o kvalitě některých produktů dodaných zhruba 200 společnostem. Mezi nejvíce...  celý článek

Nově vyrobené vozy Seat v továrně automobilky ve španělském Martorellu (24....
Katalánsko je automobilová velmoc, snahy o odtržení děsí výrobce

Bouřící se Katalánci dělají vrásky také automobilkám. V nejbohatším regionu Pyrenejského ostrova, který se chce odtrhnout od Španělska, sídlí Seat a velkou...  celý článek

Partisan One
Autofotka týdne: Nejdrsnější offroad Partisan je jako z české stavebnice

Pár dobrých věcí naše země v pupku Evropy světu přeci jen dala, jednou z nich je stavebnice Merkur. Juri Postnikov si s ní určitě musel hrát, jinak by ho...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.