Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

První obrázky Peugeotu 4007 do terénu

  13:18aktualizováno  13:18
Příjezd francouzského SUV je na spadnutí. Všechny tři automobilky chystají auto do terénu, kam chtějí díky rozpoutané SUVmánii vyjíždět snad úplně všichni. Francouzský server caradisiac zveřejnil dva obrázky nového Peugeotu 4007.

Peugeot 4007 | foto: caradisiac.com

Peugeot do přírody se dělí o techniku s novým Mitsubishi Outladner a je to na kabátku čtyřitisícesedmičky poznat. Prozatím však není potvrzeno, jestli jsou obrázky caradisiacu pravé.

Ani 4007 si neodpustí obří "tlamu" chladiče, vetknutou do předního nárazníku. Nechybí ani další identifikační znaky moderních peugeotů. Záď přiznává naplno příbuzenský vztah s outlanderem.

SUVčka od koncernu PSA, nesoucí značky Peugeotu a Citroënu, by se měla představit v příštím roce, premiéra 4007 se údajně chystá už na ženevský autosalon. 

Dá se předpokládat, že dostane stejnou koncepci pohonu 4X4 jako mitsubishi s elektronickým rozdělením síly mezi přední a zadní nápravu, s možností uzamčení. Roztáčet všechna čtyři kola budou naftová HDička 2,0 (136 k/100 kW) a 2,2 litru (170 koní). Mitsubishi pak dodá benzinový agregát 2,4 litru (170 k/125 kW).

Interiér má být hodně podobný japonskému SUVčku. Ceny odstartují na 20 tisících euro.

Renault Koleos


Ani druhá francouzská automobilka nechce v terénu chybět. Renault chystá na rok 2008 sériovou premiéru SUVčka koleos. Jako koncept byl k vidění na autosalonu v Paříži.

Čtyři a půl metru dlouhý koleos narostl do šířky na 1,9 metru. Pod kapotou má prozatím naftový 180koňový dvoulitr dCi spřažený s šestistupňovou manuální převodovkou. Prozatím není specifikováno jaký druh pohonu všech devatenáctipalcových kol bude využívat. Zkušenostmi pravděpodobně přispěje  sbratřený japonský Nissan, který má se stavbou terénních aut dlouholeté zkušenosti.

Kromě obligátní prosklené střechy přišli konstruktéři Renaultu s novinkou v podobě přídavných světel zabudovaných ve zpětných zrcátkách.

Autoři: ,




Nejčtenější

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Nově vyrobené vozy Seat v továrně automobilky ve španělském Martorellu (24....
Katalánsko je automobilová velmoc, snahy o odtržení děsí výrobce

Bouřící se Katalánci dělají vrásky také automobilkám. V nejbohatším regionu Pyrenejského ostrova, který se chce odtrhnout od Španělska, sídlí Seat a velkou...  celý článek

Polestar 1
Kupé od Volva je zpátky, má jiné jméno, elektromotor a koupit se nedá

Volvo představuje první model své nové značky Polestar. Doposud vozila toto jméno upravená volva, dnes se z ní ovšem stává značka specializovaná na elektrické...  celý článek

Na palubním počítači nového GAZu si zahrajete i Tetris.
VIDEO: Facebook v autě? Ten má každý druhý, to ruská dodávka má Tetris

Тетрис, latinkou Tetris, je asi nejslavnější počítačová videohra všech dob. V roce 1984 ji vyvinul Rus Alexej Pažitnov....  celý článek

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

Další z rubriky

Honda Urban EV Concept
OBRAZEM: Elektrický sen doktora Blažeje, to je nádherná hondička

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Doktor Arnošt Blažej jezdil civikem první generace do nemocnice na kraji města a snilo o něm celé Československo (o autě pánové, o fešákovi Arnoštovi dámy)....  celý článek

Pilot Formule 1 Lewis Hamilton představil na autosalonu ve Frankfurtu...
Auťák z jiné planety: Mercedes-AMG Project One je ochočená formule

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Ještě nikdy nemělo silniční auto tak blízko k formuli 1 jako chystaný Mercedes-AMG Project One. Supersport má uzavřenou karoserii a dvě místa v kabině, jinak...  celý článek

Jaguar E-Pace
E-Pace je nejmenší jaguar pro masy. Zas to zkouší s pohonem předních kol

Tradiční britská značka se mění. Většinu její nabídky sice stále tvoří sportovní sedany, ale v počtu prodaných aut brzy získají převahu SUV. Stačit bude, když...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.