Na co se tedy můžeme napřesrok těšit? Takže pěkně podle abecedy od první Aprilie až po poslední Yamahu...
Aprilia Tuareg 660 oživuje slavnou terénní tradici
Pod slavným názvem Aprilia Tuareg už v osmdesátých letech jezdilo velké cestovní enduro. Letošní novinka vypadá opravdu moderně a místo klasických světel využívá jen úzké projektory. Nový Tuareg slibuje dobré vlastnosti na silnici i mimo ni a díky kombinaci drátových kol 21' vepředu a 18' vzadu se slušnými zdvihy 240 mm půjde opravdu o zdatného dravce i do náročnějšího do terénu. Tomu nasvědčuje i provozní hmotnost těsně nad 190 kg.
Italská značka loni předvedla modely s novou pohonnou jednotkou, řadovým dvouválcem 660 ccm, který láká zájemce hlavně nezvykle vysokými otáčkami i pořádným výkonem. V cestovně pojatém modelu Tuareg je naladěný „jen“ na 80 koní, protože do terénu je potřeba spíš točivý moment v co nejširším rozsahu otáček.
V dnešní době je samozřejmostí nabídka kompletní elektroniky, už v základu tu jsou výkonové mapy s možností vlastního nastavení, režimy brzdění motorem, kontrola trakce, anti-wheelie, tempomat či náklonové ABS s možností vypnutí pro obě kola.
Stejně jako typický Ital ani italská motorka nemůže být bez mobilní konektivity, kterou si jezdec nastaví na barevném TFT displeji. Na tom se může zobrazovat i navigace z mobilu, která jezdci může hodně pomoci při toulkách v odlehlých oblastech nebo rovnou na poušti, kam Tuareg názvem odkazuje.